wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 65.00 61,75   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

GETTING STARTED IN FINANCIAL CONSULTING


STONE E.

wydawnictwo: WILEY, 2000, wydanie I

cena netto: 65.00 Twoja cena  61,75 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Getting Started in Financial Consulting

Edward J. Stone

ISBN: 0-471-34814-7 aperback Pages: 304 Copyright: 2000
Comprehensive Coverage
Completely Up-to-date!

A detailed road map for getting started as an independent financial consultant

Each year, thousands of people from all walks of life leave the security of their nine-to-five jobs to pursue careers as independent financial consultants. For a great many of them, the experience is financially and personally rewarding beyond their expectations. If you, too, are thinking about taking the big leap into becoming a financial consultant, but you aren't sure how to go about it, this book is for you.

How can I be sure that financial consulting is right for my personality? What kinds of training and skills do I need to succeed, and how do I get them? What special licenses or certification are required? How do I find clients and build lasting relationships with them? With the help of first-person accounts from successful financial consultants from across the country, expert Edward J. Stone provides complete answers to these and all your questions concerning:

  • Acquiring and honing key skills, including the all-important "people" skills
  • Organizing and structuring your business
  • Indispensable software tools
  • Services you can offer clients and why you should specialize
  • Marketing your services, targeting clients, and building a solid core clientele
  • Why you should become certified and how to go about it
  • Profiling clients and drawing up formal financial plans
  • Dealing with state and federal regulations
  • Contracts and key legal considerations
  • Surviving in a down market

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- STRATEGY MAPS
KAPLAN R., NORTON D.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022