KREATYWNOŚĆ I INNOWACJE WEDŁUG JOHNA ADAIRA
NEIL TH. RED. wydawnictwo: WOLTERS KLUWER, 2009, wydanie I cena netto: 33.60 Twoja cena 31,92 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Dobry menedżer potrafi przekształcić pomysły w nowe, praktyczne i użyteczne
produkty, usługi lub systemy, które przyniosą przedsiębiorstwu wymierne korzyści.
Nowe pomysły są siłą napędową biznesu i podstawą sukcesów każdego
przedsiębiorstwa. Powstają one dzięki procesom kreatywnego i innowacyjnego myślenia,
których nie da się opisać za pomocą formalnych schematów, ale można je w różny
sposób stymulować.
Lektura poradnika Kreatywność i innowacje według Johna Adaira pomoże czytelnikom:
- zrozumieć, na czym polega proces twórczy,
- wyeliminować przeszkody hamujące kreatywność,
- wykorzystywać dobre pomysły,
- nauczyć się radzenia sobie z wątpliwościami i niepewnością,
- zaufać własnym zdolnościom twórczym,
- słuchać i obserwować w sposób kreatywny,
- być twórczym członkiem lub liderem zespołu,
- efektywnie zarządzać innowacjami, czyli wprowadzaćw życie najlepsze
pomysły.
Książki Johna Adaira, jednego z największych autorytetów w dziedzinie zarządzania
i przywództwa, są niewyczerpanym źródłem wiedzy i cennych wskazówek dla osób
pragnących nowocześnie i efektywnie zarządzać zarówno niewielkimi zespołami, jak i
dużymi organizacjami.
Spis treści:
O autorze i redaktorze
str. 7
Wstęp
str. 9
1. Kreatywne myślenie
str. 13
Proces twórczy
str. 15
Elementy źle wpływające na kreatywność
str. 15
Rozwijanie kreatywności
str. 17
Kreatywne myślenie a podejmowanie decyzji
str. 22
Najważniejsze elementy kreatywnego myślenia i podejmowania decyzji
str. 25
Inne użyteczne wskazówki dotyczące kreatywnego myślenia i podejmowania decyzji
str. 30
Wykorzystanie kreatywnego myślenia podczas oceny dostępnych możliwości
str. 35
2. Innowacje
str. 41
Proces innowacyjny
str. . 43
Pięć czynników stwarzających klimat sprzyjający innowacjom
str. 45
Innowacje a struktura organizacyjna firmy
str. 46
Charakterystyka innowacyjnej firmy
str. 47
112 stron, A5, oprawa twarda Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- REGION W GOSPODARCE OPARTEJ NA WIEDZY KAPITAŁ LUDZKI INNOWACJE NOWAKOWSKA A. PRZYGODZKI ZB. SOKOŁOWICZ M. /KORPORACJE TRANSNARODOWE/
- INNOWACJE W ZRÓWNOWAŻONYM ROZWOJU ORGANIZACJI JANASZ W RED.
- INNOWACJE W ROZWIJANIU KONKURENCYJNOŚCI FIRM ZNACZENIE WSPARCIE PERENC J. HOŁUB-IWAN J. RED. / PRZYKŁADY ZASTOSOWAŃ
- UBEZPIECZENIA GOSPODARCZE I SPOŁECZNE WYBRANE ZAGADNIENIA EKONOMICZNE SUŁKOWSKA W.
- ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI NICHOLAS J.
- ZASTOSOWANIA KOPULI W MODELOWANIU DYNAMIKI ZALEŻNOŚĆI NA RYNKACH DOMAN R. / FINANSOWYCH
- FUNDUSZE HEDGE ISTOTA STRATEGIE POTENCJAŁ RYNKU PEREZ K.
- RYNKI FINANSOWE ORGANIZACJA INSTYTUCJE UCZESTNICY BANASZCZAK-SOROKA U. RED.
- PRZEŁOMOWE INNOWACJE CHRISTENSEN C.M.
- INNOWACJE W ORGANIZACJI JANASZ W. KOZIOŁ-NADOLNA K.
- INNOWACJE W GOSPODARCE OPARTEJ NA WIEDZY DOLIŃSKA M.
- WPŁYW RYZYKA STRATEGICZNEGO NA WARTOŚĆ FIRMY DLA AKCJONARIUSZY WEREDA-KOLASIŃSKA M.
- MAKROEKONOMIA BLANCHARD O.
- MARKETING WPROWADZENIE KOTLER P. ARMSTRONG G.
- PARADOKSY INWESTOWANIA METODY ZWIĘKSZAJĄCE ZYSKOWNOŚĆ I BEZPIECZEŃSTWO KRITZMAN M.P. / PORTFELA
- EFEKTYWNOŚĆ INFORMACYJNA RYNKU GIEŁDOWEGO WAJDA P.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|