wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 48.11 45,70   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

MODEL BIZNESU W ZARZĄDZANIU PRZESIĘBIORSTWEM


DUCZKOWSKA-PIASECKA M. RED.

wydawnictwo: SGH, 2012, wydanie I

cena netto: 48.11 Twoja cena  45,70 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Niniejsza publikacja została więc pomyślana, tak aby dać Czytelnikowi możliwie szeroki obraz modelu biznesu - jako konstrukcji organizacyjno-zarządczej.

Ten model biznesu - taką mają intencję autorzy - zaprezentowany został jako:

- sam rodzaj właśnie wymienionej konstrukcji, tj. jego istota, prezentacja wynikająca z dorobku w literaturze poświęconej zarządzaniu;

- możliwość zarządzania przedsiębiorstwem w coraz bardziej złożonych warunkach;

- nowy sposób poszukiwania przewagi konkurencyjnej w obszarach dotąd nie zajętych na rynku;

- mechanizm tworzenia wartości dla klienta, który sam z siebie - jako podmiot decydujący o zakupach - jest złożonym elementem modelu biznesu, podlega zmianom i ma wpływ na decyzje przedsiębiorstwa; zmieniająca się pod wpływem różnych czynników zwarta koncepcja zarządzania; rozwiązanie zarządczo-decyzyjne, które ma wymiar nie tylko operacyjny, ale głównie strategiczny i jako takie - wpisuje się w nowe wyzwania pod adresem tego zarządzania;

- konstrukcja, która nabrała nowego charakteru pod wpływem przemian w gospodarce - przemian o charakterze technicznym (rozwój IT i sieciowej gospodarki), ekonomicznym (globalizacja);

- koncepcja zarządzania, której unowocześnienie następuje w wyniku innowacji i wykorzystywania szans rodzących się w gwałtownych zmianach otoczenia.

Autorzy chcieliby zwrócić uwagę, że niniejsza publikacja powinna być przyczynkiem do dalszych dyskusji nad modelem biznesu - jego przydatnością w zarządzaniu współczesnym przedsiębiorstwem, kierunkami zmian w modelu biznesu, przemianami w samej jego konstrukcji.


Spis treści:

WPROWADZENIE



ROZDZIAŁ I. ZEWNĘTRZNE UWARUNKOWANIA KSZTAŁTOWANIA MODELU BIZNESU (Małgorzata Poniatowska-Jaksch)

1.1. Zmiany w otoczeniu - wyzwania dla przedsiębiorstw

1.2. Internacjonalizacja przedsiębiorstw a zmiana globalnej równowagi sił

1.3. Nasilenie instytucjonalizmu

1.4. Postęp technologiczny a integracja biznesowa



ROZDZIAŁ II. ISTOTA MODELU BIZNESU (Małgorzata Duczkowska-Piasecka)

2.1. W literaturze o modelu biznesu

2.2. Nowy model biznesu - przedsiębiorstwo przyszłości

2.3. Innowacje w modelu biznesu

2.4. Liderzy w modelu biznesu



ROZDZIAŁ III. MODELE BIZNESU W EPOCE NETWORK ECONOMY (Małgorzata Poniatowska-Jaksch)

3.1. Innowacyjne modele biznesu na bazie ogólnodostępnych sieci

3.2. E-biznes a e-przedsiębiorstwo

3.3. Chmura obliczeniowa



ROZDZIAŁ IV. KLIENT W MODELU BIZNESU (Katarzyna Duczkowska-Małysz)

4.1. Natura klienta

4.2. Klient instytucjonalny i uwarunkowania jego decyzji zakupowych

4.3. Klienci indywidualni - finalni konsumenci i ich zachowania na rynku

4.4. Klient a model biznesu

4.5. Klient w sieci



ROZDZIAŁ V. ZARZĄDZANIE PRZEDSIĘBIORSTWEM POPRZEZ MODEL BIZNESU (Małgorzata Duczkowska-Piasecka)

5.1. Znaczenie modelu biznesu w decyzjach zarządczych przedsiębiorstwa

5.2. Istota przedsiębiorstwa a model biznesu

5.3. Model biznesu a struktury zarządcze

5.4. Decyzje zarządcze dotyczące modelu biznesu



ROZDZIAŁ VI. STRATEGICZNY WYMIAR MODELU BIZNESU (Małgorzata Duczkowska-Piasecka)

6.1. Nowe wyzwania dla zarządzania strategicznego

6.2. Model biznesu a strategia przedsiębiorstwa

6.3. Model biznesu a strategie konkurowania

6.4. Zakres i obszary zmian strategicznych w modelu biznesu



ZAKOŃCZENIE


234 strony, B5, oprawa miękka

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- MODELE BIZNESU POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTW
GOŁĘBIOWSKI T. DUDZIK T.M. LEWANDOWSKA M. WITEK-HAJDUK M.

- MAPY MYŚLI DLA BIZNESU
BUZAN T. GRIFFITHS CH.

- INNOWACYJNOŚĆ ORGANIZACJI W STRATEGII INTELIGENTNEGO I ZRÓWNOWAŻONEGO
WIŚNIEWSKA J. JANASZ K. / ROZWOJU

- STRATEGICZNE UWARUNKOWANIA DZIAŁANIA WSPÓŁCZESNYCH PRZEDSIĘBIORSTW
FALENCIKOWSKI T. DWORAK J, RED.

- METODY PROBABILISTYCZNE W UJĘCIU PRAKTYCZNYM
ZACHARSKI J. CIECIURA M.

- MODEL BIZNESU NOWE MYŚLENIE STRATEGICZNE
DUCZKOWSKA-PIASECKA M. PONIATOWSKA-JAKSCH M. DUCZKOWSKA-MAŁYSZ K. RED.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022