wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 57.90 55,01   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

CZERWONA KSIĄŻECZKA SPRZEDAWCY. ODPOWIEDZI


GITOMER J.

wydawnictwo: STUDIO EMKA, 2007, wydanie I

cena netto: 57.90 Twoja cena  55,01 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Bardzo oczekiwane dopełnienie Czerwonej książeczki sprzedawcy

Czerwona książeczka sprzedawcy, to wg Davida Dorseya z Wall Street Journal "Red Bull wysokoenergetycznych wskazówek i porad dotyczących sprzedaży". Z książki przebija niezwykła osobowość autora - człowieka dowcipnego, nieprzeciętnie inteligentnego profesjonalisty.

Na jej kartach pełno jest białych przestrzeni, wskazówek kodowanych za pomocą koloru i komiksów Dilberta oferujących instrukcje jak sprzedawać ZAWSZE!

Gitomer nawołuje, aby wyjść nawiązywać kontakty, spotkać się z podejmującymi decyzje, być kreatywnym i (jego główna zasada) nie sprzedawać ale sprawić, by ludzie chcieli kupować.

Kiedy Gitomer przechodzi do szczegółów, jego myślenie jest świeże i zabawne, Szczególnie nowe jest u niego osadzenie w etyce. Dla niego sukces przychodzi od serca. Trzeba kochać to, co się robi i robić to uczciwie. Jeśli tego nie kochasz, to robisz to wyłącznie dla pieniędzy, a to prowadzi do drogi na skróty i wywierania nacisku na kupno - nie do trwałych przyjaźni opartych na rzeczywistej wymianie wartości. Handlowcy osiągający najwięcej pracują ciężej niż wszyscy pozostali, ponieważ ich praca jest ich pasją. Jeśli chcesz być najlepszym handlowcem, najpierw musisz być dobrym człowiekiem - mówi Gitomer.

Każdy sprzedawca na Ziemi w pewnym momencie swojego dnia pracy potrzebuje jednej albo dziesięciu odpowiedzi na to, co robić w określonej sytuacji. Istnieje jednak duża różnica pomiędzy zwykłą odpowiedzią a NAJLEPSZĄ ODPOWIEDZIĄ. Zebrane 99,5 NAJLEPSZE ODPOWIEDZI pomagają rozwiązać problemy, jakim sprzedawcy stawiają czoła na co dzień.

Odpowiedzi te pozwolą ci przejść od pytania: "Co mam robić dalej?" do: "Gdzie jest bank, w którym mogę ulokować moje pieniądze?".

Co jest potrzebne, by osiągnąć sukces w sprzedaży?

Dlaczego nie odnosisz sukcesów na miarę swoich możliwości?

Dlaczego odnosisz wrażenie, że hamują cię różne rzeczy, inni ludzie albo twój szef?

Dlaczego twoi klienci nie składają ci powtórnych zamówień?

Dlaczego sądzisz, że za mało zarabiasz?

Dlaczego nie zarabiasz tyle, na ile zasługujesz?

Bo nie znasz wszystkich tych odpowiedzi... Jeszcze!

W tej książce znajdziesz je wszystkie 99,5 z życia wziętych metod, które są logiczne, skuteczne i przynoszą zysk.


228 stron, A5, twarda oprawa

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- SZTUKA SPRZEDAŻY. ZOSTAŃ HANDLOWCEM Z LUDZKĄ TWARZĄ
GARDNER CH.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022