wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

ORGANIZACJA JUTRA. ZARZĄDZANIE TALENTEM, WSPÓŁPRACĄ I SPECJALIZACJĄ


BROWN J.S. HAGEL J.

wydawnictwo: HELION, 2006, wydanie I

cena netto: 61.70 Twoja cena  58,62 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Zbuduj innowacyjną organizację w ekspresowym tempie

Gdzie szukać zysku i wzrostu firmy? Wartość dodana przechodzi z rynków produktów i rynków finansowych na rynki talentu. Stary porządek korporacyjny upada. Codziennie powstają organizacje nowej ery: innowacyjne, elastyczne i otwarte na świeże pomysły. Prawdziwy potencjał jest nieograniczony i możesz go szybko zbudować, o ile Twoją siłą napędową staną się: współpraca z partnerami, specjalizacja i tworzenie nowych rynków.

Spójrz, jak niedoskonałe są dzisiejsze instytucje: ile podejmują zbędnych działań, jak koncentrują się na podziale istniejących zysków i jakie tworzą bariery we wzajemnej współpracy. Porzuć ten statyczny światopogląd. Wejdź do gry, której suma zysków jest większa od zera. Dowiedz się, jakie siły napędowe zmienią świat w XXI wieku. Stwórz organizację jutra.

Przeczytaj tę książkę i dowiedz się:

  • jak doskonalić outsourcing - tworzyć organizację bez zbędnej działalności;
  • jak pozyskać talent dla organizacji - offshoring;
  • jak zamienić konkurentów w partnerów gospodarczych;
  • jak czerpać zyski z nowych technologii;
  • jak zbudować wyspecjalizowaną organizację;
  • jak stworzyć organizację otwartą na nowe idee;
  • jak wykorzystać siłę komplementarnych organizacji.

John Hagel III od ponad 20 lat doradza zarządzającym na całym świecie we wdrażaniu innowacyjnych strategii rozwoju. Zdobywał doświadczenie w Dolinie Krzemowej i w McKinsey & Company, gdzie był liderem departamentu strategii i założycielem departamentu e-komercji. Jego publikacje ukazywały się w najbardziej prestiżowych czasopismach, m.in. w Harvard Business Review.

John Seely Brown opublikował ponad 100 artykułów i 4 książki. Jest laureatem dwóch nagród McKinsey & Company za najlepszy artykuł roku. Jego publikacje także ukazywały się w Harvard Business Review. Specjalizuje się w mediach cyfrowych i kulturze cyfrowej. Zdobywał doświadczenie jako główny specjalista ds. badań w Xerox Corporation. Przez wiele lat był dyrektorem prestiżowego ośrodka badawczego Palo Alto Research Center w Kalifornii.


Spis treści

Podziękowania

O autorach

Wstęp

1. Poza spadkiem marż

2. Offshoring

3. Dynamiczna specjalizacja

4. Nowe formy łączenia i koordynacji

5. Produktywne tarcie

6. Tworzenie siatki funkcjonalnej

7. Nowe podejścia do opracowania strategii

Posłowie

241 stron, A5, twarda oprawa

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- METODY ZARZĄDZANIA
ANTOSZKIEWICZ J.D. RED.

- ZARZĄDZANIE ROZWOJEM PRZEDSIĘBIORSTWA. TEORIA I PRAKTYKA
ŻUBER R.

- JAK TWORZYĆ DOKUMENTACJĘ ORGANIZACYJNĄ PRZEDSIĘBIORSTWA
RUTKA R.

- PRAKTYKA ZARZĄDZANIA
DRUCKER P.F.

- KLASYCZNE I NOWOCZESNE STRUKTURY ORGANIZACJI
FOŁTYN H.

- ORGANIZACJA PRZEDSIĘBIORSTWA
ŚWIETLIK W.

- TRENDY ROZWOJU PRZEDSIĘBIORSTW
BLAŻEK L.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022