wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 168.00 159,60   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

SUPPLY NETWORK STRATEGIES


GADDE L., HAKANSSON H.

wydawnictwo: WILEY, 2001, wydanie I

cena netto: 168.00 Twoja cena  159,60 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Supply Network Strategies

Lars-Erik Gadde, Chalmers Univ. of Technology
Hakan Hakansson, Univ. of Uppsala

This is the first textbook on purchasing to develop the supply network perspective. The study of purchasing has traditionally focused on the procurement of goods and services by companies. In recent years, greater emphasis has been placed in research on purchasing and on the relationships that exist between companies. This has led to the recognition that companies are linked in supply chains. Supply Network Strategies adopts the industrial network approach developed through the research of the IMP (Industrial Marketing and Purchasing) Group and focuses on the co-ordination and integration of different supply chains. The book includes case studies and interviews with purchasing directors and staff and is firmly placed in the context of the on-going re-orientation of business activities.

The IMP Group of researchers includes leading international experts in the fields of industrial/business marketing and purchasing. This group is very influential and many university courses have been developed based on the 'philosophy' of the IMP Group.

Table of Contents

Preface

Part I: Purchasing Challenges

The role of purchasing in the company

Purchasing dynamics and challenges

Purchasing and the new economy

Part II: Network Analysis

Purchasing and the activity structure

Purchasing and the resource structure

Purchasing and the actor structure

Part III: Supply Strategies

Determining the boundaries of the firm

Developing relationships with suppliers

Designing supply networks

Network strategies and networking

References

Index

216 pages

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- SUPPLY CHAIN OPTIMIZATION
GEUNES J., PARDALOS P.

- EXCELLENCE IN WAREHOUSE MANAGEMENT
EMMETT S.

- KANAŁY DYSTRYBUCJI KSZTAŁTOWANIE RELACJI
SPYRA Z.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022