wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

KOD KATALIZATORA STRATEGIE NAJBARDZIEJ DYNAMICZNYCH FIRM ŚWIATA


EVANS D.S. SCHMALENSEE R.

wydawnictwo: WOLTERS KLUWER, 2010, wydanie I

cena netto: 79.70 Twoja cena  75,72 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Rozwój technologii komunikacyjnych powoduje, że łączenie się różnych grup klientów w tak zwane społeczności katalizatora w skali światowej staje się coraz łatwiejsze.

Zdaniem autorów ksiązki, rynki dwustronne, czyli katalizatory, zmieniają dojrzałe już branże, osiągając kluczowe znaczenie w gospodarce. Zasady funkcjonowania katalizatorów wydają się proste, jednak praktyczne zastosowanie kodu katalizatora stanowi proces złożony, zwłaszcza w nowych warunkach, w których zarówno szanse na zyski, jak i zagrożenia są ogromne. W przeprowadzonych przez autorów badaniach kilkudziesięciu katalizatorów poszukiwano tych cech i działań, dzięki którym odniosły one sukces.

Szczegółowo omówiono takie zagadnienia jak:

  • budowanie strategii katalizatora
  • określenie społeczności katalizatora
  • przygotowanie oferty cenowej
  • projektowanie katalizatora zapewniającego sukces
  • osiąganie odpowiedniej rentowności i konkurencyjności
  • złamanie kodu katalizatora.

O autorach
Podziękowania

Rozdział 1. Czym jest katalizator?
Katalizatory i ich przedstawiciele
Koniunktura dla katalizatorów
Tworzenie wartości dzięki reakcjom katalizy
Gdy dwa jest lepsze niż jeden
Złamanie kodu katalizatora

Rozdział 2. Budowanie strategii katalizatora
Działanie 1: Tworzenie oferty wartości
Działanie 2: Ułatwienie wyszukiwania i dostępu do informacji
Działanie 3: Określanie zasad i standardów
Konkurencja pomiędzy katalizatorami
Stworzenie dobrze działającego katalizatora: koncepcja

Rozdział 3. Określenie społeczności katalizatora
Zadanie 1: Zidentyfikuj różne, wzajemnie siebie potrzebujące grupy
Zadanie 2: Określ, jak bardzo różne grupy siebie potrzebują – i dlaczego
Zadanie 3: Przyjrzyj się, kto jeszcze świadczy usługi społeczności katalizatora
Zadanie 4: Porównaj model biznesowy rynków wielostronnych i tradycyjnej firmy
Społeczności i koncepcja katalizatora

Rozdział 4. Przygotowanie oferty cenowej
Zadanie 1: Ustal odrębne ceny za dostęp i za korzystanie
Zadanie 2: Pilnuj, by ceny wyznaczały równowagę między popytem obu stron
Zadanie 3: W początkowym okresie podnoś ceny powoli
Zadanie 4: Płać klientom za przynależność – czasami
Zadanie 5: Pamiętaj, że ceny mają zapewnić zyski w długim czasie
Ceny i koncepcja katalizatora

Rozdział 5. Projektowanie katalizatora zapewniającego sukces
Zadanie 1: Przyciągnij różnorakie grupy klientów
Zadanie 2: Promuj interakcje
Zadanie 3: Minimalizuj koszty transakcji
Zadanie 4: Projektując, bądź nastawiony na rozwój
Projekt i koncepcja katalizatora

Rozdział 6. Rentowność w centrum uwagi
Zadanie 1: Poznaj historię branży
Zadanie 2: Wykorzystaj prognozy do zwiększenia rentowności
Zadanie 3: Przewiduj i wyprzedzaj działania konkurentów
Zadanie 4: Równoważ korzyści w obrębie katalizatora i poza nim
Droga do rentowności i koncepcja katalizatora

Rozdział 7. Jak konkurować strategicznie z innymi katalizatorami
Zadanie 1: Zrozum dynamikę konkurencji między katalizatorami
Zadanie 2: Obserwuj konkurentów stosujących różne modele biznesowe
Zadanie 3: Wykorzystaj efekt dźwigni, by atakować
Zadanie 4: Rozważ współpracę z konkurentami
Strategiczna konkurencja i koncepcja katalizatora

Rozdział 8. Eksperymentowanie i rozwijanie się
Zadanie 1: Wiedz, kiedy być pionierem, a kiedy naśladowcą
Zadanie 2: Kontroluj wzrost
Zadanie 3: Zabezpiecz tyły
Zadanie 4: Planuj swoje następne kroki
Zadanie 5: Uważaj na instancje kontrolne
Eksperymentowanie, ewolucja i koncepcja katalizatora

Rozdział 9. Złamanie kodu katalizatora
Trwałe katalizatory
Era katalizatora
Złamanie kodu katalizatora
Literatura uzupełniająca
Indeks


212 stron, B5, oprawa miękka

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- PASJA I DYSCYPLINA STRATEGII JAK Z MARZEŃ I DECYZJI ZBUDOWAĆ SUKCES FIRMY
OBŁÓJ K.

- KAPLAN GMAT 2010-2011 PREMIER WITH CD-ROM
KAPLAN

- STRATEGIA ORGANIZACJI. W POSZUKIWANIU TRWAŁEJ PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ
OBŁÓJ K.

- TRZY OBLICZA PRZYWÓDZTWA MENEDŻER ARTYSTA KAPŁAN
HATCH MARY JO. KOSTERA M. KOŹMIŃSKI A.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022