wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 60.40 57,38   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

COŚ ZA COŚ WSZECHOBECNY KONFLIKT POMIĘDZY JAKOŚCIĄ A DOSTĘPNOŚCIĄ


MANEY K.

wydawnictwo: ZNAK, 2011, wydanie I

cena netto: 60.40 Twoja cena  57,38 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Dlaczego niektóre produkty odnoszą sukces, a inne nie?

Znalezienie odpowiedzi na to pytanie uświadomi nam, czemu Hollywood zaczęło nas zasypywać filmami 3-D, gdzie tkwi przyczyna wielkiej porażki firmy Motorola i jaki błąd popełnił Ozzy Osbourne. Poszukiwania odpowiedzi rozpoczyna w miejscu zaskakującym - na planie filmu Avatar.

Co jest ważniejsze, aby odnieść sukces: dostępność czy jakość produktu?

Kevin Maney przygląda się wzlotom i upadkom firm takich jak Apple, Kodak, IBM czy Electronic Arts. Dzięki niemu możemy krok po kroku prześledzić decyzje, które doprowadziły do największych sukcesów i klęsk rekinów biznesu.

Coś za coś - błyskotliwe spojrzenie na potrzeby konsumentów początku XXI wieku.


Spis treści;

Podziękowania
Przedmowa
Wprowadzenie

CZĘŚĆ PIERWSZA WYMIANA JAKOŚCI I DOSTĘPNOŚCI

Wstęp
Rozdział 1
Wymiana jakości i dostępności
Rozdział 2
Jakość kontra dostępność
Czym jest jakość?
Czym jest dostępność?
Efekt technologii
Rozdział 3
Coś za coś, ziemia niczyja i miraż
Coś za coś
Ziemia niczyja
Miraż jakości
Rozdział 4
Kiedy Andy Grove poznał Tripa Hawkinsa

CZĘŚĆ DRUGA ZWYCIĘZCY I PRZEGRANI

Rozdział 5 Superjakość
Rozdział 6 Superdostępność
Rozdział 7 Najgorsze miejsce
Rozdział 8 Najgłupszy pomysł

CZĘŚĆ TRZECIA WYMIANA W PRAKTYCE

Rozdział 9 Innowacja
Rozdział 10 Katastrofy
Rozdział 11 Szansa
Rozdział 12 Strategia
Rozdział 12,5 Strategia osobista
Przypisy


214 stron, B5, oprawa twarda z obwolutą

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- JAK ŻYĆ? WYKŁADY Z ETYKI
OPARA S.

- POLSKA W DRYFUJĄCEJ EUROPIE
KONOPACKI S.

- JEDNA EKONOMIA WIELE RECEPT
RODRIK D.

- SYSTEMY MIĘDZYNARODOWE W HISTORII ŚWIATA
BUZAN B. LITTLE R.

- CHINY ŚWIATOWYM HEGEMONEM? IMPERIALIZM EKONOMICZNY PAŃSTWA ŚRODKA
BRUNET A. GUICHARD J-P.

- INNOWACJE W ROZWIJANIU KONKURENCYJNOŚCI FIRM ZNACZENIE WSPARCIE
PERENC J. HOŁUB-IWAN J. RED. / PRZYKŁADY ZASTOSOWAŃ

- PODSTAWY ETYKI ŻYCIA GOSPODARCZEGO W KATOLICKIEJ MYŚLI SPOŁECZNEJ
WŁADEK Z.

- KRYZYS GLOBALNY POCZĄTEK CZY KONIEC?
WINIECKI J.

- ZIELONY WZROST ZIELONY ZYSK JAK ZIELONA REWOLUCJA STYMULUJE GOSPODARKĘ
BERGER R. RED.

- GLOBALNA EKONOMIA POLITYCZNA
RAVENHILL J. RED.

- MAKROEKONOMIA I POLITYKA PO NEOLIBERALIZMIE ESEJE I POLEMIKI
GUZEK M.

- OCHRONA ŚRODOWISKA W WARUNKACH GLOBALIZACJI
PIETREWICZ J.W.

- EKONOMIA SPOŁECZNA W POLSCE
SOBOCKA-SZCZAPA HALINA

- PERSPEKTYWY ENERGETYKI JĄDROWEJ W POLSCE
TELUK T.

- CZYJ KRYZYS CZYJA ODPOWIEDŹ
GEORGE S.

- INNOWACYJNA PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ
STRZAŁECKI A.RED. LIZUREJ A. (WSPÓŁPRACA)

- BANKOWOŚĆ MIĘDZYNARODOWA PRÓBA NOWEGO PODEJŚCIA
KOWALEWSKI O.

- KRYZYS EKONOMICZNY A PRZESTRZENNY I FUNKCJONALNY WYMIAR POLITYKI GOSP
PAJĄK K. RED. / GOSPODARCZEJ

- SPEKTAKULARNE UPADKI WIELKICH FIRM
PHILLIPS T.

- WPROWADZENIE DO EKONOMETRII
KOOP G.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022