wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

ZMIANA WARUNKIEM SUKCESU ODNOWA PRZEDSIĘBIORSTW


SKALIK J. RED. / CZEGO NAUCZYŁ NAS KRYZYS? / PN 128

wydawnictwo: WYD UE WROCŁAW, 2010, wydanie I

cena netto: 92.40 Twoja cena  87,78 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Zmiana warunkiem sukcesu.Odnowa przedsiębiorstw-czego nauczył nas kryzys?

PN 128

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu


Wstęp

I.Odnowa strategiczna organizacji

Jan Skalik: Kluczowe obszary odnowy strategicznej przedsiębiorstwa
Adela Barabasz, Grzegorz Bełz: Zarządzanie zmianą w procesach odnowy przedsiębiorstw
Izabela Bednarska-Wnuk: Rola kadry kierowniczej w warunkach kryzysu i odnowy
Bartosz Jasiński: Aktywność rady nadzorczej spółki w warunkach jej kryzysu- analiza przypadku
Elżbieta Krajewska-Bińczyk: Paradygmat zrównoważonego rozwoju a zarządzanie odnową przedsiębiorstw
Anna Kwiotkowska: Firmy odpryskowe jako nośnik przedsiębiorczej odnowy uczelni wyższych

II.Kryzys jako źródło wewnętrznych przemian w przedsiębiorstwie

Robert Banasiak: Kryzys jako źródło przemian wewnętrznych w Telefonii Dialog SA
Franciszek Danielewski, Patrycjusz Gronczewski: Teoria odkrycia przedsiębiorczego Izraela Kirznera - nowa jakość wobec kryzysu
Katarzyna Gajek, Wojciech Idzikowski: Dysonans kulturowy jako potencjalne źródło kryzysu w organizacji
Ewa Głuszek: Zagrożenia dla reputacji przedsiębiorstwa w dobie kryzysu gospodarczego
Michał Góralski: Kryzys jako źródło zmian w kulturze organizacyjnej - casestudy
Krystyna Kmiotek: Zarządzanie zasobami ludzkimi w sektorze MSP województwa podkarpackiego w warunkach kryzysu
Teresa Piecuch: Funkcjonowanie przedsiębiorstw w warunkach kryzysu na przykładzie polskich firm sektora MSP
Anna Pietruszka-Ortyl: Metafora nowej organizacji w obliczu kryzysu
Michał Domagała, Agnieszka Łakoma, Estera Piwoni-Krzeszowska: Rola marki w zarządzaniu relacjami z klientami w obliczu współczesnego kryzysu gospodarczego
Maja Sajdak: Kryzys spółki Próchnik SA jako źródło przemian wewnętrznych
Anna Starosta: Rola kadry kierowniczej w procesie zmian kultury organizacyjnej w warunkach kryzysu
Aleksandra Sus: Predykcja zjawisk kryzysowych i przeciwdziałanie im
Justyna Szydło, Izabela Witczak: Odnowa zakładu opieki zdrowotnej jako reakcja na zjawiska kryzysowe w polskim systemie opieki zdrowotnej
Sławomir Wawak: Znaczenie jakości zarządzania w organizacji wychodzącej z kryzysu
Marek Wąsowicz: Wartości i cele w warunkach kryzysu w przedsiębiorstwach projektowych

III.Systemowe mechanizmy w procesie odnowy przedsiębiorstw

Jarema Batorski: Zarządzanie kryzysem organizacyjnym w przedsiębiorstwie turystycznym. Założenia badawcze
Szymon Cyfert: Wykorzystanie mechanizmu przestrzennego wydzielenia w procesie strategicznej odnowy granic organizacji
Tadeusz Gospodarek, Rafał Krupski: Teoretyczne podstawy i rola szkoły zasobowej zarządzania strategicznego
Joanna Kacała: Przekształcenia szpitali - szansa czy zagrożenie dla systemu
Wojciech Cieśliński, Marcin Kowalewski, Elżbieta Nawrocka: Modele i metody audytu procesów biznesowych
Katarzyna Olejczyk-Kita: Zastosowanie redundancji zasobów w przedsiębiorstwach usługowych podczas kryzysu (wyniki badań)
Grażyna Osbert-Pociecha: Zaawansowanie polskich przedsiębiorstw w procesie organizacyjnego uczenia się - wyniki badań opartych na samoocenie
Angelika Wodecka-Hyjek: Model dojrzałości zarządzania outsourcingiem narzędziem oceny dostawców usług
Krzysztof Woźniak: System informacyjny przedsiębiorstwa jako źródło danych w procesach doskonalenia i odnowy przedsiębiorstwa
Iwona Janiak-Rejno, Agnieszka Żarczyńska-Dobiesz: Wdrażanie systemu ocen pracowniczych w okresie kryzysu gospodarczego na przykładzie instytucji sektora kultury

IV.Praktyki i modele procesów odnowy przedsiębiorstwa

Agnieszka Bieńkowska, Zygmunt Kral, Anna Zabłocka-Kluczka: Controlling strategiczny w zapobieganiu kryzysom organizacji
Agnieszka Chrisidu-Budnik: Rynek zamówień publicznych w czasach kryzysu
Katarzyna Grzybowska: Spójny łańcuch dostaw - sposób na wzrost efektywności metastruktur i przetrwanie w okresie kryzysu
Henryk Jagoda: Związek pracodawców jako forma branżowego zrzeszenia przedsiębiorstw
Kazimierz Krzakiewicz: Zarządcze stereotypy w kształtowaniu przyszłości organizacji
Janusz Marek Lichtarski: Autodynamizm w strukturach zadaniowych
Zbigniew Malara, Jolanta Soból: Foresight jako instrument predykcji zjawisk kryzysowych
Kamila Malewska: Podejście zasobowe a odnowa strategiczna przedsiębiorstwa
Michał Organa: Analiza zachowań firmy z branży deweloperskiej w kontekście kryzysu finansowego
Magdalena Pichlak: Adaptacja innowacji w organizacji nośnikiem przetrwania w warunkach kryzysu
Anita Proszowska: Promocja w mediach społecznościowych w warunkach kryzysu
Alicja Smolbik-Jęczmień: Kariera zawodowa pracownika w organizacji - raport z badań
Witold Szumowski: Służby HR w procesie rozwoju i odnowy organizacji
Zbigniew Telec, Wojciech Idzikowski: Porównanie implementacji zarządzania typu lider-sługa z zarządzaniem partnerskim w rzeczywistości organizacyjnej
Maciej Walczak: Porównanie podejść tradycyjnego i zwinnego w zarządzaniu projektami
Anna Zabłocka-Kluczka: O potrzebie uwzględniania norm etycznych w zarządzaniu kryzysowym
Iwona Janiak-Rejno, Agnieszka Żarczyńska-Dobiesz: Diagnoza funkcjonowania działu obsługi klienta jako podstawa jego reorganizacji w świetle kryzysu

V.Kryzys i odnowa jako bodźce przełamywania barier wzrostu przedsiębiorstw

Agnieszka Bieńkowska, Anna Zabłocka-Kluczka: Wybrane aspekty oceny skuteczności zarządzania kryzysowego
Bartłomiej J. Gabryś: Wybrane sprzeczności czasu na drodze przedsiębiorczego rozwoju organizacji. Co ważniejsze: cykliczność czy liniowość?
Józef Gregorczyk: Czynniki innowacyjności małych i średnich przedsiębiorstw (MSP) w kontekście strategicznej odnowy
Ewelina Kołaczyk, Łukasz Wawrzynek: Konkurencyjna przewaga dzięki innowacji. Czym różni się działanie firm innowacyjnych i tradycyjnych w czasach kryzysu gospodarczego
Arkadiusz Wierzbie: Mała firma w obliczu kryzysu - nacisk na rozwój czy obrona status quo

VI.Strategiczne uczenie się w procesach odnowy

Zbigniew Antczak, Agnieszka Kołodziejczyk: Sytuacja kryzysowa i kryzys jako źródło strategicznego uczenia się w procesach odnowy organizacji
(wyższej uczelni niepublicznej)
Mariusz Bratnicki: Organizacyjne uczenie się i odnowa strategiczna: zarys teorii przedsiębiorczego rozwoju organizacji
Magdalena Dolata: Zarządzanie projektami jako mechanizm odnowy strategicznej przedsiębiorstwa
Michał Flieger: Diagnoza poziomu zarządzania w instytucji sektora publicznego na przykładzie Izby Celnej w Poznaniu
Gabriela Roszyk-Kowalska, Andrzej Stańda: Metody pomiaru kapitału intelektualnego przedsiębiorstwa
Ewa Stańczyk-Hugiet: Strategiczne uczenie się organizacji - kilka uwag
Anna Zgrzywa-Ziemak, Marian Hopej, Ryszard Kamiński: Zarządzanie zasobami ludzkimi a kształtowanie otwartej kultury organizacyjnej - najważniejszego czynnika kształtującego zdolność uczenia się przedsiębiorstwa

VII.Zachowania organizacyjne w warunkach kryzysu i odnowy

Elżbieta Kowalczyk: Kryzys na rynku pracy a problem (nie)równowagi podczas negocjacji w sprawie zatrudnienia
Dagmara Lewicka: Zarządzanie zasobami ludzkimi w kryzysie
Tomasz Małkus: Ujęcie procesowe outsourcingu personalnego wdrażanego w przedsiębiorstwie wychodzącym z kryzysu
Mikołaj Pindelski, Rafał Mrówka: Funkcjonowanie społeczności nieformalnych w kontekście budowania przewag konkurencyjnych organizacji
Janina Stankiewicz, Marta Moczułska: Wartości - istotny element kultury organizacyjnej w warunkach odnowy (w świetle wyników badań)
Sylwia Stańczyk: Cykl życia kultury organizacyjnej
Lena Staś: Zachowania organizacyjne w warunkach kryzysu
Magdalena Zalewska: Interpretacja zjawiska kryzysu w kontekście modelu komunikacji społecznej
Przemysław Zbierowski: Zachowania organizacyjne w firmach wysokiej efektywności w okresie kryzysu i odnowy - wyniki badań


648 stron, B5, oprawa miękka

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- ELASTYCZNOŚĆ ORGANIZACJI
KRUPSKI R. RED.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022