wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 32.90 31,26   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

ZAUFANIE # 1


SPRENGER R.K.

wydawnictwo: MY BIZNES, 2011, wydanie I

cena netto: 32.90 Twoja cena  31,26 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

cena netto + 5% vat.


„Zaufanie – nie istnieje nic ważniejszego w relacjach między przełożonymi a ich pracownikami, między kolegami a partnerami. Bez zaufania nie można myśleć o skutecznym zarządzaniu ani o przywiązaniu klientów, przy braku zaufania żadne przedsiębiorstwo nie osiągnie takiego tempa działania, aby zapewnić sobie przyszłość na burzliwych dziś rynkach.

Ta książka ma wydobyć zaufanie z zacisznych zakątków, jak również udowodnić, że zaufanie jest czynnikiem ważnym i „opłacalnym”. Ma także wskazać szybką i bezpośrednią drogę do „bezzwłocznego zaufania”.
Zrywa ona też z szeregiem stereotypów: jakoby zaufanie było czymś dobrym, ale nie dorównywało kontroli; że na zaufanie trzeba sobie dopiero zasłużyć lub że zaufanie to „jedynie” wrażenie. W rzeczywistości nie ma pewniejszego środka zabezpieczającego niż zaufanie. Zaufanie stanowi skuteczniejszą kontrolę niż jakikolwiek system kontrolny. Zaufanie tworzy większą wartość niż jakakolwiek koncepcja zarządzania, podnosząca wartość”.

z treści książki


Dr Reinhard K. Sprenger, z wykształcenia filozof, należy do czołówki doradców i ekspertów niemieckich w dziedzinie zarządzania. Do grona jego klientów należą niemal wszystkie przedsiębiorstwa notowane na niemieckiej giełdzie. Reinhard K. Sprenger mieszka w Zurychu oraz w Santa Fe (stan Nowy Meksyk).
Sprenger jest znany ze swoich oryginalnych i nowatorskich poglądów, jego książki i wykłady prowokują do zmian w stylu myślenia i działania. Swoimi książkami „Das Prinzip Selbstverantwortung” i „Mythos Motivation”, które osiągnęły już rangę klasyków, odmienił on sferę zarządzania. 


Spis treści:

Słowo wstępne

Dlaczego zaufanie?

.. .ponieważ cierpimy na jego deficyt
...ponieważ umożliwia istnienie elastycznych organizacji
.. .ponieważ umożliwia dokonywanie reorganizacji
.. .ponieważ przywiązuje klientów
.. .ponieważ ułatwia szybkie działanie
.. .ponieważ umożliwia transfer wiedzy i przedsiębiorczość
...ponieważ umożliwia kreatywność i innowacyjność
.. .ponieważ pozwala redukować koszty
...ponieważ wiąże pracowników i wspiera motywację wewnętrzną
.. .ponieważ umożliwia skuteczne zarządzanie

Co to jest zaufanie?

Gdzie spotykamy się z zaufaniem
Granice zaufania
Nieporozumienia w kwestii zaufania

Jak praktykować zaufanie?

Mit o "środkach budzących zaufanie"
Odejść od zaufania oferowanego "na pociechę"
Okazać zaufanie
Aktywna wiarygodność
W jaki sposób niweczymy zaufanie
Protezy zaufania
Co przeszkadza nam darzyć zaufaniem
Zaufanie mimo wszystko

Bibliografia


224 strony, oprawa miękka

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- ZARZĄDZANIE ZAUFANIEM W PRZEDSIĘBIORSTWIE
GRUDZEWSKI W.M.I INNI

- ZAUFANIE FUNDAMENT SPOŁECZEŃSTWA
SZTOMPKA P.

- ZARZĄDZANIE RELACJAMI W USŁUGACH
RED. ROGOZIŃSKI K.

- BADANIE ZAUFANIA DO ORGANIZACJI PROBLEMY METODOLOGICZNE
WIERZBIŃSKI J.

- ZAUFANIE
HARDIN R.

- THE SPEED OF TRUST
COVEY S.

- ZARZĄDZANIE ZAUFANIEM W ORGANIZACJACH WIRTUALNYCH
GRUDZEWSKI W., HEJDUK I., SANKOWSKA A., WAŃTUCHOWICZ M.

- KONTROWERSJE WOKÓŁ MARKETINGU W POLSCE NIEPEWNOŚĆ I ZAUFANIE A
RED. GARBARSKI L.TKACZYK J./ ZACHOWANIA NABYWCÓW/

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022