wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 59.00 56,05   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

SZTUKA WYWIERANIA WPŁYWU - JAK WPROWADZIĆ DOWOLNĄ ZMIANĘ


PATTERSON K., GRENNY J., MAXFIELD D., MCMILLAN R., SWITZLER A.

wydawnictwo: WOLTERS KLUWER, 2009, wydanie I

cena netto: 59.00 Twoja cena  56,05 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Wywieranie wpływu na ludzkie zachowanie jest jednym z największych wyzwań stojących przed liderami.

Niezależnie od tego, czy jesteś dyrektorem dużego przedsiębiorstwa, rodzicem, czy po prostu zamierzasz coś zmienić w swoim otoczeniu, powinieneś poznać tajniki sztuki wywierania wpływu na ludzi.

Większość z nas boi się zmian, uważając, że są zbyt trudne lub wręcz niemożliwe do wprowadzenia. Uczymy się przystosowywać do sytuacji zamiast poszukiwać nowych rozwiązań i odważnie wdrażać je w życie. Autorzy książki, łącząc wiedzę z dziedziny behawioryzmu z doświadczeniami wybitnych ludzi ze świata biznesu i nauki, opisują narzędzia i techniki używane przez mistrzów oddziaływania, służące pożądanym zmianom. Dzięki tej książce poznajemy etapy procesu oddziaływania, w tym skuteczne strategie, za pomocą których możemy wprowadzić gruntowne zmiany w życiu osobistym, zawodowym i społecznym. Dowiadujemy się, że zwykli ludzie mogą dokonywać niezwykłych rzeczy i rozwiązywać problemy, którymi inni nie mieliby odwagi się zająć. Odkrywamy, dlaczego jedni menedżerowie potrafią doprowadzić do znacznej poprawy wydajności, a inni nie osiągają tego celu.

Opisane w książce przykłady rozwiązań stosowanych przez wybitnych mistrzów oddziaływania pozwalają:

- określić kluczowe zachowania, stanowiące podstawę szybkich i gruntownych zmian,
- zastosować strategie zmiany sposobu myślenia i działania,
- korzystać z sześciu źródeł oddziaływania, by zmiana stała się nieunikniona.

Autorzy książki są założycielami firmy VitalSmarts, która stosuje pionierskie rozwiązania w szkoleniach. Przeprowadziła szkolenia dla ponad dwóch milionów osób i współpracowała z blisko 300 firmami z listy Fortune 500.


Spis treści:

Nota od autorów
str. 9
O autorach
str. 13
Podziękowania
str. 15
Część I. Małe zmiany, wielkie efekty
str. 17
1. I ty możesz zmieniać świat
str. 27
2. Odszukaj kluczowe zachowania
str. 41
3. Zmieniać sposób myślenia innych ludzi - inaczej niż dotąd
str. 69
Część II. Spraw, aby zmiana stała się nieunikniona
str. 105
4. Spraw, aby niepożądane stało się pożądane. Motywacja indywidualna
str. 113
5. Pokonaj swoje ograniczenia. Umiejętności indywidualne
str. 145
6. Zapanuj nad presją środowiska. Motywacja społeczna
str. 177
7. W grupie siła. Umiejętności społeczne
str. 211
8. Przyznawaj nagrody i wymagaj odpowiedzialności. Motywacja strukturalna
str. 243
9. Zmieniaj otoczenie. Umiejętności strukturalne
str. 275
10. Zostań osobą wywierającą wpływ na ludzi
str..315
Dodatkowe narzędzia i zasoby
str. 337
Indeks
str. 339

 


343 strony, A5, twarda oprawa

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- INTELIGENTNY EMOCJONALNIE MENEDŻER. JAK ROZWINĄĆ I WYKORZYSTAĆ CZTERY
CARUSO D.R. SALOVEY P.

- ISTOTĄ PRZYWÓDZTWA JEST ROZMOWA - JAK PORUSZYĆ SERCA I UMYSŁY
RYDE R.

- POZYTYWNE MYŚLENIE ODMŁADZA. INTELIGENCJA NIEZALEŻNOŚCI I UCZENIE SIĘ
LUCIA P.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022