wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

PO DRUGIE KLIENT


ROSENBLUTH H. MCFERRIN P.

wydawnictwo: WOLTERS KLUWER, 2013, wydanie II

cena netto: 66.30 Twoja cena  62,99 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Tajemnica sukcesu firmy Rosenbluth International, której właścicielem jest autor tej książki, jest prosta: firma koncentruje się przede wszystkim na swoich pracownikach, a dopiero potem na klientach. W książce udowodniono, że ten kontrowersyjny, lecz niezawodny przepis, sprawdzony przez trzecie co do wielkości przedsiębiorstwo turystyczne na świecie, może być gwarancją sukcesu każdej firmy, niezależnie od branży, wielkości i lokalizacji. Przeprowadzenie koniecznych zmian w organizacji ułatwi zamieszczony tu zbiór praktycznych wskazówek:

- jak zatrudniać odpowiednich ludzi i jak ich szkolić,
- jak uczynić pracowników rzecznikami idei firmy,
- jakie programy mogą zostać użyte dla wprowadzenia zmian w kulturzeorganizacji,
- jakimi metodami monitorować zadowolenie pracowników i postępy w ich efektywności.

Opisano też wynikające z tego podstawowego założenia praktyki zarządzania oraz implikacje dla wprowadzania nowych rozwiązań technologicznych, planowania strategicznego i nawiązywania relacji partnerskich w biznesie.


Spis treści: 

O autorach
Prolog

Część pierwsza. Potencjał tkwi w ludziach
1. Jak się to wszystko zaczyna
2. Cel: zadowolony pracownik
3. Znajdowanie odpowiednich ludzi
4. Ciągłe podnoszenie kwalifikacji: tajna broń
5. Usługi: odpowiednie nastawienie, artyzm i proces
6. Kształtowanie kultury
7. Pobudzanie twórczego myślenia i pielęgnowanie pomysłów
8. Proces "pielenia"

Część druga. Kształtowanie przyszłości
9. Kształtowanie przyszłości
10. Technologia jako narzędzie
11. Rozejrzyj się
12. Szczera współpraca
13. Wytyczanie nowych szlaków
Posłowie
Epilog
Źródła cytatów
Literatura
Indeks

296 stron, B5, twarda oprawa

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- IACOCCA AUTOBIOGRAFIA
IACOCCA L., NOVAK W.

- NARZĘDZIA TWORZENIA STRATEGII ORGANIZACJI
BIAŁAS T. CZAPIEWSKI M.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022