wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

MODEL BIZNESU NOWE MYŚLENIE STRATEGICZNE


DUCZKOWSKA-PIASECKA M. PONIATOWSKA-JAKSCH M. DUCZKOWSKA-MAŁYSZ K. RED.

wydawnictwo: DIFIN, 2012, wydanie I

cena netto: 68.00 Twoja cena  64,60 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Model biznesu

Nowe myślenie strategiczne


Książka wprowadza model biznesu jako konstrukcję organizacyjno-zarządczą do podejścia strategicznego w zarządzaniu przedsiębiorstwem.

Nowe podejście strategiczne sugeruje, że model biznesu jest koncepcją pozwalającą na zintegrowany proces zarządzania, uwzględniający decyzje operacyjne i strategiczne w istniejących warunkach turbulencji, rosnącej konkurencji i rozwoju gospodarki sieciowej.

Autorki są profesorami, pracownikami naukowymi w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie w Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie i od lat zajmują się problematyką rozwoju przedsiębiorstw.

Z recenzji prof. dr. hab. Grzegorza Spychalskiego:

Autorki traktują model biznesu jako konstrukcję organizacyjno-zarządczą obejmującą zarówno procesy decyzyjne w firmach, jak i systemy narzędziowo-operacyjne służące gromadzeniu informacji kierowniczych.(...) Uwzględniły w swej perspektywie wszystkie istotne przesłanki procesów zarządczych, wskazując przede wszystkim na otoczenie globalne, wyzwania konkurencyjne, rozwój zrównoważony, innowacyjność, nową ekonomię oraz teorie zachowań konsumenta. W ten sposób model biznesu staje się fundamentem nowego i nowatorskiego podejścia do zarządzania i organizacji przedsiębiorstwa.(....) Choć praca nie jest oparta na wynikach badań empirycznych, to poprzez nowatorskie ujęcie problematyki i niezwykle szerokie tło literatury światowej stanowi cenny wkład w rozwój dyscypliny nauk o zarządzaniu. Może stanowić źródło wiedzy dla specjalistów, ludzi nauki, studentów i praktyków zarządzania. Pełni też funkcje inspirujące do dalszych innowacyjnych koncepcji rozwoju organizacji biznesowych.


Spis treści:

WPROWADZENIE

Rozdział 1. PRZESŁANKI NOWEGO MYŚLENIA STRATEGICZNEGO

1.1. Rewolucja informatyczna czynnikiem krytycznych zmian w gospodarce
1.2. Przeobrażenia społeczne a biznes i etyka
1.3. Nowy wymiar relacji biznesowych
1.4. Sieci biznesowe jako źródło przewagi konkurencyjnej – wybrane elementy

Bibliografia

Rozdział 2. ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE WOBEC NOWYCH WYZWAŃ

2.1. Tradycyjny model i narzędzia zarządzania strategicznego
2.2. Ewolucja zarządzania strategicznego w kierunku nowych wyzwań
2.3. Nowe spojrzenie na zarządzanie strategiczne

Bibliografia

Rozdział 3. PRZEDSIĘBIORSTWO JAKO PODMIOT I JAKO PRZEDMIOT DECYZJI STRATEGICZNYCH

3.1. Istota przedsiębiorstwa jako podmiotu decyzyjnego
3.2. Najważniejsze cechy i zasady funkcjonowania przedsiębiorstwa
3.3. Zarządzający i ich odpowiedzialność za przedsiębiorstwo
3.4. Struktury zarządcze jako przedmiot decyzji w przedsiębiorstwie

Bibliografia

Rozdział 4. MODEL BIZNESU – NOWE PODEJŚCIE DO ZARZĄDZANIA STRATEGICZNEGO

4.1. Istota i składowe tworzące model biznesu
4.2. Nowe koncepcje modelu biznesu
4.3. Model biznesu jako konstrukcja zarządcza i koncepcja zarządzania przedsiębiorstwem
4.4. Innowacje a zmiany modelu biznesu

Bibliografia

Rozdział 5. KLIENT JAKO DETERMINANTA ZMIAN STRATEGICZNYCH

5.1. Natura klienta
5.2. Nabywcy instytucjonalni i ich podejście do decyzji o zakupach
5.3. Zachowania na rynku konsumentów indywidualnych – finalnych
5.4. Klienci.com

Rozdział 6. WARTOŚĆ DLA KLIENTA W NOWYM MYŚLENIU STRATEGICZNYM

6.1. Związek firmy z klientem – wartość dla klienta
6.2. Związek klienta z firmą – wartość dla przedsiębiorstwa

Bibliografia

Rozdział 7. PRZEDSIĘBIORSTWO W SIECI – WOBEC WYZWAŃ DLA MODELU BIZNESU

7.1. Modele e-biznesu – definicje, cechy
7.2. Środowisko e-biznesu i jego implikacje dla modelu biznesu
7.3. Implementacja nowych technologii – aspekt strategiczny
7.4. Zapewnienie bezpieczeństwa i prywatności

Bibliografia

Rozdział 8. SIECIOWE MODELE BIZNESU

8.1. Modele biznesu oparte na ogólnodostępnych sieciach
8.2. Modele e-biznesu – wybrane klasyfikacje
8.3. Chmura obliczeniowa – i co dalej?

Bibliografia

Rozdział 9. MODEL BIZNESU W OPTYCE ZARZĄDZANIA STRATEGICZNEGO

9.1. Decyzje strategiczne dotyczące modelu biznesu
9.2. Związek modelu biznesu ze strategią przedsiębiorstwa
9.3. Model biznesu a strategie konkurowania
9.4. Zakres i obszary zmian strategicznych w modelu biznesu

Bibliografia

ZAKOŃCZENIE
ANEKS


336 stron, B5, oprawa miękka

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- MODELE BIZNESU POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTW
GOŁĘBIOWSKI T. DUDZIK T.M. LEWANDOWSKA M. WITEK-HAJDUK M.

- PITAGORAS I TEORIA STRUN
KOSOWSKA M.M. KOSOWSKI A.

- MODEL BIZNESU W ZARZĄDZANIU PRZESIĘBIORSTWEM
DUCZKOWSKA-PIASECKA M. RED.

- UMYSŁ ZAMKNIĘTY
BLOOM A.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022