|
REWOLUCJA SIX SIGMA JAK GENERAL ELECTRIC I INNE PRZEDSIĘBIORSTWA
ECKES G. / ZMIENIŁY PROCES W ZYSKI / wydawnictwo: MT BIZNES, 2016, wydanie Icena netto: 60.65 Twoja cena 57,62 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Rewolucja Six Sigma Jak General Electric i inne przedsiębiorstwa zmieniły proces w
zyski
Dzięki programowi Six Sigma zwiększono wydajność i zyski w takich firmach
jak General Electric, AlliedSignal czy Motorola. To kierunek dla menedżerów, którzy
pragną stworzyć organizacje najwyższej światowej klasy. Jego ilościowe podejście
podnosi efektywność i skuteczność organizacji – i sprawiło, że stał
się najpopularniejszą metodyką usprawnień w historii.
W jaki sposób możesz wykorzystać program Six Sigma w swojej organizacji?
Rewolucja Six Sigma pokazuje menedżerom i osobom odpowiedzialnym za
wdrożenie tego programu, jak rozpocząć i utrzymać inicjatywę Six Sigma
w swojej organizacji. Pomaga w przejściu od zarządzania intuicyjnego do
takiego, w którym decyzje biznesowe podejmowane są w oparciu o liczby,
dane i fakty. Wyjaśnia, w jaki sposób i dlaczego Six Sigma jest lepsza od
innych metod poprawy jakości. Przedstawia kluczowe elementy programu Six Sigma
i pokazuje, jak utworzyć odpowiednią infrastrukturę niezbędną do pomyślnego
wdrożenia go w firmie każdej wielkości.
Proste, lecz szczegółowo przedstawione narzędzia metodyki Six Sigma pozwalają
osiągnąć lepszą efektywność, skuteczność i wyższe zyski. Ta książka to
łatwy w użyciu przewodnik, opisujący krok po kroku poszczególne fazy metodyki
DMAIC i pokazujący menedżerom, w jaki sposób:
- budować zespoły, które zajmą się procesami bezpośrednio
wpływającymi na strategiczne cele biznesowe firmy,
- pokonywać opór przed zmianą,
- obliczać wartość sigma na poziomie procesu,
- tworzyć konkretne opisy wymiernych problemów, którymi zająć się mają
zespoły projektowe,
- stosować narzędzia analizy i usprawniania procesów,
- osiągać i utrzymywać najwyższe standardy funkcjonowania procesów,
- unikać błędów, które mogą doprowadzić do klęski programu Six Sigma.
Ten praktyczny przewodnik, pełen studiów przypadków ilustrujących prawidłowe
i błędne sposoby wdrażania Six Sigma, ma jeszcze jedną zaletę: łatwo się go
czyta.
GEORGE ECKES jest założycielem Eckes and Associates, Inc. (EAI),
firmy konsultingowej specjalizującej się we wdrażaniu usprawnień, prowadzeniu szkoleń
i wdrożeń Six Sigma, rozwijaniu organizacji i zarządzaniu zmianą.
W roku 1996 EAI została wybrana na główną firmę konsultingową z zakresu
wdrażania programu Six Sigma dla General Electric.
OPINIE
Rewolucja Six Sigma to wspaniałe kompendium wiedzy i doświadczeń, ukazujących
pełne spektrum możliwości Programu Six Sigma. Dostarcza nie tylko gotowych przykładów
rozwiązań ale prowokuje do tworzenia własnych, przełomowych. Autor nadaje programowi
Six Sigma charakter narzędzia, wspierającego realizację celów strategicznych i
podnoszącego efektywność działań doskonalących. To pierwsza tak kompletna
i uniwersalna książka o Six Sigma, wydana w języku polskim. George Eckes
łamie wiele stereotypów powstałych na temat Programu i ukazuje jego prawdziwy
fenomen – skupienie na realizacji celów strategicznych, rozwoju i motywacji
pracowników oraz budowaniu kultury organizacji.
- Jarosław Siarkiewicz, Prezes Zarządu Akademia Białego Kruka Sp. z o.o.
Spis treści:
Wstęp do wydania polskiego
Przedmowa
Wstęp
Podziękowania
1. Six Sigma - wprowadzenie
2. Six Sigma - komponent strategiczny. Osiem kroków do strategicznego
usprawnienia
3. Zyski = klient + proces + pracownik
4. Rozpoczęcie projektu. Six Sigma - taktyka
5. Pomiar sigmy procesu. Jak blisko nam do ideału?
6. Analiza danych i procesu. Kluczowe elementy projektu
7. Analiza przyczyny źródłowej. Nigdy nie przestawaj pytać
"dlaczego"
8. Wybór rozwiązań
9. Utrzymywanie stałości przyjętych rozwiązań
10. Przyczyny niepowodzeń inicjatyw Six Sigma i jak unikać błędów
Dodatek. Tabele współczynników
336 stron, oprawa miękka Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- LOGISTYKA ZAOPATRZENIA W PRZEDSIĘBIORSTWIE BENDKOWSKI J. RADZIEJOWSKA G.
- STATYSTYKA W ZARZĄDZANIU ACZEL A.
- ZAKUPY ZAOPATRZENIOWE LYSONS K.
- KAIZEN. KLUCZ DO KONKURENCYJNEGO SUKCESU JAPONII. IMAI M.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|