wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

PRACOWNIA HOTELARSKA DZIAŁALNOŚĆ RECEPCJI KWALIFIKACJA T.11


KLESZCZEWSKA A.

wydawnictwo: WSIP, 2016, wydanie I

cena netto: 52.65 Twoja cena  50,02 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Pracownia hotelarska

Działalność recepcji

Kwalifikacja T.11


Publikacja przeznaczona do kształcenia praktycznego w zawodzie technik hotelarstwa realizująca treści z zakresu kwalifikacji T.11 (Planowanie i realizacja usług w recepcji), do wykorzystania podczas zajęć w pracowniach.

Nieoceniona pomoc w sprawdzaniu umiejętności związanych z przestrzeganiem procedur dotyczących obsługi gości w recepcji, sporządzaniem dokumentacji, przyjmowaniem płatności w różnych formach, oferowaniem usług dodatkowych i udzielaniem informacji turystycznej. Dzięki niej można utrwalić wiadomości na temat zasad dobierania oferty hotelowej zgodnie z potrzebami gości, rezerwacji usług dla gości indywidulanych i grup, a także kompletowania wyposażenia recepcji.

Po każdym dziale zamieszczono karty pracy zawierające testy pisemne i zadania praktyczne do samodzielnego wykonania.


Od autorki

I. Rezerwacja usług hotelarskich
1. Rozróżnianie zadań i wyposażenia recepcji hotelowej
2. Określanie zadań pracowników recepcji
3. Dobieranie oferty hotelowej zgodnie z potrzebami gości
4. Stosowanie instrumentów promocji usług hotelarskich
5. Przestrzeganie zasad rezerwacji usług dla gości indywidualnych i grup
6. Rezerwowanie usług hotelarskich z wykorzystaniem systemów rezerwacyjnych
7. Sporządzanie dokumentacji związanej z rezerwacją usług hotelarskich
8. Przygotowywanie danych dotyczących usług rezerwowanych dla innych komórek organizacyjnych obiektu świadczącego usługi hotelarskie
Test pisemny
Test praktyczny

II. Obsługa gości przyjeżdżających i wyjeżdżających
9. Przestrzeganie procedur związanych z obsługą gości w recepcji
10. Rozpoznawanie oczekiwań gości związanych z pobytem w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie
11. Sporządzanie dokumentacji związanej z procedurami check-in i check-out
12. Udzielanie informacji turystycznej
13. Oferowanie usług dodatkowych zgodnie z ofertą obiektu świadczącego usługi hotelarskie
14. Przygotowanie informacji dotyczących przybyłych gości dla innych komórek organizacyjnych obiektu
15. Rozróżnianie form płatności stosowanych w sprzedaży usług hotelarskich
16. Przestrzeganie zasad rozliczania kosztów pobytu gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie
17. Sporządzanie dokumentacji związanej z rozliczaniem kosztów pobytu gości
18. Przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w obiektach hotelarskich
Test pisemny
Test praktyczny


292 strony, Format: 20.5x29.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022