wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > książki polskie > Marketing Reklama
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090
sortuj według tytułów: A-Z / Z-Aautorów: A-Z / Z-Adaty: od najstarszych / od najnowszych

książek: 2164, strona 1 z 217
<<<  -  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  -  >>>

(KO)MEDIA KONTEKSTY DYSKURSU MEDIALNEGO


GOŁUCHOWSKI J. KONIECZNA D. ZDANOWICZ-CYGANIAK K., wydawnictwo: CEDEWU, 2014, wydanie I

cena netto: 93.90 Twoja cena  89,21 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

(KO)media Konteksty dyskursu medialnego Działalność mediów - kontekst prawny, ekonomiczny i edukacyjny Analiza dyskursu medialnego Komunikacja medialna i marketingowa Odpowiedzialność dziennikarza, odpowiedzialność mediów ... >>>

(NIE) OCENIAJ KSIĄŻKI PO OKŁADCE TEKSTY NA OKŁADKACH PUBLIKACJI POPULARNONAUKOWYCH


PIEKARCZYK D., wydawnictwo: UMCS, 2020, wydanie I

cena netto: 40.80 Twoja cena  38,76 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Teksty na okładkach publikacji popularnonaukowych Funkcje, jakie okładce nadano, poza tą prymarną, ochronną, są wielorakie i wielowymiarowe. To samo można powiedzieć o formie i treści okładki. Ten składnik książki, całkowicie z nią zintegrowany,... >>>

(R)EWOLUCJA MARKI JAK TWORZYĆ MARKI I ZARZĄDZAĆ NIMI W XXI WIEKU


POGORZELSKI J., wydawnictwo: HELION ONE PRESS, 2010, wydanie I

cena netto: 45.60 Twoja cena  43,32 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Produkty jako obiekty kultu Budowanie relacji z nabywcami Pomysłowi rewolucjoniści Praktyczne wskazówki dotyczące wykorzystania wiedzy w Twojej firmie Inspiracje autorytetów ze świata marki: Lechosław Garbarski, Lech Król, Al ... >>>

10 ZAŁOŻEŃ NETWORKINGU JAK W PEŁNI WYKORZYSTAĆ SWOJE ZNAJOMOŚCI


JAMES L., wydawnictwo: HELION ONE PRESS, 2007, wydanie I

cena netto: 40.95 Twoja cena  38,90 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Bądźmy w kontakcie! Ciesz się zaufaniem ludzi Osiągaj korzyści, pomagając innym Poznaj sprawdzone techniki networkingu Wielu ludzi nie zdaje sobie sprawy z tego, ile korzyści może dać im przyjaźń z podstawówki lub znajomość z... >>>

10 ZASAD BUDOWANIA TRWAŁYCH RELACJI Z KLIENTEM


BURES I. REHULKA P., wydawnictwo: HELION - ONE PRESS, 2007, wydanie I

cena netto: 46.40 Twoja cena  44,08 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Każdy produkt, jaki sprzedajesz, jest częścią Ciebie Instynkt VIP. Jak odróżniać klientów kluczowych od pozostałych? Jak podnieść wartość produktu o pozytywne emocje? Jak małe firmy usługowe wygrywają z korporacjami? Sympatia.... >>>

100 % SUKCESU PODSTAWY


LUDBROOK E., wydawnictwo: 4MEDIA PUBL., 2009, wydanie I

cena netto: 52.00 Twoja cena  49,40 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Co byś zrobił, gdybyś wiedział, że nie poniesiesz porażki? Zastanów się nad tym przez chwilę. Gdybyś był całkowicie przekonany o swoim sukcesie, jakie działania byś podjął? Jak ciężko pracowałbyś w swoim biznesie marketingu sieciowego? ... >>>

100 RZECZY KTÓRE KAŻDY PROJEKTANT POWINIEN WIEDZIEĆ


WEINSCHENK S. / O POTENCJALNYCH KLIENTACH, wydawnictwo: HELION, 2011, wydanie I

cena netto: 50.30 Twoja cena  47,79 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach Jak myślą konsumenci? W jaki sposób podejmują decyzje? Co sprawia, że klikają myszką, dokonują zakupu i robią dokładnie to, co chciałbyś, aby robili? ... >>>

100 RZECZY KTÓRE KAŻDY PROJEKTANT POWINIEN WIEDZIEĆ O POTENCJALNYCH KLIENTACH


WEINSCHENK S., wydawnictwo: HELION, 2021, wydanie II

cena netto: 61.95 Twoja cena  58,85 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach Niezależnie od tego, czy tworzysz stronę internetową, interfejs użytkownika, czy przedmiot codziennego użytku, musisz dostosować projekt do wymagań grupy... >>>

100 SEKRETÓW MISTRZA SPRZEDAŻY


BEDNARSKI A., wydawnictwo: ONE PRESS, 2013, wydanie I

cena netto: 27.00 Twoja cena  25,65 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

100 sekretów Mistrza Sprzedaży Od ilu lat pracujesz jako sprzedawca? A może dopiero zaczynasz swoją przygodę ze sprzedażą? Na pewno masz już na swoim koncie jakieś sukcesy, ale i porażki. Wiesz, że pomimo kryzysów, wymagających klientów i du... >>>

12 KROKÓW UCZCIWEJ SPRZEDAŻY


POLLAK G. STOLARKIEWICZ H., wydawnictwo: ONE PRESS, 2012, wydanie I

cena netto: 50.30 Twoja cena  47,79 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Dzięki zdobytym podczas lektury tej książki wiedzy i umiejętnościom dotrzesz do ukrytych potrzeb klienta i przygotujesz dla niego ofertę, którą zaakceptuje i której realizacja przyniesie Wam obu zadowolenie, lub… wykorzystasz tę wiedzę, by ... >>>

książek: 2164, strona 1 z 217
<<<  -  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  -  >>>

Jeśli chcesz wiedzieć czy coś nowego pojawiło się w tym dziale, możesz subskrybować nowości z tego działu podając swój e-mail. Jeśli pojawi się coś nowego na półce, otrzymasz informację.

aktualny dział:
Marketing Reklama
Twój e-mail:
zapisanie/wypisanie:
preferowany język:

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022