wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

BUSINESS PROCESS MANAGEMENT AND THE BALANCED SCORECARD


SMITH R.

wydawnictwo: WILEY, 2007, wydanie I

cena netto: 315.00 Twoja cena  299,25 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Business Process Management and the Balanced Scorecard shows managers how to optimally use the balanced scorecard to achieve and sustain strategic success even as the business environment changes. It exceptionally fills the gap between theory and application to facilitate the use of processes as a strategic weapon to deliver world-class performance.


Table of Contents

Preface.

Chapter 1. A World of Change.

Chapter 2. How Process Can Drive Strategy.

Chapter 3. The Strategic Process.

Chapter 4. Strategy Maps.

Chapter 5. Balanced Scorecard and Strategic Initiatives.

Chapter 6. Conclusions.

Index.


About Author

RALPH SMITH is the Executive Vice President of Strategic Services for the Orion Development Group (ODG), a strategic process management training and consulting firm. In this capacity, he is responsible for facilitating the implementation of strategic plans and strategic measurement for ODG customers. He has supervised improvement efforts in hundreds of organizations worldwide. Mr. Smith has served as a featured speaker for a number of universities throughout the United States, including Colorado State University, Michigan State University, Pepperdine University, University of Florida, University of Texas, San Diego State University, Drexel University, George Mason University, and University of Virginia.

Hardback
240 pages

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- ZARZĄDZANIE PROCESAMI W PRZEDSIĘBIORSTWIE
SKRZYPEK E. HOFMAN M.

- BUSINESS PROCESS MAPPING IMPROVING CUSTOMER SATISFACTION
JACKA M. KELLER P.

- KLASTRY BIZNESOWE W ROZWOJU KONKURENCYJNOŚCI I INNOWACYJNOŚCI REGIONÓW
SKAWIŃSKA E. ZALEWSKI R.

- STRATEGICZNA KARTA WYNIKÓW JAK PRZEŁOŻYĆ STRATEGIĘ NA DZIAŁANIE
KAPLAN R. NORTON D.

- BUSINESS PROCESS MANAGEMENT
SMITH H.,FINGAR P.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022