wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   7 egz. / 832.60 790,97   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > książki anglojęzyczne > Grafika > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

FAST TEXT JAK PISAĆ KRÓTKIE TEKSTY KTÓRE BŁYSKAWICZNIE PRZYCIĄGNĄ UWAGĘ


WRYCZA-BEKIER J.

wydawnictwo: ONE PRESS, 2020, wydanie II

cena netto: 49.00 Twoja cena  46,55 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Fast text


Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę

Zagłębiwszy się w otchłań internetu, można by dojść do wniosku, że sztuka pisania powoli zanika. Coraz więcej obrazów, coraz mniej słów, a te, które się tam znajdują... cóż, niekoniecznie są pisane pięknie, do rytmu i zgodnie z regułami gramatyki.

Obraz jest ważny, bo przemawia bezpośrednio do ludzkiego mózgu, nawet bez użycia wyobraźni. Jednak to tekst, dobrze skonstruowany, nadal pozostaje królem przekazu. Oczywiście tylko pod warunkiem, że jest dobrze przemyślany, odpowiednio zbudowany i... krótki. Dzisiejszy odbiorca mediów (zwłaszcza społecznościowych) nie jest gotowy na przyswajanie dłuższych treści. Za to świetne hasło reklamowe, ciekawy tytuł artykułu, celną ripostę w dyskusji na czacie chętnie przyjmie. Przyjmie, zapamięta i przekaże dalej.

Od czasu pierwszego wydania tej książki urządzenia mobilne jeszcze bardziej się upowszechniły. Na małych ekranach sprawdzą się mikrotreści, czyli krótkie teksty zilustrowane obrazkiem czy wideo. Nie wymagają dłuższej koncentracji i są zrozumiałe w oderwaniu od kontekstu. Gdy rozmiary ekranu maleją, a oczekiwania czytelnika rosną, liczy się każde słowo. Zapnij pasy i ruszamy w podróż drogą szybkiego ruchu!

Joanna Wrycza-Bekier — doktor nauk humanistycznych w zakresie literaturoznawstwa, absolwentka filologii polskiej i filologii germańskiej Uniwersytetu Gdańskiego, autorka dwóch książek: Galaktyka języka Internetu (Novae Res, 2008) oraz Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu (Helion-Onepress, 2010), a także licznych artykułów naukowych, poświęconych zagadnieniom internetowego słowa pisanego. Książka Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu uzyskała status bestsellera. Prowadzi bloga www.poradnikpisania.pl

Wstęp 5

Krótko, czyli na temat 7

Krótko, czyli przyciągająco 11

Krótko, czyli prosto 17

Warsztat 1. Uprość i skróć 25

Obrazowe rzeczowniki 29

Dynamiczne czasowniki 35

Inspirujące przymiotniki 39

Wyraziste zdania 43

Warsztat 2. Frazy kluczowe 55

Krótka opowieść 63

Słowne czarodziejstwo 77

Życiodajna moc 91

Zmysłowe słowa 97

Warsztat 3. Znaczniki SEO 105

Sens wyolbrzymiania 111

Mistrzyni zwięzłości 121

Tajemnica harmonii 127

Siła kontrastu 131

Warsztat 4. Tytuł poradnikowy 137

Gra słów 147

Sztuka pomijania 153

Kto rymuje, ten przekonuje 157

Warsztat 5. Podpis pod obrazkiem 161

Przedsionek tekstu 165

Pętla i luka 173

Bogactwo pytań 185

Zalety cytowania 195

Warsztat 6. Wezwanie do działania 201

Ty i ja 205

Dowody liczbowe 213

Trzy, dwa, jeden... 219

Warsztat 7. Krótkie bio 227

Zakończenie 231
Bibliografia 233

240 stron, Format: 14.0x21.0cm, oprawa miękka

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- ZDALNE ODCZYTY KRYPTOLOGIA A BIZNES - BEZPIECZEŃSTWO STOSOWANE
WĘGRZYN M. JABŁOŃSKI J. NOWAKOWSKI M. RED.

- OSACZENI PRZEZ LICZBY O ALGORYTMACH KTÓRE KONTROLUJĄ NASZE ŻYCIE OD FACEBOOKA I GOOGLA PO FAKE NEWSY I BAŃKI FILTRUJĄCE
SUMPTER D.

- NIECH CIĘ WIDZĄ W SIECI! BLOG LUB SERWIS BRANŻOWY OD PODSTAW
MIŁKOWSKI G.

- SZTUKA AUTOPREZENTACJI I WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH
KUTNYJ P.

- WORDPRESS TWORZENIE APLIKACJI INTERNETOWYCH
MESSENLEHNER B. COLEMAN J.

- TECHNIKI SPRZEDAŻY ZDALNEJ
KAWSZYN R. SZARAN A.

- POLSKI E-SPORT
KOPAŃKO K.

- LINKEDIN W PRAKTYCE WORKBOOK Z ROZWIĄZANIAMI DO WDROŻENIA OD ZARAZ!
CHIMKOWSKA A.

- KPI CZYLI KLUCZOWE WSKAŹNIKI EFEKTYWNOŚCI 75 MIERNIKÓW WAŻNYCH DLA KAŻDEGO MENEDŻERA
MARR B.

- BIG DATA W PRZEMYŚLE JAK WYKORZYSTAĆ ANALIZĘ DANYCH DO OPTYMALIZACJI KOSZTÓW PROCESÓW?
HYUNJOUNG LEE IL SOHN

- 41 NAJWAŻNIEJSZYCH WSKAŹNIKÓW FINANSOWYCH NA PRZYKŁADACH POLSKICH FIRM

- KORPORACYJNE JEZIORO DANYCH WYKORZYSTAJ POTENCJAŁ BIG DATA W SWOJEJ ORGANIZACJI
GORELIK A.

- KOMUNIKOWANIE DANYCH I ZASTOSOWANIE SIECI KOMPUTEROWYCH W BIZNESIE
FITZGERALD J. DENNIS A. DURCIKOVA A.

- UMIEJĘTNOŚCI ANALITYCZNE W PRACY Z DANYMI I SZTUCZNĄ INTELIGENCJĄ
VAUGHAN D.

- BEZPIECZEŃSTWO ORGANIZACJI W WARUNKACH GOSPODARKI CYFROWEJ
GONCIARSKI W. WOŹNIAK J.

- AI DLA LUDZI I FIRMY POTENCJAŁ SZTUCZNEJ INTELIGENCJI W BIZNESIE
CASTROUNIS A.

- JAK TO ROBIĄ BOGACI 30 BEZCENNYCH NAWYKÓW
CORLEY T.

- SPACER PO WALL STREET SPRAWDZONA STRATEGIA SKUTECZNEGO INWESTOWANIA
BURTON G. MALKIEL

- DOSTATEK KLUCZ DO SPEŁNIENIA BOGACTWA I POCZUCIA SZCZĘŚCIA
DEEPAK CHOPRA

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022