wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

MOTYWATORY POZAPŁACOWE CZYLI DROGA DO NOWEJ JAKOŚCI PRACOWNIKÓW


LENIK P.

wydawnictwo: DIFIN, 2011, wydanie I

cena netto: 49.30 Twoja cena  46,84 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Opracowanie jest jednym z nielicznych na polskim rynku, bezpośrednio odnoszących się do motywatorów pozapłacowych.

Poza podręcznikowymi, związanymi z problematyką motywowania pracowników zagadnieniami teoretycznymi, w publikacji zawarto materiały stanowiące bazę propozycji i sprawdzonych rozwiązań zagranicznych i polskich.

Praca ta jest szczególnie polecana zarówno menedżerom średniego i niższego szczebla oraz kreującym w organizacjach strategię personalną top-menedżerom, jak i osobom studiującym zagadnienia związane z zarządzaniem zasobami ludzkimi.


Spis treści:

Wstęp

Rozdział 1. Podstawy teoretyczne motywowania pracowników

1.1. Istota i znaczenie motywowania w organizacji
1.2. Ewolucja teorii motywowania
1.2.1. Wczesne koncepcje teoretyczne
1.2.2. Przedmiotowe ujęcie motywacji
1.3. Implikacje wybranych koncepcji teoretycznych

Rozdział 2. System motywacyjny w organizacji

2.1. Modelowe ujęcie systemu motywacyjnego
2.2. Sposoby oddziaływania systemu motywacyjnego
2.3. Struktura i determinanty systemu motywacyjnego
2.4. Motywowanie w kontekście procesu kadrowego
2.5. Nieprawidłowości występujące w systemach motywacyjnych

Rozdział 3. Motywowanie pozapłacowe w sektorze przedsiębiorstw

3.1. Wzrost udziału motywatorów pozapłacowych w motywowaniu pracowników
3.2. Standardy i osobliwości motywowania pozapłacowego na świecie
3.3. Motywowanie pozapłacowe w Polsce
3.4. Przegląd motywatorów pozapłacowych
3.5. Rozwiązania zwiększające skuteczność oddziaływania motywatorów pozapłacowych
3.6. Motywatory pozapłacowe a doskonalenie jakości

Rozdział 4. Motywowanie pozapłacowe w administracji publicznej

4.1. Specyfika administracji publicznej w kontekście motywowania pozapłacowego
4.2. Dobre praktyki motywowania pozapłacowego w administracji na świecie
4.3. Stan motywowania pozapłacowego w polskiej administracji na przykładzie urzędów miejskich
4.4. Perspektywy rozwoju motywowania pozapłacowego w urzędach

Bibliografia


216 stron, B5, oprawa miękka

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW
KOPERTYŃSKA M.W.

- MATERIALNE I NIEMATERIALNE NARZĘDZIA MOTYWOWANIA PRACOWNIKÓW
KOMIŃSKA B. WARZYŃSKI M.

- ZARZĄDZANIE MOTYWACJĄ PRACOWNIKÓW
KOZŁOWSKI W.

- MOTYWAKCJA. JAK TO ROBIĆ W TWOJEJ FIRMIE
KOBJOLL K.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022