wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 35.70 33,92   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

OFERTA NIE DO ODRZUCENIA. JAK OTWORZYĆ UMYSŁ KLIENTA?


JOYNER M.

wydawnictwo: ONE PRESS, 2006, wydanie I

cena netto: 35.70 Twoja cena  33,92 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Przegląd najskuteczniejszych sloganów i ofert handlowych w historii

Jak zmienić dobry produkt w coś, bez czego nie da się żyć?

Jak uzyskać za darmo reklamę i referencje: poczta pantoflowa i internet

Trzy sekundy. Tyle potrzebujesz, by opanować umysł klienta i dokonać sprzedaży.
Nie wierzysz w to? Myślisz, że to nowa bzdurna teoria szalonego guru od marketingu? A co byś powiedział na takie oferty:

  • Pizza z dostawą do domu: jeśli nie dowieziemy jej w 30 minut, otrzymasz ją gratis.
  • Przyjdź do nas z konkurencyjną ofertą, a zaproponujemy Ci to samo, tyle że taniej.
  • Serwis w ciągu 48 godzin w dowolnym miejscu na świecie albo zwracamy Ci koszty.

Są to oferty firm, które szybko zyskały klientów i z małych przedsiębiorstw przekształciły się w korporacje. Czyż nie są to propozycje nie do odrzucenia? Takie, na które ludzie odruchowo i bez wahania odpowiadają TAK? Dowiedz się, jak tworzyć takie właśnie oferty w swojej branży.

Mark Joyner jest autorem koncepcji Nowego Marketingu. Stworzył strony internetowe, które trafiły na listę 100 najczęściej odwiedzanych witryn świata. Przekształcił jednoosobową firmę Aesop w wielomilionową korporację. Klienci płacą mu po 2000 dolarów za godzinę konsultacji. To człowiek, który wie, jak prowadzić skuteczny marketing.

  • Filary oferty nie do odrzucenia: wiarygodność, logika i dobra komunikacja
  • Tworzenie zwycięskiej formuły: od dobrej propozycji handlowej do czarodziejskiego zaklęcia
  • Atrakcyjne dodatki: sprzedaż krzyżowa, doradztwo i serwis, darmowe próbki
  • Budowanie i pozycjonowanie marki
  • Przekształcanie oferty racjonalnej w emocjonalną
  • Usuwanie z oferty niepożądanych czynników: tonu nacisku, złych skojarzeń, podejrzeń o manipulacje

Spis treści

Przedmowa

Podziękowania

O autorze

Wprowadzenie (Trzy sekundy)

Rozdział 1. Magiczne okno

Rozdział 2. Główny imperatyw biznesu

Rozdział 3. Cztery Wielkie Pytania

Rozdział 4. Czym jest Oferta nie do odrzucenia?

Rozdział 5. Czym nie jest Oferta nie do odrzucenia?

Rozdział 6. Składowe elementy Oferty nie do odrzucenia

Rozdział 7. Wielka formuła

Rozdział 8. Wzmacniacze Oferty

Rozdział 9. Kontinuum Oferty

Rozdział 10. Wielkie oferty w dziejach

Rozdział 11. Poczta pantoflowa w siedmiomilowych butach

Dodatek A Jak się sprzedać w trzy sekundy lub szybciej

Dodatek B Uwaga do sprzedawców

Słowniczek

Skorowidz

221 stron, A5, miękka oprawa

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- STRATEGIA JUDO. JAK OBRONIĆ SILNE STRONY KONKURENTÓW NA SWOJA KORZYŚĆ
D.YOFFIE,M.KWAK

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022