ODPOWIEDZIALNOŚĆ SPOŁECZNA I PRZECIWDZIAŁANIE KORUPCJI W ZARZĄDZANIU
KOWALCZYK J. wydawnictwo: CEDEWU, 2009, wydanie I cena netto: 60.00 Twoja cena 57,00 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Odpowiedzialność społeczna, przeciwdziałanie korupcji oraz etyka działania firmy
są coraz bardziej dostrzegalne o doceniane przez menedżerów w krajach europejskich,
jako znaczące elementy nowoczesnego zarządzania, które zapewnią firmie przewagę na
rynku - stając się coraz bardziej znaczącymi wyróżnikami w ocenie firmy przez
klientów.
Spis treści:
Wprowadzenie
Rozdział 1
Etyka zawodowa
1.1. Uwarunkowania etyki działania organizacji
1.2. Pracownik a etyka organizacji
1.3. Kodeks etyki - aspekty ogólne
1.4. Kodeks etyki zawodowej - przykłady
1.4.1. Etyka działania urzędu (urzędnika)
1.4.2. Kodeks etyczny inżyniera FEANI
1.4.3. Etyka działania biznesu
Rozdział 2
Procesowe zarządzanie organizacją
2.1. Ogólne aspekty procesowego zarządzania organizacją
2.2. Uwagi z praktyki procesowego zarządzania
Rozdział 3
System przeciwdzia!ania zagrożeniom korupcyjnym
3.1. Wprowadzenie
3.2. Uwarunkowania korupcji w kraju
3.3. Podstawowe terminy i wymagania prawne
3.4. Założenia systemu przeciwdziałania zagrożeniom korupcyjnym.
3.5. Wymagania szczegółowe systemu
3.6. Rozwinięcie wymagań szczegółowych systemu
3.7. Cel i korzyści z wdrożenia systemu
3.8. Analiza ryzyka wystąpienia zagrożeń korupcyjnych
3.9. Inne rozwiązania w obszarze przeciwdziałania korupcji
Rozdział 4
Wdrażanie systemu przeciwdziałania zagrożeniom korupcyjnym
4.1. Uwarunkowania wdrożenia systemu
4.2. Diagnoza stanu organizacji
4.3. Określenie programu wdrażania i polityki antykorupcyjnej
4.4. Opracowanie dokumentacji systemu
4.4.1. Wprowadzenie
4.4.2. Specyfikacja zagrożeń korupcyjnych w procesach
4.4.3. Określenie działań zapobiegawczych
4.4.4. Opracowanie i wdrożenie dokumentacji systemu
4.4.5. Wdrożenie dokumentów systemu oraz doskonalenie systemu
4.4.6. Syntetyczny program wdrożenia systemu
Rozdział 5
Odpowiedzialność społeczna organizacji
5.1. Odpowiedzialność społeczna biznesu
5.2. Norma SA 8000 o odpowiedzialności społecznej
5.3. Szczegółowe wymagania normy SA 8000
5.4. Norma SA 8000 w zintegrowanym systemie zarządzania organizacją
5.5. Wdrożenie systemu według normy SA 8000
5.5.1. Diagnoza stanu organizacji
5.5.2. Polityka
5.5.3. Opracowanie dokumentacji systemu
5.5.4. Wdrożenie dokumentacji oraz doskonalenie systemu
Podsumowanie
Bibliografia
180 stron, B5, oprawa miękka Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- ZALEŻNOŚCI MIĘDZY PRODUKTYWNOŚCIĄ DOCHODAMI I ZATRUDNIENIEM W KRAJACH WOJTYNA A. RED. / NA RÓŻNYM POZIOMIE ROZWOJU /
- METODY BADANIA PRACY BARANIAK B.
- UBEZPIECZENIE SPOŁECZNE MIGRUJĄCYCH PRACOWNIKÓW MAJOR T. RED. / ORAZ OSÓB PROWADZĄCYCH DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZĄ /
- POJĘCIA I KONSTRUKCJE PRAWNE UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO JĘDRASIK-JANKOWSKA I.
- LEKSYKON PRAWA UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH 100 PODSTAWOWYCH POJĘĆ RED. WYPYCH-ŻYWICKA A.
- SLANG IDIOMY I MODNE SŁOWA W BIZNESIE SŁOWNIK ANGIELSKO-POLSKI KOZIERKIEWICZ R.
- PRACA MATEK W POLITYCE KRAJÓW UNII EURPEJSKIEJ MICHOŃ P.
- EWOLUCJA WYNAGRODZEŃ W POLSCE W OKRESIE ZMIAN SYSTEMU EKONOMICZNEGO KARASZEWSKA H.
- POZORNOŚĆ W UMOWNYCH STOSUNKACH PRACY RACZKOWSKI M.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|