DZIAŁANIE ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ W UJĘCIU NAUK ADMINISTRACYJNYCH
STEFNIUK M. wydawnictwo: UMCS, 2009, wydanie I cena netto: 73.00 Twoja cena 69,35 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Przedmiotem monografii jest prezentacja koncepcji działania administracji publicznej.
Autor przedstawia istotę działania administracji publicznej, głównie zagadnienia
metodologiczne w badaniach działania administracji publicznej, ewolucję działania
administracji publicznej w ujęciu prawnym oraz model działania administracji publicznej.
Praca ukazuje także współczesne koncepcje modernizacji działania administracji
publicznej. Przedmiotem krytycznego osądu są zwłaszcza te poglądy i koncepcje
modernizacyjne, które zmierzają do uwolnienia konstrukcji działania administracji
publicznej od determincji prawnej.
512 stron, B5, twarda oprawa Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- PROCEDURA ADMINISTRACYJNA TESTY DLA STUDENTÓW CZAJA A. GÓRKA K. PUDEŁKO J. TARKOWSKI P.
- GOSPODARKA NIERUCHOMOŚCIAMI PODSTAWY PRAWNE WIERZBOWSKI BŁ.
- PRAWO KARNE TESTY BECKA LACHOWSKI J.
- WSPÓŁCZESNE KONCEPCJE ZARZĄDZANIA GONICKA J. RED.
- NOWA USTAWA O FINANSACH PUBLICZNYCH WPROWADZENIE DO ZMIAN HELLICH E. / OBOWIĄZUJĄCYCH OD 1.01.2010
- MARKETING BEZPOŚREDNI KONCEPCJA ZARZĄDZANIE INSTRUMENTY TROJANOWSKI M.
- ZARZĄDZANIE KAPITAŁEM LUDZKIM UZYSKIWANIE WARTOŚCI DODANEJ BARON A. ARMSTRONG M.
- ZARYS USTROJU ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ SZAŁOWSKI R.
- ODPOWIEDZIALNOŚĆ W DZIEDZINIE GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI JĘDRUSZUK Ł.
- PODSTAWOWE PROBLEMY METODOLOGICZNE NAUK SPOŁECZNO POLITYCZNYCH SURMACZYŃSKI M.
- NAUKA O ZARZĄDZANIU SIKORSKI C.
- FINANSE PUBLICZNE PN 112 SOKOŁOWSKI J. SOSNOWSKI M. ŻABIŃSKI A. RED.
- MARKETING BEZPOŚREDNI I INTERAKTYWNY STONE M. BOND A. BLAKE E.
- E-PROCUREMENT. SYSTEMY ELEKTRONICZNYCH ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH SZUMSKI O.
- POSTĘPOWANIE ADMINISTRACYJNE - OGÓLNE, PODATKOWE, EGZEKUCYJNE I PRZED SĄDAMI ADMINISTRACYJNYMI WIERZBOWSKI M.
- GOSPODARKA NIERUCHOMOŚCIAMI CYMERMAN J. JESIOTR G. JESOTR M. CYMERMAN R.
- SŁOWNIK MYŚLI SPOŁECZNO-POLITYCZNEJ
- ZARZĄDZANIE MIĘDZYNARODOWE ROZKWITALSKA M.
- HISTORIA MYŚLI EKONOMICZNEJ STANKIEWICZ W.
- CZYM JEST MARKETING SILK A.J.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|