|
BRANDING NA SMARTFONIE KOMUNIKACJA MOBILNA MARKI
KALL J. wydawnictwo: WOLTERS KLUWER, 2015, wydanie Icena netto: 66.35 Twoja cena 63,03 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Branding na smartfonie
Komunikacja mobilna marki
Tematem książki jest komunikowanie marek za pośrednictwem smartfonów.
Urządzenia te nie tylko zrewolucjonizowały sferę technologiczną, łącząc
możliwości komputera osobistego z mobilnością, ale także wykreowały nowe zachowania
ich użytkowników, styl konsumpcji i sposób życia. Dzisiejszy użytkownik smartfona
znajduje się w ruchu i chce mieć dostęp do technologii mobilnej w dowolnym miejscu, by
móc działać i wchodzić w relacje z innymi. To powoduje pojawienie się nowych wyzwań
marketingowych. Jak w natłoku nowych narzędzi i możliwości znaleźć te, które
pozwolą skutecznie zbudować silną markę? Jak wykorzystać zmieniające się zachowania
zakupowe w taki sposób, by ją wyróżnić? Jak komunikować się z klientami, którzy
odwracają się od tradycyjnych mediów? Odpowiedzi na te ważne pytania Czytelnik
znajdzie w niniejszej publikacji.
Szczegółowo omówiono w niej m.in.:
funkcję, kapitał i wartość marki,
komunikację marketingową marki i proces jej planowania,
rewolucję komórkową i jej konsekwencje społeczne,
cechy charakterystyczne pokolenia głównych użytkowników smartfonów (pokolenie Y),
narzędzia komunikacji mobilnej,
technologie umożliwiające komunikację krótkiego zasięgu (Bluetooth, NFC) i
geolokalizację,
zjawiska zachodzące na rynkach lepiej rozwiniętych od polskiego i prognozy kierunków
zmian.
Walorem publikacji są omawiane przez autora najnowsze wyniki badań i analiz
prowadzonych na rynkach światowych. Książka jest przeznaczona dla specjalistów ds.
marketingu, odpowiedzialnych za poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań w
działaniach marketingowych, studentów kierunków ekonomicznych i wszystkich
zainteresowanych nowoczesnymi technologiami oraz ich wpływem na współczesnych
konsumentów.
O autorze
Wstęp
1. Komunikacja marketingowa w budowaniu kapitału marki
1.1. Marka i jej funkcje
1.2. Kapitał i wartość marki
1.2.1. Mózg a emocje
1.2.2. Kapitał marki z perspektywy konsumenta
1.3. Komunikacja marketingowa marki
1.4. Proces planowania komunikacji marketingowej marki
1.4.1. Wybór adresatów
1.4.2. Cele behawioralne i komunikacyjne
1.4.3. Strategia i taktyka komunikacji
1.4.4. Media
1.4.5. Budżetowanie
1.4.6. Ocena efektów
2. Homo smartphonicus i jego gadżet
2.1. Rewolucja komórkowa i jej konsekwencje społeczne
2.2. Unikatowość smartfona
2.3. Smartfon jako trzeci ekran
2.4. Ile czasu i do czego homo smartphonicus używa codziennie smartfona?
2.5. Pokolenie Y albo cyfrowi autochtoni
2.5.1. Zakupy, reklama i marki w świecie Ygreków
2.5.2. Segmenty wśród milenialsów
2.5.3. Smartfony i inne gadżety w pokoleniu Y
2.5.4. W zasadzie pokolenie apki
2.6. Konsekwencje upowszechniania się smartfonów w pokoleniu apki
2.7. Zdaniem praktyków
3. Narzędzia komunikacji mobilnej
3.1. Wiadomości SMS i MMS
3.2. Kupony mobilne
3.3. Kody QR
3.4. Witryny mobilne
3.5. Wyszukiwanie mobilne
3.6. Reklama mobilna
3.7. Komunikacja mobilna bazująca na lokalizacji konsumenta
3.7.1. Moduł GPS
3.7.2. Bluetooth
3.7.3. NFC
3.8. Aplikacje mobilne
3.9. Zdaniem praktyków
4. Komunikacja marki z wykorzystaniem smartfonów
4.1. Smartfony w procesie kupowania
4.1.1. Zmiany w sposobie poszukiwania informacji
4.1.2. Zmiany w metodach kupowania i płacenia
4.2. Zmieniona podróż konsumenta
4.3. Specyfika komunikacji mobilnej
4.4. Planowanie komunikacji mobilnej w kontekście podróży konsumenta
4.5. Skuteczna komunikacja z wykorzystaniem smartfona
4.6. Kampanie mobilne - ich postrzeganie i wykorzystanie przez biznes
4.7. Zdaniem praktyków
Zakończenie
Kilka słów o praktykach - noty biograficzne
Bibliografia
Indeks
236 stron, Format: 16.5x24.0cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|