wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

ETYKIETA BIZNESU PRZEWODNIK


COOK R. COOK L. YALE L.

wydawnictwo: WOLTERS KLUWER, 2009, wydanie I

cena netto: 59.90 Twoja cena  56,91 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Co wypada robić, a czego nie - w różnych sytuacjach biznesowych - to problem dotyczący nie tylko początkujących menedżerów.

Znajomość zasad etykiety biznesowej jest jednym z warunków koniecznych, żeby menedżer został uznany za profesjonalistę, osobę opanowaną i świadomą swojej wartości. Etykieta opisywana w niniejszym przewodniku to nie tylko klasyczny savoir-vivre, dotyczący zasad zachowania przy stole, ubioru czy przedstawiania się, ale także wskazówki odnośnie do tworzenia prawidłowych relacji w trakcie spotkań, komunikacji elektronicznej czy kontaktów międzykulturowych.

Niezależnie od stopnia znajomości zasad etykiety, dzięki poradom zawartym w tej książce można:

  • zweryfikować i poszerzyć swoją wiedzę,
  • uniknąć potencjalnych gaf,
  • uzyskać praktyczne informacje na temat etykiety biznesu i radzenia sobie w trudnych sytuacjach.

Przestrzegania etykiety biznesu oczekuje się od wszystkich, ale rzadko się jej uczy. Autorzy podjęli się tego zadania, przekazując swoją wiedzę w sposób jasny i zwięzły, wykorzystując przykłady ilustrujące istotne praktyki stosowane w ramach etykiety w dzisiejszym zmieniającym się świecie.


Wprowadzenie

ROZDZIAŁ I
Zrozumieć zasady etykiety
1. Lekcje etykiety - historycznie
2. Podstawy współczesnej etykiety


ROZDZIAŁ II
Tworzenie pozytywnego pierwszego wrażenia
1. Jak się ubrać, by zrobić dobre wrażenie
2. Jak przedstawiać siebie i innych
3. Uścisk dłoni
4. Zasady rozmów kwalifikacyjnych


ROZDZIAŁ III
Utrzymywanie relacji biznesowych
1. Rozwiązywanie konfliktów
2. Twoje miejsce pracy
3. Romanse biurowe
4. Podróże służbowe
5. Inne potencjalnie konfliktowe sytuacje


ROZDZIAŁ IV
Etykieta komunikacji
1. Etykieta komunikacji
2. Etykieta komunikacji bezpośredniej
3. Etykieta rozmów telefonicznych
4. Etykieta korespondencji
5. Etykieta poczty elektronicznej
6. Etykieta Internetu
7. Etykieta wystąpień publicznych


ROZDZIAŁ V
Podstawy etykiety biznesowych spotkań przy stole
1. Podstawy zachowania się przy stole
2. Podstawy nakrywania stołu
3. Podstawowe maniery przy stole
4. Etykieta gospodarza
5. Etykieta gościa


ROZDZIAŁ VI
Specjalne przyjęcia przy stole
1. Zaproszenia
2. Oficjalne spotkania przy obiedzie lub kolacji
3. Bankiety biznesowe
4. Nieformalne spotkania przy stole


ROZDZIAŁ VII
Udane spotkania
1. Przed spotkaniem
2. Organizacja i efektywność spotkania
3. Efektywne uczestnictwo w spotkaniu
4. Komunikacja elektroniczna
5. Procedura parlamentarna


ROZDZIAŁ VIII
Etykieta międzykulturowa
1. Przygotowania do podróży
2. Powitania
3. Budowanie relacji
4. Posiłki i wręczanie prezentów
5. Kobiety i mężczyźni

Bibliografia

Indeks


136 stron, A5, oprawa miękka

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- ETYKIETA BIZNESMENA
IKANOWICZ C.

- INTELIGENTNY EMOCJONALNIE MENEDŻER. JAK ROZWINĄĆ I WYKORZYSTAĆ CZTERY
CARUSO D.R. SALOVEY P.

- CHIŃSKI ŚWIT REWOLUCJA W TECHNOLOGII I PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
SHEFF D.

- SPOKÓJ Z KAŻDYM ODDECHEM CODZIENNE MEDYTACJE UZDRAWIAJĄCE ŻYCIE
THICH NHAT HANH

- PSYCHOLOGIA ODCHUDZANIA
SZERSTIENNIKOW N.

- POZYTYWNE MYŚLENIE ODMŁADZA. INTELIGENCJA NIEZALEŻNOŚCI I UCZENIE SIĘ
LUCIA P.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022