wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

WYBRANE ASPEKTY ŚRODOWISKA RODZINNEGO W PERCEPCJI I OCENIE OSÓB OSADZONYCH W POLSKICH ZAKŁADACH KARNYCH


wydawnictwo: IMPULS, 2012, wydanie I

cena netto: 59.85 Twoja cena  56,86 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Wybrane zagadnienia współczesnej metodyki wychowania fizycznego


Celem książki jest przede wszystkim zwrócenie uwagi Czytelnika na najistotniejsze problemy edukacji fizycznej, które pośrednio lub bezpośrednio mogą wpływać na jakość kultury fizycznej.

Książka obejmuje jedynie wybrane, ale bardzo istotne obszary w procesie edukacji fizycznej. Pomimo, że jej treść została opracowana na poziomie ogólnym, to jednak zawiera wiele zweryfikowanych przykładów, które nie tylko wyjaśniają poruszane w niej problemy, ale także mogą być zastosowane w praktyce.

W książce omówiono m.in. zagadnienia właściwie dobranego programu nauczania i odpowiednio zaplanowanej pracy. Jeden z rozdziałów całkowicie poświęcono nauczycielowi wychowania fizycznego.

Opisano także miejsce ucznia w nowym systemie edukacji fizycznej. Autorzy zaproponowali także narzędzia pomiaru rzeczywistych wyników pracy ucznia.

Książka jest adresowana zarówno do studentów wychowania fizycznego, jak i czynnych zawodowo nauczycieli. Mamy nadzieję, że studentom pozwoli ona nie tylko zgłębić wiedzę metodyczną, ale również inaczej spojrzeć na problemy edukacji fizycznej, nauczycielom natomiast ułatwi poszukiwanie nowych i niekonwencjonalnych rozwiązań.


Wstęp

Rozdział I
Programowanie, planowanie i realizacja zajęć wychowania fizycznego
1.1. Tworzenie programów autorskich
1.2. Planowanie pracy
1.3. Innowacyjne formy realizacji programu wychowania fizycznego
Bibliografia

Rozdział II
Współczesny nauczyciel wychowania fizycznego
2.1. U źródeł pedeutołogii
2.2. Kwalifikacje i kompetencje współczesnego nauczyciela wychowania fizycznego
2.3. Sylwetka absolwenta wyższej uczelni wychowania fizycznego
2.3.1. Dobór na studia i kształcenie wychowawców fizycznych - analiza aktualnego stanu
2.3.2. Postulowany model kształcenia nauczycieli wychowania fizycznego
2.4. Działalność innowacyjno-badawcza i publicystyczna nauczyciela wychowania fizycznego
2.4.1. Homo incontentus
2.4.2. Innowacja pedagogiczna w wychowaniu fizycznym
2.4.3. Aktywność badawcza i publikacyjno-wydawnicza nauczyciela
2.5. Wykorzystanie technologii informatycznej w wychowaniu fizycznym
2.6. Rozwój zawodowy nauczyciela wychowania fizycznego
Bibliografia

Rozdział III
Uczeń w nowym systemie fizycznej edukacji
3.1. Istota procesu fizycznego kształcenia i wychowania
3.2. Fizyczne kształcenie
3.3. Fizyczne wychowanie
3.4. Istota i rozumienie nowoczesności w wychowaniu fizycznym
3.4.1. Edukacja permanentna
3.4.2. Autoedukacja
3.4.3. Prospekcja, czyli wychowanie dla przyszłości
3.4.4. Intelektualizacja w wychowaniu fizycznym
3.4.5. Humanizacja procesu fizycznej edukacji
3.4.6. Indywidualizacja w fizycznym kształceniu i wychowaniu
3.4.7. Szkoła przedłużona i środowiskowa
3.4.8. Autokreacja
3.5. Uczniowskie dylematy
Bibliografia

Rozdział IV
Badanie jakości pracy zreformowanej szkoły w zakresie kultury fizycznej
4.1. Badania ilościowe i jakościowe w procesie szkolnego kształcenia i wychowania
4.2. Ocena jakości pracy szkoły w zakresie kultury fizycznej
4.3. Ocena jakości szkolnego wychowania fizycznego
4.4. Przykład narzędzia do badania jakości pracy szkoły w zakresie kultury fizycznej
Bibliografia

Rozdział V
Ocena jakości pracy ucznia w zakresie wychowania fizycznego
5.1. Pomiar i ocena szkolna w wychowaniu fizycznym
5.2. Ocena z wychowania fizycznego na tle jej funkcji
5.3. Ocena postaw uczniów wobec kultury fizycznej
5.4. Wpływ oceny na motywowanie uczniów do aktywności na lekcji
5.5. Samoocena i samokontrola w ocenie osiągnięć ucznia
5.6. Ewolucja kryteriów oceny a badania nad oceną z wychowani fizycznego
5.7. Zadania nauczyciela w systemie kontroli i oceny
5.8. Propozycje oceny ucznia z wychowania fizycznego w zreformowanej szkole
Bibliografia


213 stron, Format: 16.0x23.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022