wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 31.40 29,83   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

EKSPERT BIZNESU JAK WYMYŚLIĆ, STWORZYĆ I PROWADZIĆ ZYSKOWNY BIZNES BEZ ŚRODKÓW NA START


GRZESIK A.

wydawnictwo: ONE PRESS, 2015, wydanie I

cena netto: 31.40 Twoja cena  29,83 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Ekspert biznesu

Jak wymyślić, stworzyć i prowadzić zyskowny biznes bez środków na start


Co jest miarą powodzenia firmy? Rozpoznawalność marki, innowacyjność produktu, liczba wywiadów, których jej właściciel udzielił mediom branżowym? A może po prostu pieniądze, jakie dzięki niej zarabia?

Nie łudźmy się. Biznesu nie zakłada się sobie, a muzom.

Firmy istnieją po to, by przynosić dochód. A zarabiania, tak jak każdej innej umiejętności, najlepiej uczyć się od ekspertów.

Otwórz zatem tę książkę i zacznij czytać o tym, jak do swoich biznesów podchodzą ludzie, którzy odnieśli sukces. Odkryj źródło ich powodzenia. Naucz się zarządzać własnym umysłem i wpływać na innych. Poznaj schematy i sposoby działania, które pozwolą Ci bezpiecznie i szybko zbudować dochodowy biznes. Opanuj najbardziej zaawansowane techniki marketingu.


CZĘŚĆ PIERWSZA. DLACZEGO I JAK? (5)

  • Wstępniak (7)
  • Kim jest ten gość i dlaczego ma mi mówić o biznesie? (8)
  • Jak najlepiej korzystać z tej książki? (15)

 

CZĘŚĆ DRUGA. O BIZNESIE (17)

  • Na czym, u licha, polega biznes? (19)
  • Strategie biznesowe bogatych przedsiębiorców (21)
  • Skąd brać pomysły na biznes? (45)
  • Dlaczego klienci nie kupują (53)

 

CZĘŚĆ TRZECIA. MARKETING (55)

  • Kto jest Twoim klientem? (58)
  • Jak rozmawiać ze swoim rynkiem (61)
  • Nazwa Twojej firmy (62)
  • Unikalna Oferta Sprzedaży (UOS) (64)
  • Referencje (67)
  • Po co mi media? (69)
  • Strategie marketingowe, które czynią cuda (73)
  • Plan marketingowy (88)

 

CZĘŚĆ CZWARTA. TWOJE SYSTEMY (97)

CZĘŚĆ PIĄTA. TWOI LUDZIE (109)

CZĘŚĆ SZÓSTA. CO ZAPAMIĘTAĆ I CO ROBIĆ DALEJ? (117)


120 stron, Format: 14.0x21.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022