wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 48.40 45,98   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

KOMPENDIUM WIEDZY O TURYSTYCE


RED. GOŁEMBSKI G.

wydawnictwo: PWN, 2009, wydanie II

cena netto: 48.40 Twoja cena  45,98 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Popularnonaukowe ujęcie złożonej i interdyscyplinarnej tematyki turystycznej. Celem tego opracowania jest przedstawienie w sposób kompleksowy, a jednocześnie encyklopedyczny, roli i znaczenia turystyki w skali makro, w skali przedsiębiorstwa i regionu oraz podkreślenie złożoności produktu turystycznego i sposobu zarządzania tym produktem.

Książka wpisana w serię Kompendium wiedzy o ..., która jest już znana czytelnikom i bardzo dobrze funkcjonuje na rynku wydawniczym. Autorzy - znani specjaliści ze swych dziedzin - podjęli próbę uporządkowania dotychczasowej wiedzy i terminologii z zakresu ekonomiki, geografii i socjologii turystyki. Dominującą koncepcją ujęcia materiału jest jakość usług oraz zintegrowane zarządzanie turystyką.

Praca składa się z 4 zasadniczych części:

I - Turystyka jako zjawisko społeczno-gospodarcze: definiuje ekonomiczne i pozaekonomiczne czynniki kształtowania popytu turystycznego oraz zagadnienia psychologii rynku turystycznego;

II - Wpływy i wydatki na turystykę w sektorze publicznym: wielkość rynku turystycznego w Polsce i na świecie, metody pomiaru ruchu turystycznego, metody obliczania wpływu turystyki na dochód narodowy i bilans płatniczy, turystyka a zadania i budżety samorządów terytorialnych;

III - Przedsiębiorstwo na rynku turystycznym: formy organizacyjne oraz analiza finansowa przedsiębiorstw i zarządzanie ich finansami, ze szczególnym uwzględnieniem hoteli;

IV - Zintegrowane zarządzanie jakością w turystyce: prawo i ubezpieczenia oraz zarządzanie marketingowe.

Książka adresowana jest do studentów wyższych uczelni i środowiska naukowego, menedżerów i pracowników zajmujących się obsługą turystów, do władz rządowych i samorządowych, a także tych wszystkich, którzy są odbiorcami usług turystycznych - do większości z nas.

433 strony, miękka oprawa

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- EKONOMIKA I ORGANIZACJA PRACY W HOTELARSTWIE
MITURA E. KONIUSZEWSKA E.

- EKONOMIKA I ORGANIZACJA PRACY W HOTELARSTWIE. PORADNIK DLA NAUCZYCIELA
MITURA E. KONIUSZEWSKA E.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022