|
MEDIA STUDENCKIE W POLSCE
ZIĘTY A. wydawnictwo: KATEDRA, 2015, wydanie Icena netto: 56.20 Twoja cena 53,39 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Media studenckie w Polsce
„Praca podejmuje bardzo ważny – z perspektywy
socjopedagogicznej – problem funkcjonowania mediów studenckich w Polsce. Wpisuje się
znakomicie zarówno w debatę na temat społecznej roli mass mediów, jak i dyskusję na
temat różnych aspektów upodmiotowienia młodzieży współczesnej (…). Jest to
publikacja stojąca na bardzo dobrym poziomie merytorycznym – i to zarówno w
kontekście przyjętych przez Autorkę założeń teoretycznych i metodologicznych,
sposobu przeprowadzenia badań, narracji oraz argumentacji, jak i konkretnych rezultatów
analitycznych. Jest to oryginalne dzieło, które stanowi niezaprzeczalny wkład Autorki w
wybrane przez nią pole problemowe".
Prof. Zbyszko Melosik
„O nowatorstwie i oryginalności prezentowanego studium
świadczy nie tylko usytuowanie podjętej problematyki na pograniczu kilku subdyscyplin
należących do różnych dziedzin wiedzy (nauk edukacyjnych, nauk o komunikacji
społecznej, studiów kulturowych) i odwaga w metodologicznym mirażu studiów
teoretycznych i prac źródłowych z badaniami stricte empirycznymi, ale wypracowanie
ważnego „przyczynka" do myślenia o studiach i studiowaniu w kategoriach uczenia
się w miejscu pracy".
Prof. Bogusława Dorota Gołębniak
Anna Zięty – doktor nauk społecznych w zakresie pedagogiki,
specjalność: pedagogika medialna, adiunkt w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji
Społecznej Dolnośląskiej Szkoły Wyższej we Wrocławiu, wieloletni opiekun
specjalności dziennikarstwo muzyczne, kierownik Zakładu Edukacyjnych Zastosowań Mediów
DSW. Absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Certyfikowany tutor,
trener, metodyk szkoleń miękkich i e-learningowych. Współorganizatorka konferencji
naukowych krajowych oraz zagranicznych. Specjalizuje się w problematyce edukacji
medialnej, mediów niszowych i elektronicznych, e-learningu, web design, social media,
e-PR, dziennikarstwa online i marketingu internetowego.
Wprowadzenie
ROZDZIAŁ 1
MEDIA STUDENCKIE W PROCESIE KOMUNIKOWANIA SPOŁECZNEGO
1.1. Portret współczesnego studenta
1.2. Media w komunikacji społecznej
1.2.1. Pojęcie mediów studenckich
1.2.2. Funkcje mediów studenckich
ROZDZIAŁ 2
FUNKCJONOWANIE MEDIÓW STUDENCKICH PRZED TRANSFORMACJĄ USTROJOWĄ
2.1. Studencki ruch kulturalny - regulator rozwoju mediów studenckich
ROZDZIAŁ 3
KONCESJONOWANE ROZGŁOŚNIE AKADEMICKIE
3.1. Akademickie Radio Centrum (Rzeszów)
3.2. Akademickie Radio Centrum (Lublin)
3.3. Akademickie Radio Kampus (Warszawa)
3.4. Akademickie Radio Luz (Wrocław)
3.5. Radio Afera (Poznań)
3.6. Radio Akadera (Białystok)
3.7. Radio Index (Zielona Góra)
3.8. Radio UWM FM (Olsztyn)
3.9. Studenckie Radio Żak (Łódź)
3.10. Radiofonia (Kraków)
3.11. Porozumienie Polskich Rozgłośni Akademickich
3.12. Słuchalność koncesjonowanych rozgłośni akademickich
3.13. Monitoring koncesjonowanych rozgłośni akademickich
ROZDZIAŁ 4
FUNKCJONOWANIE MEDIÓW STUDENCKICH W DOBIE INTERNETU
4.1. "Stare media" versus "nowe media"
4.2. Nowe usługi, narzędzia i technologie medialne
4.3. Dziennikarstwo internetowe
4.4. Nowe typy odbiorców
4.5. Internetowe media studenckie
ROZDZIAŁ 5
MEDIA STUDENCKIE WINTERNECIE - ANALIZA I INTERPRETACJA WYNIKÓW BADAŃ WŁASNYCH
5.1. Status nowomedialny internetowych mediów studenckich
5.3. Dostępność internetowych mediów studenckich.
5.4. Analiza zawartości internetowych mediów studenckich na przykładzie telewizji
online
5.5. Recepcja internetowych mediów studenckich wśród młodzieży akademickiej
5.6. Wnioski z badań własnych
Zakończenie
Aneks
Bibliografia
Indeks osób
578 stron, Format: 12.0x19.0cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|