ZAUFANIE # 1
SPRENGER R.K. wydawnictwo: MY BIZNES, 2011, wydanie I cena netto: 32.90 Twoja cena 31,26 zł + 5% vat - dodaj do koszyka cena netto + 5% vat.
„Zaufanie – nie istnieje nic ważniejszego w relacjach między
przełożonymi a ich pracownikami, między kolegami a partnerami. Bez zaufania
nie można myśleć o skutecznym zarządzaniu ani o przywiązaniu klientów,
przy braku zaufania żadne przedsiębiorstwo nie osiągnie takiego tempa działania, aby
zapewnić sobie przyszłość na burzliwych dziś rynkach.
Ta książka ma wydobyć zaufanie z zacisznych zakątków, jak również
udowodnić, że zaufanie jest czynnikiem ważnym i „opłacalnym”. Ma także
wskazać szybką i bezpośrednią drogę do „bezzwłocznego zaufania”.
Zrywa ona też z szeregiem stereotypów: jakoby zaufanie było czymś dobrym, ale nie
dorównywało kontroli; że na zaufanie trzeba sobie dopiero zasłużyć lub że zaufanie
to „jedynie” wrażenie. W rzeczywistości nie ma pewniejszego środka
zabezpieczającego niż zaufanie. Zaufanie stanowi skuteczniejszą kontrolę niż
jakikolwiek system kontrolny. Zaufanie tworzy większą wartość niż jakakolwiek
koncepcja zarządzania, podnosząca wartość”.
z treści książki
Dr Reinhard K. Sprenger, z wykształcenia filozof, należy do
czołówki doradców i ekspertów niemieckich w dziedzinie zarządzania. Do
grona jego klientów należą niemal wszystkie przedsiębiorstwa notowane na niemieckiej
giełdzie. Reinhard K. Sprenger mieszka w Zurychu oraz w Santa Fe (stan Nowy
Meksyk).
Sprenger jest znany ze swoich oryginalnych i nowatorskich poglądów, jego książki
i wykłady prowokują do zmian w stylu myślenia i działania. Swoimi
książkami „Das Prinzip Selbstverantwortung” i „Mythos Motivation”, które
osiągnęły już rangę klasyków, odmienił on sferę zarządzania.
Spis treści:
Słowo wstępne
Dlaczego zaufanie?
.. .ponieważ cierpimy na jego deficyt
...ponieważ umożliwia istnienie elastycznych organizacji
.. .ponieważ umożliwia dokonywanie reorganizacji
.. .ponieważ przywiązuje klientów
.. .ponieważ ułatwia szybkie działanie
.. .ponieważ umożliwia transfer wiedzy i przedsiębiorczość
...ponieważ umożliwia kreatywność i innowacyjność
.. .ponieważ pozwala redukować koszty
...ponieważ wiąże pracowników i wspiera motywację wewnętrzną
.. .ponieważ umożliwia skuteczne zarządzanie
Co to jest zaufanie?
Gdzie spotykamy się z zaufaniem
Granice zaufania
Nieporozumienia w kwestii zaufania
Jak praktykować zaufanie?
Mit o "środkach budzących zaufanie"
Odejść od zaufania oferowanego "na pociechę"
Okazać zaufanie
Aktywna wiarygodność
W jaki sposób niweczymy zaufanie
Protezy zaufania
Co przeszkadza nam darzyć zaufaniem
Zaufanie mimo wszystko
Bibliografia
224 strony, oprawa miękka Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- ZAUFANIE FUNDAMENT SPOŁECZEŃSTWA SZTOMPKA P.
- ZARZĄDZANIE ZAUFANIEM W PRZEDSIĘBIORSTWIE GRUDZEWSKI W.M.I INNI
- THE SPEED OF TRUST COVEY S.
- ZARZĄDZANIE ZAUFANIEM W ORGANIZACJACH WIRTUALNYCH GRUDZEWSKI W., HEJDUK I., SANKOWSKA A., WAŃTUCHOWICZ M.
- KONTROWERSJE WOKÓŁ MARKETINGU W POLSCE NIEPEWNOŚĆ I ZAUFANIE A RED. GARBARSKI L.TKACZYK J./ ZACHOWANIA NABYWCÓW/
- ZARZĄDZANIE RELACJAMI W USŁUGACH RED. ROGOZIŃSKI K.
- BADANIE ZAUFANIA DO ORGANIZACJI PROBLEMY METODOLOGICZNE WIERZBIŃSKI J.
- ZAUFANIE HARDIN R.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|