wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 33.50 31,83   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

WSPÓŁCZESNE KONCEPCJE ZARZĄDZANIA


GONICKA J. RED.

wydawnictwo: WSHE, 2008, wydanie I

cena netto: 33.50 Twoja cena  31,83 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

W wyniku przeobrażeń w otaczającym nas świecie w chwili obecnej organizacje stoją wobec nowych wyzwań - wielkiego kryzysu gospodarczego, którego jeszcze rok temu właściwie nikt się nie spodziewał. Nikt nie jest też w stanie przewidzieć jego skutków. To stale zmieniające się otoczenie wymaga nowego podejścia także w zarządzaniu, wzrasta zapotrzebowanie na wiedzę, która pozwoli firmom zająć konkurencyjną pozycję na rynku oraz przetrwać w trudnych warunkach.

Firmy muszą stale odpowiadać na wyzwania środowiska i dostosowywać się do zmian w otoczeniu. To właśnie nowoczesne rozwiązania w zarządzaniu firmą, wszelkie innowacje i nowe technologie stanowią motor napędowy gospodarki państwa. Niniejsza monografia zawiera propozycje różnorodnych metod i koncepcji zarządzania oraz rozwiązań problemów, które w ciągu ostatnich lat pojawiły się w przedsiębiorstwach o bardzo różnorodnej specyfice.

Książka jest przeznaczona dla kadry kierowniczej oraz dla pracowników naukowych zainteresowanych problematyką zarządzania. Może służyć jako literatura uzupełniająca dla studentów kierunku zarządzanie, studiów podyplomowych i doktoranckich.


Spis treści:

Wstęp


ROZDZIAŁ I
WSPÓŁCZESNE KONCEPCJE I METODY W ZARZĄDZANIU ORGANIZACJĄ


Janusz Turowski Wpływ mechatroniki na zarządzanie produkcją i innowacjami
Izabela Jonek-Kowalska  Współdziałanie w formie aliansu strategicznego jako metoda wspierania działalności innowacyjnej
Piotr Mikosik Wykorzystanie metafor dla budowania wizji przedsiębiorstwa
Magdalena Ratalewska, Wiesław Przybyła Wizerunek uczelni zdalnej
Barbara Trzaska Specyfika narzędzi marketingu oświatowego
Joanna Gonicka Korzyści współpracy szkół wyższych z przedsiębiorstwami
Jarosław Ropęga Analiza zjawisk kryzysowych firm sektora MSP
Barbara Dembowska Zarządzanie ryzykiem ubezpieczeniowym w przedsiębiorstwie
Sławomir Jędrzejewski Wybrane metody wczesnego rozpoznawania zagrożenia upadłością przedsiębiorstw
Bożena Piwowarczyk Ścieżki realizacji transakcji sekurytyzacyjnej w Polsce
Agnieszka Ścianowska Zmiany w systemie zarządzania ryzykiem w bankach wynikające z II filaru Nowej Umowy Kapitałowej


ROZDZIAŁ II
INNOWACYJNE ZARZĄDZANIE KAPITAŁEM LUDZKIM


Wojciech Nasierowski Zasoby ludzkie w Narodowych Systemach Innowacji: analiza porównawcza w sześciu krajach
Jan Szupiło Model systemu kompetencji i standardu kwalifikacji zawodowych
Dorota Nawrat Kompetencje menedżerskie w zarządzaniu innowacyjnym
Małgorzata Krajewska-Nieckarz Budowanie wizerunku przedsiębiorstwa jako "atrakcyjnego pracodawcy"
Renata Lisowska, Katarzyna Szymańska Firma społeczna jako forma aktywizacji zawodowej osób zagrożonych wykluczeniem społecznym
Iwona Wieczorek Rola i znaczenie systemu informacji do oceny sytuacji na rynku pracy
Dariusz Tłoczyński Nowoczesne trendy w zarządzaniu personelem w transporcie lotniczym


224 strony, oprawa miękka

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- DZIAŁANIE ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ W UJĘCIU NAUK ADMINISTRACYJNYCH
STEFNIUK M.

- GOSPODARKA NIERUCHOMOŚCIAMI KOMENTARZ
HOROSZKO M. PĘCHORZEWSKI D.

- SŁOWNIK POLITOLOGII
RED. WALICKA B.

- KULTURA ORGANIZACYJNA
SIKORSKI C.

- FINANSE PRZEDSIĘBIORSTW I FINANSE PUBLICZNE WYBRANE ASPEKTY
UZIĘBŁO A. KALINOWSKI M. PRONOBIS M.

- MARKETING TEORIA I PRZYKŁADY
SOBOTKIEWICZ D. WANIOWSKI P. DASZKIEWICZ M.

- ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
SZCZEPAŃSKI D.

- POSTĘPOWANIE ADMINISTRACYJNE - OGÓLNE, PODATKOWE, EGZEKUCYJNE I PRZED SĄDAMI ADMINISTRACYJNYMI
WIERZBOWSKI M.

- PRAWO UNII EUROPEJSKIEJ TEKSTY USTAW BECKA
SKIBIŃSKA E. WPR.

- POLITOLOGIA. PRZEWODNIK ENCYKLOPEDYCZNY

- PODSTAWY ZARZĄDZANIA
ROBBINS S.P. DECENZO D.A.

- PODSTAWY EKONOMII
SLOMAN J.

- ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE
FRĄCKIEWICZ E. KARWOWSKI J. KARWOWSKI M. RUDAWSKA E.

- PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH 2010 PRAKTYCZNY KOMENTARZ EKSPERTÓW
PRACA ZBIOROWA

- NAUKA ADMINISTRACJI
KUDRYCKA B. PETERS G.B. SUWAJ P.J.

- DOTACJE NA INWESTYCJE
RZYCHOŃ T.

- KONCEPCJE POLITYKI
WESOŁOWSKI WŁ.

- LEKSYKON ZARZĄDZANIA
OLCZAK A., KOŁODZIEJCZYK-OLCZAK I. RED.

- EKONOMIA TOM.1
P.SAMUELSON,W.NORDHAUS

- MARKETING POLITYCZNY W TEORII I PRAKTYCE
RED. JABŁOŃSKI A.W. SOBOWIAK L.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022