COŚ ZA COŚ WSZECHOBECNY KONFLIKT POMIĘDZY JAKOŚCIĄ A DOSTĘPNOŚCIĄ
MANEY K. wydawnictwo: ZNAK, 2011, wydanie I cena netto: 60.40 Twoja cena 57,38 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Dlaczego niektóre produkty odnoszą sukces, a inne nie?
Znalezienie odpowiedzi na to pytanie uświadomi nam, czemu Hollywood zaczęło
nas zasypywać filmami 3-D, gdzie tkwi przyczyna wielkiej porażki firmy Motorola i jaki
błąd popełnił Ozzy Osbourne. Poszukiwania odpowiedzi rozpoczyna w miejscu
zaskakującym - na planie filmu Avatar.
Co jest ważniejsze, aby odnieść sukces: dostępność czy jakość
produktu?
Kevin Maney przygląda się wzlotom i upadkom firm takich jak Apple, Kodak, IBM
czy Electronic Arts. Dzięki niemu możemy krok po kroku prześledzić decyzje, które
doprowadziły do największych sukcesów i klęsk rekinów biznesu.
Coś za coś - błyskotliwe spojrzenie na potrzeby konsumentów początku
XXI wieku.
Spis treści;
Podziękowania
Przedmowa
Wprowadzenie
CZĘŚĆ PIERWSZA WYMIANA JAKOŚCI I DOSTĘPNOŚCI
Wstęp
Rozdział 1
Wymiana jakości i dostępności
Rozdział 2
Jakość kontra dostępność
Czym jest jakość?
Czym jest dostępność?
Efekt technologii
Rozdział 3
Coś za coś, ziemia niczyja i miraż
Coś za coś
Ziemia niczyja
Miraż jakości
Rozdział 4
Kiedy Andy Grove poznał Tripa Hawkinsa
CZĘŚĆ DRUGA ZWYCIĘZCY I PRZEGRANI
Rozdział 5 Superjakość
Rozdział 6 Superdostępność
Rozdział 7 Najgorsze miejsce
Rozdział 8 Najgłupszy pomysł
CZĘŚĆ TRZECIA WYMIANA W PRAKTYCE
Rozdział 9 Innowacja
Rozdział 10 Katastrofy
Rozdział 11 Szansa
Rozdział 12 Strategia
Rozdział 12,5 Strategia osobista
Przypisy
214 stron, B5, oprawa twarda z obwolutą Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- JAK ŻYĆ? WYKŁADY Z ETYKI OPARA S.
- POLSKA W DRYFUJĄCEJ EUROPIE KONOPACKI S.
- JEDNA EKONOMIA WIELE RECEPT RODRIK D.
- SYSTEMY MIĘDZYNARODOWE W HISTORII ŚWIATA BUZAN B. LITTLE R.
- CHINY ŚWIATOWYM HEGEMONEM? IMPERIALIZM EKONOMICZNY PAŃSTWA ŚRODKA BRUNET A. GUICHARD J-P.
- INNOWACJE W ROZWIJANIU KONKURENCYJNOŚCI FIRM ZNACZENIE WSPARCIE PERENC J. HOŁUB-IWAN J. RED. / PRZYKŁADY ZASTOSOWAŃ
- PODSTAWY ETYKI ŻYCIA GOSPODARCZEGO W KATOLICKIEJ MYŚLI SPOŁECZNEJ WŁADEK Z.
- KRYZYS GLOBALNY POCZĄTEK CZY KONIEC? WINIECKI J.
- ZIELONY WZROST ZIELONY ZYSK JAK ZIELONA REWOLUCJA STYMULUJE GOSPODARKĘ BERGER R. RED.
- GLOBALNA EKONOMIA POLITYCZNA RAVENHILL J. RED.
- MAKROEKONOMIA I POLITYKA PO NEOLIBERALIZMIE ESEJE I POLEMIKI GUZEK M.
- OCHRONA ŚRODOWISKA W WARUNKACH GLOBALIZACJI PIETREWICZ J.W.
- EKONOMIA SPOŁECZNA W POLSCE SOBOCKA-SZCZAPA HALINA
- PERSPEKTYWY ENERGETYKI JĄDROWEJ W POLSCE TELUK T.
- CZYJ KRYZYS CZYJA ODPOWIEDŹ GEORGE S.
- INNOWACYJNA PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ STRZAŁECKI A.RED. LIZUREJ A. (WSPÓŁPRACA)
- BANKOWOŚĆ MIĘDZYNARODOWA PRÓBA NOWEGO PODEJŚCIA KOWALEWSKI O.
- KRYZYS EKONOMICZNY A PRZESTRZENNY I FUNKCJONALNY WYMIAR POLITYKI GOSP PAJĄK K. RED. / GOSPODARCZEJ
- SPEKTAKULARNE UPADKI WIELKICH FIRM PHILLIPS T.
- WPROWADZENIE DO EKONOMETRII KOOP G.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|