wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 50.60 48,07   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

DETERMINANTY AKTYWNOŚCI INNOWACYJNEJ PRODUCENTÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH I NAPOJÓW W ZACHODNIEJ POLSCE


DZIKOWSKI P.

wydawnictwo: DIFIN, 2018, wydanie I

cena netto: 50.60 Twoja cena  48,07 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Determinanty aktywności innowacyjnej producentów artykułów spożywczych i napojów w zachodniej Polsce


Polskie przedsiębiorstwa stoją wobec olbrzymiego wyzwania, jakim jest proces unowocześniania, konsolidacji, a przede wszystkim podnoszenia wydajności tak, aby mogły sprostać zagranicznej konkurencji, gdy zmniejszy się nasza przewaga w dziedzinie kosztów pracy i surowców.

Celem publikacji jest zidentyfikowanie i zbadanie czynników, które kształtują aktywność innowacyjną w grupie producentów artykułów spożywczych i napojów w zachodniej Polsce.

Książka zainteresuje menedżerów przedsiębiorstw omawianej branży.


Wstęp

Rozdział 1. Aspekty teoretyczne innowacji i procesu innowacyjnego
1.1. Geneza i definicja innowacji
1.2. Typologia innowacji
1.3. Ewolucja modelu procesu innowacji
1.4. Koncepcja sektorowego systemu innowacji (SSI)

Rozdział 2. Uwarunkowania procesów innowacyjnych w przedsiębiorstwie
2.1. Identyfikacja i systematyka uwarunkowań procesów innowacyjnych
2.2. Uwarunkowania endogeniczne
2.3. Uwarunkowania egzogeniczne
2.4. Źródła, bariery i efekty innowacji

Rozdział 3. Metodyka badania procesów innowacyjnych w przedsiębiorstwach
3.1. Metodyka gromadzenia danych
3.2. Założenia badawcze do konstruowanego modelu badawczego

Rozdział 4. Działalność innowacyjna producentów artykułów spożywczych i napojów w zachodniej Polsce w latach 2009-2011
4.1. Rodzaje prowadzonej działalności innowacyjnej
4.2. Źródła informacji, efekty i bariery działalności innowacyjnej
4.3. Struktura partnerów biznesowych, ich lokalizacja i utrzymywane relacje

Rozdział 5. Uwarunkowania działalności innowacyjnej producentów artykułów spożywczych i napojów w zachodniej Polsce w latach 2009-2011
5.1. Wielkość przedsiębiorstwa
5.2. Charakter własności przedsiębiorstwa
5.3. Przychody przedsiębiorstwa
5.4. Aktualna koniunktura i kwalifikacje pracowników
5.5. Zasięg i kierunek sprzedaży
5.6. Odległość od konkurenta, dostawcy i odbiorcy
5.7. Relacje z konkurentem, dostawcą i odbiorcą
5.8. Typ odbiorcy
5.9. Rodzaj działalności dostawcy
5.10. Związki w łańcuchu dostaw
5.11. Bariery innowacji
5.12. Źródła informacji dla działalności innowacyjnej przedsiębiorstw
5.13. Efekty działalności innowacyjnej przedsiębiorstw

Rozdział 6. Ocena wpływu uwarunkowań aktywności innowacyjnej w przedsiębiorstwach reprezentujących producentów artykułów spożywczych i napojów w zachodniej Polsce
6.1. Czynniki stymulujące i ograniczające nakłady na badania i rozwój (B+R) oraz inwestycje finansowe w przemyśle spożywczym w latach 2009-2011
6.2. Czynniki stymulujące i ograniczające wprowadzanie nowych lub udoskonalonych wyrobów i procesów technologicznych w przemyśle spożywczym w latach 2009-2011
6.3. Czynniki stymulujące i ograniczające współpracę innowacyjną w przemyśle spożywczym w latach 2009-2011
6.4. Działania na rzecz intensyfikacji aktywności innowacyjnej

Zakończenie
Załącznik
Bibliografia
Spis tabel
Spis wykresów


160 stron, Format: 16.0x23.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022