wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

STRATEGIA JUDO. JAK OBRONIĆ SILNE STRONY KONKURENTÓW NA SWOJA KORZYŚĆ


D.YOFFIE,M.KWAK

wydawnictwo: HELION, 2005, wydanie I

cena netto: 56.60 Twoja cena  53,77 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Czy widziałeś kiedyś, jak drobnej budowy mistrz judo rozkłada na łopatki potężnego rywala? W ten sam sposób firma może pokonywać konkurentów silniejszych i większych od niej. Bez względu na to, czy jesteś małym przedsiębiorcą stawiającym czoła wielkim korporacjom czy wpływowym graczem na rynku zdominowanym przez dużych i małych przeciwników, przeczytaj tę książkę, a dowiesz się, jak odbierać przeciwnikom atuty i zamieniać je w ich słabości.

Umiejętności -- szybkość, sprawność i pomysłowość potrzebna do przechytrzenia przeciwnika -- są ważniejsze niż siła czy rozmiar. Strategia wykorzystująca te kluczowe umiejętności jest przejrzysta i przynosi zadziwiające efekty. Mistrzowie judo -- tak na rynku, jak i w walce wręcz -- stosują trzy podstawowe zasady: ruch, równowagę i dźwignię. Każda zasada to jeden z trzech elementów strategii judo. Ruch pozwala wytrącić rywala z równowagi i zneutralizować jego początkową przewagę. Zachowanie równowagi pomaga stawić czoła konkurentowi i przetrwać atak. Założenie dźwigni pozbawia przeciwnika dotychczasowej pozycji. Umiejętne zastosowanie wszystkich trzech zasad pomoże Ci pokonać każdego rywala, niezależnie od jego rozmiarów i siły.

Firmy, które wykorzystują strategię judo, nie muszą stosować rozwiązań siłowych i potrafią unikać niszczących ataków ze strony konkurentów. Przeczytaj tę książkę, a dowiesz się, jak wygrywać, kiedy siły rynku są przeciwko Tobie. Znajdziesz tu omówione przykłady firm, które zastosowały strategię judo na różnych etapach swojego rozwoju i zapewniły sobie silną pozycję konkurencyjną.

Autorzy, po przeprowadzeniu wywiadów z ponad pięćdziesięcioma menedżerami i zarządzającymi, omawiają wszystkie istotne aspekty gry konkurencyjnej, w której bardziej niż siła liczą się umiejętności:

  • zasady strategii judo,
  • techniki przeciwdziałania strategii judo - strategia sumo,

Ta książka pomoże każdej firmie - małej i dużej, nowej i starej, działającej w otoczeniu wirtualnym i rzeczywistym -- stać się bardziej skutecznym konkurentem. Obok strategii judo omawia strategię sumo -- skuteczną formę obrony przed zręcznymi rywalami gotowymi podjąć każde wyzwanie.

O autorze:
David B. Yoffie jest profesorem Max i Doris Starr na wydziale Business International Administration w Harvard Business School. Mary Kwak jest pracownikiem naukowym w Harvard Business School.

Przedmowa (9)
Podziękowania (15)
1. Wprowadzenie do strategii judo (19)
I Zasady strategii judo (39)
2. Ruch: nie prowokuj ataku, określ przestrzeń konkurencyjną, działaj szybko (41)
3. Równowaga: zastosuj chwyt, unikaj podejścia wet za wet )i pchaj, gdy przeciwnik ciągnie (67)
4. Dźwignia: wywieraj presję na zasoby, partnerów i konkurentów swojego przeciwnika (95)
II Mistrzowie strategii judo (129)
5. Jeff Hawkins i Donna Dubinsky: Palm Computing - opanowanie umiejętności ruchu (131)
6. Rob Glaser: utrzymywanie równowagi według RealNetworks (161)
7. Halsey Minor i Shelby Bonnie: mistrzostwo nacisku według CNET Networks (193)
III Reakcja na strategię judo (227)
8. Jak pokonać mistrza judo: od strategii judo do sumo (229)
9. Praktyczny przewodnik stratega judo (265)
IV Dodatki
A Wykaz rozmów (279)
Skorowidz (283)

A5 288 stron miękka oprawa

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- OFERTA NIE DO ODRZUCENIA. JAK OTWORZYĆ UMYSŁ KLIENTA?
JOYNER M.

- RYTUAŁY.KOMUNIKACJA BEZ SŁÓW
HERRIGER C.

- STRATEGIA ORGANIZACJI
OBŁÓJ K.

- SŁOWO O MANIPULACJI CZYLI KRÓTKI PODRĘCZNIK SAMOOBRONY
WARECKI W. WARECKI M.

- NEGOCJACJE W TRZECH WYMIARACH. JAK WYGRAĆ NAJWAŻNIEJSZE GRY NEGOCJACYJ
LAX D.A. SEBENIUS J.K.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022