|
POZYTYWNA SIŁA SŁOWA NIE
DEMOTTE K. wydawnictwo: ONE PRESS, 2006, wydanie I cena netto: 41.50 Twoja cena 39,43 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Jak często dajesz się urabiać i mówisz TAK, gdy myślisz NIE?
Naucz się mówić NIE, ilekroć ktoś przekracza wyznaczoną przez
Ciebie granicę
Utrzymuj dyscyplinę finansową w firmie, gdy wszyscy wyciągają ręce po więcej
Odrzucaj powszechnie akceptowane innowacje, które niczemu nie służą
Bądź zawsze na TAK, zgadzaj się na wszystko i ulegaj woli innych
ludzi. Tak, możemy obniżyć cenę tylko po to, by dać klientowi satysfakcję. Tak,
możemy zdążyć w terminie, choć jest to nierealne. Tak, możemy pana dalej zatrudniać
mimo tragicznej sytuacji finansowej. Tak, tak, tak. Zawsze to powtarzaj, nawet gdy
myślisz nie.
To właśnie postawa akceptowana społecznie, którą klienci wpajają nam pod hasłem
elastyczności, a wcześniej robili to nauczyciele, ucząc nas posłuszeństwa. Łatwo
jest być łagodnym i unikać konfrontacji... tyle że na końcu tej drogi zostajesz z
niczym: poświęcasz wartości, wolną wolę i korzyści materialne, by spełniać czyjeś
zachcianki. Teraz możesz z tym skończyć. Przeczytaj tę książkę, zanim po raz
kolejny dasz się przekonać do czegoś, czego nie chcesz. Dowiedz się, jak:
rezygnować z nieopłacalnych klientów,
uderzać pięścią w stół, zamiast bać się reakcji drugiej strony,
zwalniać nieproduktywnych pracowników,
ustanawiać w firmie wysokie standardy etyczne,
nie dać klientowi wszystkiego, czego chce, a mimo to sfinalizować sprzedaż,
realizować założoną strategię i nie dać się zepchnąć z kursu.
Przetrwają tylko drzewa, których nie złamie wiatr i którym ulewy nie
podmyją korzeni.
Spis Treści
Wstęp (5)
Rozdział 1. Podstawy NIE, czyli dlaczego, kiedy, gdzie i jak mówić NIE
Kim DeMotte (9)
Rozdział 2. Znaj siebie, czyli indywidualne strategie myślenia i wybierania
Sarah Basset (39)
Rozdział 3. Sztuka strategii, czyli formuła ujawniona
Art Kimbrough (59)
Rozdział 4. Zmiana, czyli stały element biznesu
Linda Nash (91)
Rozdział 5. Ustalanie granic, czyli prawo nie zwalnia nas od myślenia
Scott Levine (127)
Rozdział 6. (Wartość)2, czyli stosowanie zasad siły słowa NIE do nadzorowania
pracowników
Hank Epstein (149)
Rozdział 7. Dyscyplina podejmowania decyzji finansowych, czyli dobry, zły i brzydki
Margaret DeMotte (179)
Rozdział 8. Marketing doskonałości, czyli usuwanie z równania wszystkiego, w czym
jesteś mniej niż doskonały
Celia Rocks (207)
Rozdział 9. Poszukiwania, czyli złów i wypuść. W tym stawie są wielkie ryby. Czemu
zadowalać się płotkami?
Kim DeMotte (223)
Rozdział 10. Siła słowa NIE a sprzedaż, czyli handlowanie i robienie interesów
David Allen (251)
Rozdział 11. Posłowie, czyli dwie strony NIE
Kim DeMotte (281)
Skorowidz (283)
256 stron, format A5, miekka oprawa Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- ZŁOTA PIĘĆDZIESIĄTKA PODRĘCZNIKÓW SAMODOSKONALENIA BUTLER-BOWDON T.
- WEWNĘTRZNA SIŁA KOBIETY JAK WYKORZYSTAĆ 10 SIŁ MILAZZO V.L.
- POZYTYWNE EMOCJE JAK ROZWIJAĆ RELACJE MIĘDZYLUDZKIE RATH T. CLIFTON D.O.
- POKONYWANIE PRZESZKÓD HIAM A.
- O CZYM WIEDZĄ BOGACI I DLACZEGO TRZYMAJĄ TO W TAJEMNICY SHER B.
- WSTRĘTNI MĘŻCZYŹNI. JAK NIE POZWOLIĆ IM SIĘ DŁUŻEJ RANIĆ... CARTER J.
- PODRĘCZNIK INTELIGENCJI EMOCJONALNEJ BRADBERRY T. GREAVES J.
- NLP WPŁYW NA SIEBIE I INNYCH BRADBURY A.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|