|
SPRZEDAWAJ JAK KOBIETA ZARABIAJ JAK MʯCZYZNA
SWAT E.A. wydawnictwo: FUNKY BOOKS, 2015, wydanie Icena netto: 39.25 Twoja cena 37,29 z³ + 5% vat - dodaj do koszyka Sprzedawaj jak kobieta, zarabiaj jak mê¿czyzna
Zostañ gwiazd± sprzeda¿y!
Wykorzystaj mocne strony kobiety!
Zyskaj nowych, wiernych klientów!
Zacie¶niaj relacje z dotychczasowymi kontrahentami!
Osi±gnij spektakularny biznesowy i finansowy sukces!
Czasem mo¿emy odnie¶æ wra¿enie, ¿e ¶wiat sprzeda¿y jest rz±dzony przez mê¿czyzn.
Oczywi¶cie powoli siê to zmienia, ale wci±¿ panuje przekonanie, ¿e kobieta gorzej
sobie radzi w tej bran¿y. Autorka ksi±¿ki Sprzedawaj jak kobieta, zarabiaj jak
mê¿czyzna przekonuje, ¿e wcale tak nie jest. Wystarczy tylko drobne wsparcie i kilka
wskazówek, aby kobiety mog³y staæ siê gwiazdami sprzeda¿y radz±cymi sobie lepiej od
mê¿czyzn. Przede wszystkim nale¿y zacz±æ od zmiany nastawienia do siebie i swojej
pracy i dodaæ do tego dwa podstawowe sk³adniki: entuzjazm i zaanga¿owanie.
Warto pamiêtaæ, ¿e jako kobiety dysponujemy ca³ym wachlarzem mo¿liwo¶ci, które
pozwol± nam budowaæ silne relacje z kontrahentami.
Skorzystajmy z nich, wykorzystajmy nasz± kobiec±
intuicjê oraz empatiê. Zbudujmy w³asn±, unikaln± strategiê, inspiruj±c siê
taktyk± mê¿czyzn, ale tworz±c swój w³asny, niepowtarzalny styl prowadzenia biznesu.
W sprzeda¿y jedn± z najwa¿niejszych cech jest skuteczno¶æ. Czy mo¿na tak±
skuteczno¶æ w sobie wyæwiczyæ? Czy mo¿na staæ siê sprzedawc± idealnym? Tak!
W poszczególnych rozdzia³ach ksi±¿ki przedstawione
zosta³y konkretne techniki, które pomog± zainteresowaæ kupuj±cego i przede wszystkim
zachêciæ go do zakupu naszych produktów.
Anna Swat podkre¶la, ¿e proces sprzeda¿y jest
gr±, których regu³ mo¿na siê nauczyæ.
Dziêki tej lekturze ka¿da Czytelniczka odkryje swój
potencja³ sprzeda¿owy i dowie siê jak najlepiej go wykorzystaæ.
Ewa Anna Swat zajmuje siê rozwojem osobistym
kobiet i doskonaleniem top management. Na co dzieñ skutecznie dociera do ludzi, by
dostrzegali w³asne mo¿liwo¶ci do odnoszenia sukcesów. Jej szczególne zainteresowania
koncentruj± siê wokó³ tematyki: przywództwa, sukcesu, sprzeda¿y, psychologii biznesu
i rozwoju duchowego kobiet. Prowadzi³a zajêcia ze studentami Instytutu Psychologii
Stosowanej Uniwersytetu Jagielloñskiego w Krakowie z zakresu „Psychologiczne podstawy
ZZL”. Autorka ksi±¿ek i artyku³ów, d±¿±ca do u¶wiadomienia kobietom, i¿ ka¿da
z pañ dziêki wierze w siebie i odwadze ma równe szanse na osi±gniêcie w ¿yciu
spe³nienia i sukcesu zawodowego.
232 strony, Format: 13.5x20.5cm, oprawa miêkka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy poczt± e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytu³ polskojêzyczny lub
anglojêzyczny jest aktualnie na pó³ce ksiêgarni.
|