MARKETING POLITYCZNY W TEORII I PRAKTYCE
RED. JABŁOŃSKI A.W. SOBOWIAK L. wydawnictwo: UNIW. WROCŁAWSKI, 2009, wydanie II cena netto: 26.90 Twoja cena 25,56 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Spis treści:
Wstęp
LESZEK SOBKOWIAK, Działania polityczne. Teoria i praktyka
ROBERT WISZNIOWSKI, Wprowadzenie do teorii marketingu politycznego
ANDRZEJ W. JABŁOŃSKI, Marketing polityczny i kampanie wyborcze w USA
MARZENA CICHOSZ, Metody analizy i diagnostyki rynku politycznego
ANDRZEJ CZAJOWSKI, Wyborca na rynku politycznym
DARIUSZ SKRZYPIŃSKI, Strategie partii politycznych
KRYSTYNA A. PASZKIEWICZ, Public relations w polityce
MAŁGORZATA JANIK-WISZNIOWSKA, Promocja i reklama polityczna
JACEK SROKA, Lobbing jako strategia promocji interesów grupowych
240 stron, oprawa miękka Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- DZIAŁANIE ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ W UJĘCIU NAUK ADMINISTRACYJNYCH STEFNIUK M.
- GOSPODARKA NIERUCHOMOŚCIAMI KOMENTARZ HOROSZKO M. PĘCHORZEWSKI D.
- PODSTAWOWE PROBLEMY METODOLOGICZNE NAUK SPOŁECZNO POLITYCZNYCH SURMACZYŃSKI M.
- NAUKA O ZARZĄDZANIU SIKORSKI C.
- FINANSE PRZEDSIĘBIORSTW I FINANSE PUBLICZNE WYBRANE ASPEKTY UZIĘBŁO A. KALINOWSKI M. PRONOBIS M.
- MARKETING BEZPOŚREDNI I INTERAKTYWNY STONE M. BOND A. BLAKE E.
- E-PROCUREMENT. SYSTEMY ELEKTRONICZNYCH ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH SZUMSKI O.
- POSTĘPOWANIE ADMINISTRACYJNE - OGÓLNE, PODATKOWE, EGZEKUCYJNE I PRZED SĄDAMI ADMINISTRACYJNYMI WIERZBOWSKI M.
- PRAWO UNII EUROPEJSKIEJ TEKSTY USTAW BECKA SKIBIŃSKA E. WPR.
- SŁOWNIK MYŚLI SPOŁECZNO-POLITYCZNEJ
- ZARZĄDZANIE MIĘDZYNARODOWE ROZKWITALSKA M.
- PODSTAWY EKONOMII SLOMAN J.
- CZYM JEST MARKETING SILK A.J.
- PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH KOMENTARZ STACHOWIAK M. JERZYKOWSKI J. DZIERŻANOWSKI WŁ.
- NAUKA ADMINISTRACJI KUDRYCKA B. PETERS G.B. SUWAJ P.J.
- DOTACJE NA INWESTYCJE RZYCHOŃ T.
- TEORIE POLITYKI ZAŁOŻENIA METODOLOGICZNE KRAUZ-MOZER B.
- OSIĄGNIĘCIA I PERSPEKTYWY NAUK O ZARZĄDZANIU LACHIEWICZ S. NOGALSKI B.
- EKONOMIA TOM.1 P.SAMUELSON,W.NORDHAUS
- PODSTAWY MARKETINGU. PODRĘCZNIK NOWACKA A. NOWACKI R.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|