wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

ORGANIZATIONAL BEHAVIOR


HITT M., IRELAND R., MIDDLEMIST D.

wydawnictwo: WILEY, 2008, wydanie II

cena netto: 340.00 Twoja cena  323,00 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

People are what power organizational performance, competitive advantage, and long-term financial success. Best-selling author Michael Hitt, together with co-authors C. Chet Miller and Adrienne Colella, have written an Organizational Behavior text that helps students understand how Organizational Behavior relates to organizational performance.

The author's strategic approach is a unique framework for studying Organizational Behavior. This approach connects Organizational Behavior to Organizational Performance and shows how the behavior of individuals in organizations drives performance.

No other OB book has this organizing framework. Hitt/Miller/Colella's strategic approach provides a big-picture framework that helps students appreciate and understand the value of OB to organizational performance and to their future careers.


Table of Contents

Opening Case Whole Foods, Whole People

PART I. THE STRATEGIC LENS
Chapter 1. A Strategic Approach to Organizational Behavior
Chapter 2. Organizational Diversity
Chapter 3. Organizational Behavior in a Global Context

PART II. INDIVIDUAL PROCESSES
Chapter 4. Learning and Perception
Chapter 5. Personality, Intelligence, Attitudes, and Emotions
Chapter 6. Work Motivation
Chapter 7. Workplace Stress

PART III. GROUPS, TEAMS AND SOCIAL PROCESSES
Chapter 8. Leadership
Chapter 9. Communication
Chapter 10. Decision Making by Individuals and Groups
Chapter 11. Groups and Teams
Chapter 12. Conflict, Negotiation, Power, and Politics

PART IV. THE ORGANIZATIONAL CONTEXT
Chapter 13. Organizational Structure and Culture
Chapter 14. Organizational Change and Development

584 pages, Paperback

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- FUTURE OF HUMAN RESOURCE MANAGEMENT
LOSEY M.

- JAK TO ROZWIĄZAĆ CZYLI NOWOCZESNA HEURYSTYKA
MICHALEWICZ Z. FOGEL D.B.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022