wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 33.60 31,92   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

KREATYWNOŚĆ I INNOWACJE WEDŁUG JOHNA ADAIRA


NEIL TH. RED.

wydawnictwo: WOLTERS KLUWER, 2009, wydanie I

cena netto: 33.60 Twoja cena  31,92 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Dobry menedżer potrafi przekształcić pomysły w nowe, praktyczne i użyteczne produkty, usługi lub systemy, które przyniosą przedsiębiorstwu wymierne korzyści.

Nowe pomysły są siłą napędową biznesu i podstawą sukcesów każdego przedsiębiorstwa. Powstają one dzięki procesom kreatywnego i innowacyjnego myślenia, których nie da się opisać za pomocą formalnych schematów, ale można je w różny sposób stymulować.

Lektura poradnika Kreatywność i innowacje według Johna Adaira pomoże czytelnikom:

  • zrozumieć, na czym polega proces twórczy,
  • wyeliminować przeszkody hamujące kreatywność,
  • wykorzystywać dobre pomysły,
  • nauczyć się radzenia sobie z wątpliwościami i niepewnością,
  • zaufać własnym zdolnościom twórczym,
  • słuchać i obserwować w sposób kreatywny,
  • być twórczym członkiem lub liderem zespołu,
  • efektywnie zarządzać innowacjami, czyli wprowadzaćw życie najlepsze pomysły.

Książki Johna Adaira, jednego z największych autorytetów w dziedzinie zarządzania i przywództwa, są niewyczerpanym źródłem wiedzy i cennych wskazówek dla osób pragnących nowocześnie i efektywnie zarządzać zarówno niewielkimi zespołami, jak i dużymi organizacjami.


Spis treści:

 

O autorze i redaktorze
str. 7

Wstęp
str. 9

1. Kreatywne myślenie
str. 13

Proces twórczy
str. 15
Elementy źle wpływające na kreatywność
str. 15
Rozwijanie kreatywności
str. 17
Kreatywne myślenie a podejmowanie decyzji
str. 22
Najważniejsze elementy kreatywnego myślenia i podejmowania decyzji
str. 25
Inne użyteczne wskazówki dotyczące kreatywnego myślenia i podejmowania decyzji
str. 30
Wykorzystanie kreatywnego myślenia podczas oceny dostępnych możliwości
str. 35

2. Innowacje
str. 41

Proces innowacyjny
str. . 43
Pięć czynników stwarzających klimat sprzyjający innowacjom
str. 45
Innowacje a struktura organizacyjna firmy
str. 46
Charakterystyka innowacyjnej firmy
str. 47


112 stron, A5, oprawa twarda

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- REGION W GOSPODARCE OPARTEJ NA WIEDZY KAPITAŁ LUDZKI INNOWACJE
NOWAKOWSKA A. PRZYGODZKI ZB. SOKOŁOWICZ M. /KORPORACJE TRANSNARODOWE/

- INNOWACJE W ZRÓWNOWAŻONYM ROZWOJU ORGANIZACJI
JANASZ W RED.

- INNOWACJE W ROZWIJANIU KONKURENCYJNOŚCI FIRM ZNACZENIE WSPARCIE
PERENC J. HOŁUB-IWAN J. RED. / PRZYKŁADY ZASTOSOWAŃ

- UBEZPIECZENIA GOSPODARCZE I SPOŁECZNE WYBRANE ZAGADNIENIA EKONOMICZNE
SUŁKOWSKA W.

- ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
NICHOLAS J.

- ZASTOSOWANIA KOPULI W MODELOWANIU DYNAMIKI ZALEŻNOŚĆI NA RYNKACH
DOMAN R. / FINANSOWYCH

- FUNDUSZE HEDGE ISTOTA STRATEGIE POTENCJAŁ RYNKU
PEREZ K.

- RYNKI FINANSOWE ORGANIZACJA INSTYTUCJE UCZESTNICY
BANASZCZAK-SOROKA U. RED.

- PRZEŁOMOWE INNOWACJE
CHRISTENSEN C.M.

- INNOWACJE W ORGANIZACJI
JANASZ W. KOZIOŁ-NADOLNA K.

- INNOWACJE W GOSPODARCE OPARTEJ NA WIEDZY
DOLIŃSKA M.

- WPŁYW RYZYKA STRATEGICZNEGO NA WARTOŚĆ FIRMY DLA AKCJONARIUSZY
WEREDA-KOLASIŃSKA M.

- MAKROEKONOMIA
BLANCHARD O.

- MARKETING WPROWADZENIE
KOTLER P. ARMSTRONG G.

- PARADOKSY INWESTOWANIA METODY ZWIĘKSZAJĄCE ZYSKOWNOŚĆ I BEZPIECZEŃSTWO
KRITZMAN M.P. / PORTFELA

- EFEKTYWNOŚĆ INFORMACYJNA RYNKU GIEŁDOWEGO
WAJDA P.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022