CONTROLLING NOWOCZESNĄ METODĄ ZARZĄDZANIA STRATEGICZNEGO
TYRAŁA P. STĘPLEWSKI B. wydawnictwo: ADAM MARSZAŁEK, 2003, wydanie Icena netto: 36.50 Twoja cena 34,68 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Książka w sposób
poglądowy przedstawia problematykę controllingu dla potrzeb zarządzania
przedsiębiorstwem. Treścią rozważań autorów są zagadnienia związane z koncepcją
controllingu, budową dla jego potrzeb systemu informacyjnego oraz wykorzystania w
praktyce jego instrumentów do zarządzania operacyjnego, ale przede wszystkim
strategicznego. Ponadto książka adresowana jest zarówno do studentów, jak i
nauczycieli akademickich. Autorzy przypuszczają, że przyczyni się również do
renowacji wiedzy menedżerów, którzy już praktycznie zarządzają na różnych
szczeblach podmiotów gospodarczych (firm).
Fragment z Wprowadzenia
194 strony Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- KONTROLING NARZĘDZIEM WSZESNEGO OSTRZEGANIA KUC B.R.
- CONTROLLING CZ.2. INSTRUMENTY OD A DO Z ANALIZY OPERACYJNE I STRATEGIC VOLLMUTH H.J.
- CONTROLLING W DZIAŁALNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTWA RED. NOWAK E.
- CONTROLLING OPERACYJNY W PRZEDSIĘBIORSTWIE CENTRA ODPOWIEDZIALNOŚCI... SIERPIŃSKA M. NIEDBAŁA B.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|