wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 31.80 30,21   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

ZARZĄDZANIE ZMIANAMI W PRZEDSIĘBIORSTWIE


MAJCHRZAK J.

wydawnictwo: WYD UE POZNAŃ, 2002, wydanie I

cena netto: 31.80 Twoja cena  30,21 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

ZARZĄDZANIE ZMIANAMI W PRZEDSIĘBIORSTWIE


Wstęp

Część pierwsza: WYBRANE PODEJŚCIA I PROBLEMY

I. Zmiany w zarządzaniu przedsiębiorstwem
1. Źródła i czynniki zmian
2. Pojecie i znaczenie zmiany organizacyjnej dla funkcjonowania przedsiębiorstwa
3. Rodzaje zmian organizacyjnych

II. Czym jest zarządzanie zmianą?
1. Zarządzanie zmianami jako przedmiot zainteresowania nauki. Krótki zarys historii
2. Zarządzanie zmianami jako domena praktyki menedżerskiej (rola menedżerska)
3. Podejścia do analizy i przeprowadzania zmian organizacyjnych na tle dorobku nauki i praktyki zarządzania

III. Zmiana jako proces
1. Modele procesu zmian
2. Proces zarządzania zmianą

IV. Identyfikacja potrzeby zmian
1. Potrzeba dostosowania się do zmian otoczenia - analiza otoczenia
2. Diagnoza etapu rozwoju organizacyjnego

V. Badanie potencjału organizacyjnego przedsiębiorstwa dla potrzeb zmian
1. Wybrane modele analityczne
2. Ocena czynników organizacyjnych

VI. Wizja zmiany i wizjonerskie przywództwo
1. Istota i tworzenie wizji zmiany
2. Komunikowanie wizji i komunikacja w procesie zmian

VII. Uwarunkowania realizacji zmian
1. Analiza pola sił jako narzędzie diagnozowania warunków wdrażania zmian
2. Wybór momentu rozpoczęcia zmiany i kształtowanie jej tempa

VIII. Ludzie w procesie zmian
1. Potrzeby ludzi w procesie zmian
2. Nastawienie ludzi do zmian
3. Opór wobec zmian
4. Stymulowanie zmian

Zamiast podsumowania: Najważniejsze tezy i myśli

Część druga: PRZYKŁADY ZMIAN I NARZĘDZIA STOSOWANE W ICH DIAGNOZOWANIU

Przykład gruntownej transformacji przedsiębiorstwa "Oticon"
Kwestionariusz diagnostyczny rozwoju organizacyjnego Johna Lepparda
Analiza pola sił
Lista kontrolna nr 1: Gotowość do zmiany
Lista kontrolna nr 2: Kierowanie zmian
Lista kontrolna nr 3: Samoocena umiejętności kierowania

Literatura


122 strony, B5, oprawa miękka

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- ORGANIZACJE W RUCHU STRATEGIE ZARZĄDZANIA ZMIANAMI
MASŁYK-MUSIAŁ E.

- ZARZĄDZANIE ZMIANĄ. OD STRATEGII DO DZIAŁANIA
ROTH G. KURTYKA M.

- ZARZĄDZANIE ZMIANĄ W POLSKIEJ FIRMIE
WENDT R. / JAK W PRAKTYCE WYKORZYSTAĆ SZANSĘ NA ROZWÓJ BEZ PORAŻEK /

- ODPORNOŚĆ NA ZMIANY JAK UWOLNIĆ POTENCJAŁ TKWIĄCY W TOBIE I TWOIM
KEGAN R. LASKOW LAHEY L. / MIEJSCU PRACY

- DECYZJE I ZMIANY W ORGANIZACJI. W POSZUKIWANIU SKUTECZNYCH SPOSOBÓW
PENC J.

- ZARZĄDZANIE ZMIANĄ. JAK PRZEKONAĆ DO NIEJ LUDZI?

- POZYTYWNA ZMIANA
MARDORF E.

- INNOWACJE W FIRMIE PRAKTYCZNE METODY WPROWADZANIA ZMIAN
ANTOSZKIEWICZ J.D.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022