wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   12 egz. / 1533.80 1457,11   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > książki anglojęzyczne > Telekomunikacja > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

NIECH CIĘ WIDZĄ W SIECI! BLOG LUB SERWIS BRANŻOWY OD PODSTAW


MIŁKOWSKI G.

wydawnictwo: ONE PRESS, 2020, wydanie I

cena netto: 40.60 Twoja cena  38,57 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Niech Cię widzą w sieci!

Blog lub serwis branżowy od podstaw

Dobrze prowadzony content marketing to podstawa efektywnych, a przy tym stosunkowo niskokosztowych działań promujących firmę, jej produkty lub usługi. Zasadniczą ideą przyświecającą marketingowi treści jest dzielenie się wiedzą - regularne publikowanie informacji atrakcyjnych dla odbiorcy. Przy czym mianem odbiorcy w przypadku content marketingu określa się potencjalnego klienta z założeniem, że skoro chętnie i regularnie korzysta z udostępnianych przez firmę informacji, to w pewnym momencie skorzysta także z jej oferty. Content marketing pozwala również zbudować prestiż marki eksperta w danym obszarze oraz sprzyja wyszukiwaniu jej w sieci, a to za przyczyną wyszukiwarek, które "kochają" słowa klucze pojawiające się na firmowych blogach i stronach.

Tu przechodzimy od "co" do "jak". Jak zatem realizować skuteczne działania z zakresu marketingu treści? Jedną z ciekawszych propozycji jest prowadzenie firmowego bloga lub tematycznego portalu, gromadzącego wokół siebie ludzi zainteresowanych danym zagadnieniem albo konkretną branżą. Takie medium online może założyć właściciel każdego, nawet bardzo niewielkiego biznesu, pod warunkiem że lubi pisać i dysponuje wiedzą niezbędną do tego, by na polu marketingu treści działać skutecznie. Wiedzę, jak powszechnie wiadomo, pozyskuje się z odpowiednich książek. Ta została podzielona na trzy zasadnicze części:

Z pierwszej, teoretycznej, dowiesz się, jakimi regułami rządzi się komunikacja contentmarketingowa bazująca na mediach własnych
Część druga przeprowadzi Cię przez najważniejsze techniczne aspekty uruchamiania bloga lub portalu internetowego
Na koniec nauczysz się budować strukturę efektywnego serwisu takiego, który ludzie będą chętnie odwiedzać i polecać innym

Od autora 9

CZĘŚĆ I. POLITYKA REDAKCYJNA TWOJEJ FIRMY 11

Rozdział 1. Content marketing nie jest o Tobie, tylko o Twoich odbiorcach 13

Mój klient, czyli kto? 14
Zacznij od zdefiniowania celów 15
Rozpoznaj potrzeby swoich odbiorców 15
Komunikaty adekwatne do odbiorców 16
Jak poznawać się z odbiorcą? 17
Media własne 17
Google Analytics 18
Monitoring internetu 18
Kampanie CPC 19
Remarketing 19
Jak zbudować personę z twarzą? 20

Rozdział 2. Jak budować komunikację contentmarketingową wspierającą sprzedaż? 23

Wiadomości klucze, które zapełnią Twój koszyk 24
Narzędzia contentmarketingowe wspierające sprzedaż 25
ROI, czyli zwrot z inwestycji w content marketing 28
Biznes pełen treści 29

CZĘŚĆ II. BUDOWA SERWISU BRANDEDCONTENTOWEGO - PIERWSZE KROKI 31

Rozdział 3. Typ domeny internetowej ma znaczenie 33

Serwis w domenie firmowej 33
Serwis we własnej domenie, czyli niezależny blog lub portal firmowy 34
Jak skonstruować niezależną domenę dla bloga lub portalu? 36

Rozdział 4. O technikaliach dla humanistów, czyli co technicznego każdy redaktor wiedzieć powinien 39

Dobry dom dla treści, czyli wybór hostingu 39
Wybór silnika dla Twojego serwisu 43

Rozdział 5. Jak powinna wyglądać treść, żeby była wiarygodna? 45

Wygląd serwisu - pierwsze wrażenie ma znaczenie 45
Czy projektowanie graficzne serwisu od zera jest konieczne? 46
Wygląd serwisu dostosowany do liczby publikacji 48
Logo przystosowane do wysokich rozdzielczości 51

Rozdział 6. Mobile first, mobile only... 53

Rozdział 7. Bezpieczeństwo Twojego serwisu 61

Zabezpieczenie WordPressa 61
Zadbaj o kłódkę przy adresie WWW, czyli bezpieczne przesyłanie danych 63
Konta użytkowników i uprawnienia 64

CZĘŚĆ III. STRUKTURA TREŚCI W SERWISIE BRANDEDCONTENTOWYM 67

Rozdział 8. Kategoryzacja w serwisie, czyli tzw. menu marketing 69

Rozdział 9. Jak budować serwis w zgodzie z SEO? 73

Adresy URL 74
Linki 75
Polityka treści 78
Konstrukcja treści w Twoim serwisie brandedcontentowym 79
Poprawność kodu Twojego serwisu 81
Mikroformaty 83
Zdobywanie linków 83

Rozdział 10. Struktura artykułu 85

Umiejscowienie tytułu artykułu 86
Grafika główna - co się klika? 88
Podpisy pod ilustracjami 89
Szerokość kolumny 93
Interlinia i wielkość fontów 93
Śródtytuły 94
Stopka autora pod artykułem 96

Rozdział 11. Zbuduj mosty między swoimi treściami 99

Crosslinkowanie treści 99
Doładowywanie artykułów 102

Rozdział 12. Generowanie leadów za pomocą bloga lub portalu firmowego 107

Numer telefonu vs adres e-mail 107
Ogranicz liczbę pól w formularzu 111
Pop-up - denerwuje czy konwertuje? 112
Exit pop-up 117
MailWall 118
Chatbot 122

Rozdział 13. Co na to prawo? 127

Polityka prywatności 128
Obowiązek informacyjny 129
Zgody marketingowe 131
Treść biznesu 137

Podziękowania 139

Polecam lekturę serwisów, które wzbogacą Twoją wiedzę o marketingu 141

144 strony, Format: 14.0x21.0cm, oprawa miękka

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- ZDALNE ODCZYTY KRYPTOLOGIA A BIZNES - BEZPIECZEŃSTWO STOSOWANE
WĘGRZYN M. JABŁOŃSKI J. NOWAKOWSKI M. RED.

- OSACZENI PRZEZ LICZBY O ALGORYTMACH KTÓRE KONTROLUJĄ NASZE ŻYCIE OD FACEBOOKA I GOOGLA PO FAKE NEWSY I BAŃKI FILTRUJĄCE
SUMPTER D.

- SZTUKA AUTOPREZENTACJI I WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH
KUTNYJ P.

- WORDPRESS TWORZENIE APLIKACJI INTERNETOWYCH
MESSENLEHNER B. COLEMAN J.

- FAST TEXT JAK PISAĆ KRÓTKIE TEKSTY KTÓRE BŁYSKAWICZNIE PRZYCIĄGNĄ UWAGĘ
WRYCZA-BEKIER J.

- TECHNIKI SPRZEDAŻY ZDALNEJ
KAWSZYN R. SZARAN A.

- POLSKI E-SPORT
KOPAŃKO K.

- LINKEDIN W PRAKTYCE WORKBOOK Z ROZWIĄZANIAMI DO WDROŻENIA OD ZARAZ!
CHIMKOWSKA A.

- KPI CZYLI KLUCZOWE WSKAŹNIKI EFEKTYWNOŚCI 75 MIERNIKÓW WAŻNYCH DLA KAŻDEGO MENEDŻERA
MARR B.

- BIG DATA W PRZEMYŚLE JAK WYKORZYSTAĆ ANALIZĘ DANYCH DO OPTYMALIZACJI KOSZTÓW PROCESÓW?
HYUNJOUNG LEE IL SOHN

- 41 NAJWAŻNIEJSZYCH WSKAŹNIKÓW FINANSOWYCH NA PRZYKŁADACH POLSKICH FIRM

- KORPORACYJNE JEZIORO DANYCH WYKORZYSTAJ POTENCJAŁ BIG DATA W SWOJEJ ORGANIZACJI
GORELIK A.

- KOMUNIKOWANIE DANYCH I ZASTOSOWANIE SIECI KOMPUTEROWYCH W BIZNESIE
FITZGERALD J. DENNIS A. DURCIKOVA A.

- UMIEJĘTNOŚCI ANALITYCZNE W PRACY Z DANYMI I SZTUCZNĄ INTELIGENCJĄ
VAUGHAN D.

- BEZPIECZEŃSTWO ORGANIZACJI W WARUNKACH GOSPODARKI CYFROWEJ
GONCIARSKI W. WOŹNIAK J.

- AI DLA LUDZI I FIRMY POTENCJAŁ SZTUCZNEJ INTELIGENCJI W BIZNESIE
CASTROUNIS A.

- JAK TO ROBIĄ BOGACI 30 BEZCENNYCH NAWYKÓW
CORLEY T.

- SPACER PO WALL STREET SPRAWDZONA STRATEGIA SKUTECZNEGO INWESTOWANIA
BURTON G. MALKIEL

- DOSTATEK KLUCZ DO SPEŁNIENIA BOGACTWA I POCZUCIA SZCZĘŚCIA
DEEPAK CHOPRA

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022