wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 59.00 56,05   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE. BUDOWA I FUNKCJONOWANIE


KWIATEK P.

wydawnictwo: WOLTERS KLUWER, 2007, wydanie I

cena netto: 59.00 Twoja cena  56,05 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Kluczowym elementem koncepcji zarządzania marketingowego opartego na relacjach, czyli wzajemnych powiązaniach i interakcjach między podmiotami rynkowymi, jest zagadnienie trwałości związku z klientem, określanej mianem lojalności nabywcy. Jednym z najistotniejszych dla praktyki gospodarczej odkryć było stwierdzenie istnienia zależności między długością trwania relacji przedsiębiorstwo - klienci a generowanymi zyskami. Oznaczało to między innymi wzrost zainteresowania metodami umożliwiającymi kształtowanie czasu trwania tych relacji. Tym zagadnieniom poświęcona jest niniejsza publikacja.

W książce szczegółowo omówiono:

cechy marketingu relacyjnego,
fakty i mity na temat lojalności klientów,
metody pomiaru lojalności,
rodzaje i cechy programów lojalnościowych,
schemat lojalnościowy i program częstego zakupu,
proces tworzenia programów lojalnościowych i ocenę ich funkcjonowania,
efekty programów lojalnościowych.

Książka jest przeznaczona dla menedżerów, którzy są odpowiedzialni za funkcjonowanie programów lojalnościowych lub planują ich wprowadzenie, kierowników działów sprzedaży, pracowników agencji reklamowych, tworzących i prowadzących programy na rzecz swoich klientów, a także dla studentów kierunków ekonomicznych, stanowi bowiem rozwinięcie i uzupełnienie podręczników dotyczących nabywców i zagdanienia lojalności.


O autorze
Przedmowa.

1. Lojalność w zarządzaniu przedsiębiorstwem

Marketing relacyjny, czyli co i dlaczego?
Istota lojalności - mity i fakty
Uwarunkowania lojalności.
Pomiar lojalności.

2. Istota programu lojalnościowego

Czym jest program lojalnościowy?.
Schemat lojalnościowy i program częstego zakupu.
Historia programów, czyli jedna nazwa i wiele znaczeń 
Rodzaje programów lojalnościowych

3. Proces budowy programu lojalnościowego

Proces tworzenia programu.
Cele programu lojalnościowego.
Segmentacja klientów i segmentacja uczestników programu
Marketing mix programu.
Wiązka korzyści - nie tylko nagrody
Testowanie
Zaangażowanie: uczestnictwo w programie.
Koszty programu.
Analiza funkcjonowania programu

4. Ocena funkcjonowania programu.

Różnice międzybranżowe - implikacje dla programów
Programy na wybranych rynkach
Funkcjonowanie programów w świetle badań
Efekty programów - czy programy są lojalnościowe?
Od czego zależą efekty programu
Podsumowanie.
Aneks.

Literatura.

228 stron, B5, miękka oprawa

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- LOJALNOŚĆ KLIENTÓW MODELE, MOTYWACJA I POMIAR
URBAN W. SIEMIENIAKO D.

- POCHODZENIE MAREK.ODKRYJ NATURALNE PRAWA INNOWACYJNOŚCI PRODUKTÓW ...
RIES A. RIES L.

- LOJALNOŚĆ KLIENTÓW
RUDAWSKA EDYTA

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022