wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 56.20 53,39   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

MEDIA STUDENCKIE W POLSCE


ZIĘTY A.

wydawnictwo: KATEDRA, 2015, wydanie I

cena netto: 56.20 Twoja cena  53,39 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Media studenckie w Polsce


„Praca podejmuje bardzo ważny – z perspektywy socjopedagogicznej – problem funkcjonowania mediów studenckich w Polsce. Wpisuje się znakomicie zarówno w debatę na temat społecznej roli mass mediów, jak i dyskusję na temat różnych aspektów upodmiotowienia młodzieży współczesnej (…). Jest to publikacja stojąca na bardzo dobrym poziomie merytorycznym – i to zarówno w kontekście przyjętych przez Autorkę założeń teoretycznych i metodologicznych, sposobu przeprowadzenia badań, narracji oraz argumentacji, jak i konkretnych rezultatów analitycznych. Jest to oryginalne dzieło, które stanowi niezaprzeczalny wkład Autorki w wybrane przez nią pole problemowe".

Prof. Zbyszko Melosik

„O nowatorstwie i oryginalności prezentowanego studium świadczy nie tylko usytuowanie podjętej problematyki na pograniczu kilku subdyscyplin należących do różnych dziedzin wiedzy (nauk edukacyjnych, nauk o komunikacji społecznej, studiów kulturowych) i odwaga w metodologicznym mirażu studiów teoretycznych i prac źródłowych z badaniami stricte empirycznymi, ale wypracowanie ważnego „przyczynka" do myślenia o studiach i studiowaniu w kategoriach uczenia się w miejscu pracy".

Prof. Bogusława Dorota Gołębniak


Anna Zięty – doktor nauk społecznych w zakresie pedagogiki, specjalność: pedagogika medialna, adiunkt w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Dolnośląskiej Szkoły Wyższej we Wrocławiu, wieloletni opiekun specjalności dziennikarstwo muzyczne, kierownik Zakładu Edukacyjnych Zastosowań Mediów DSW. Absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Certyfikowany tutor, trener, metodyk szkoleń miękkich i e-learningowych. Współorganizatorka konferencji naukowych krajowych oraz zagranicznych. Specjalizuje się w problematyce edukacji medialnej, mediów niszowych i elektronicznych, e-learningu, web design, social media, e-PR, dziennikarstwa online i marketingu internetowego.


Wprowadzenie

ROZDZIAŁ 1
MEDIA STUDENCKIE W PROCESIE KOMUNIKOWANIA SPOŁECZNEGO
1.1. Portret współczesnego studenta
1.2. Media w komunikacji społecznej
1.2.1. Pojęcie mediów studenckich
1.2.2. Funkcje mediów studenckich

ROZDZIAŁ 2
FUNKCJONOWANIE MEDIÓW STUDENCKICH PRZED TRANSFORMACJĄ USTROJOWĄ
2.1. Studencki ruch kulturalny - regulator rozwoju mediów studenckich

ROZDZIAŁ 3
KONCESJONOWANE ROZGŁOŚNIE AKADEMICKIE
3.1. Akademickie Radio Centrum (Rzeszów)
3.2. Akademickie Radio Centrum (Lublin)
3.3. Akademickie Radio Kampus (Warszawa)
3.4. Akademickie Radio Luz (Wrocław)
3.5. Radio Afera (Poznań)
3.6. Radio Akadera (Białystok)
3.7. Radio Index (Zielona Góra)
3.8. Radio UWM FM (Olsztyn)
3.9. Studenckie Radio Żak (Łódź)
3.10. Radiofonia (Kraków)
3.11. Porozumienie Polskich Rozgłośni Akademickich
3.12. Słuchalność koncesjonowanych rozgłośni akademickich
3.13. Monitoring koncesjonowanych rozgłośni akademickich

ROZDZIAŁ 4
FUNKCJONOWANIE MEDIÓW STUDENCKICH W DOBIE INTERNETU
4.1. "Stare media" versus "nowe media"
4.2. Nowe usługi, narzędzia i technologie medialne
4.3. Dziennikarstwo internetowe
4.4. Nowe typy odbiorców
4.5. Internetowe media studenckie

ROZDZIAŁ 5
MEDIA STUDENCKIE WINTERNECIE - ANALIZA I INTERPRETACJA WYNIKÓW BADAŃ WŁASNYCH
5.1. Status nowomedialny internetowych mediów studenckich
5.3. Dostępność internetowych mediów studenckich.
5.4. Analiza zawartości internetowych mediów studenckich na przykładzie telewizji online
5.5. Recepcja internetowych mediów studenckich wśród młodzieży akademickiej
5.6. Wnioski z badań własnych

Zakończenie
Aneks
Bibliografia
Indeks osób


578 stron, Format: 12.0x19.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022