|
POTĘGA INFORMACJI. STRATEGICZNY PRZEWODNIK PO GOSPODARCE SIECIOWEJ
SHAPIRO C. VARIAN H.R. wydawnictwo: HELION - ONE PRESS, 2007, wydanie I cena netto: 61.70 Twoja cena 58,62 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Pierwsza książka wyjaśniająca mechanizmy ekonomii sieciowej
Prawo sieci. Jak informacje stają się produktami i nabierają wartości?
Wyszukiwarki, e-booki i inne modele zysku w erze informacji
Jak państwowa polityka informacyjna wpływa na sferę biznesu?
Kto zyskuje, a kto traci w realiach ekonomii sieciowej?
Światem rządzą informacje. To właśnie one, a nie dobra przemysłowe, są dziś
główną siłą napędową rozwoju światowych rynków. Klienci specjalnych serwisów
giełdowych płacą najwięcej za wiadomości otrzymywane w czasie rzeczywistym. Bazy
danych są cenne, ponieważ oferują dostęp do informacji przefiltrowanych. Wydawcy
encyklopedii elektronicznych zarabiają na eliminacji nośnika papierowego. A dostawcy
plików muzycznych MP3 skutecznie obchodzą kosztowny system dystrybucji płyt. To tylko
nieliczne z wielu sposobów zarabiania pieniędzy na handlu informacją.
Autorzy tej książki od dwudziestu pięciu lat badają siły ekonomiczne decydujące o
sukcesie lub porażce w gospodarce sieciowej. Omawiają sprawdzone zasady gry na rynkach
informacji. Skorzystaj z ich doświadczenia i dowiedz się, jak:
"opakować" informację w usługi i produkty podnoszące jej wartość,
sprzedawać podobne wiadomości po różnych cenach,
zarabiać na wdrażaniu kolejnych wersji produktów informacyjnych,
zabezpieczać swoją własność intelektualną przed piractwem,
wprowadzać nowe standardy odcinające konkurencję od klientów,
przenieść silną markę do świata wirtualnego.
Przełomowy bestseller wprost z Doliny Krzemowej,
rekomendowany przez dyrektorów firm
Intel, Novell Inc., Amazon.com oraz 3Com
Wstęp (11)
Nota od wydawcy polskiego (9)
1. Gospodarka informacyjna (13)
2. Wycena informacji (33)
3. Różnicowanie informacji (67)
4. Zarządzanie prawami autorskimi (97)
5. Rozpoznawanie efektu "zamknięcia" (117)
6. Zarządzanie efektem "zamknięcia" (151)
7. Sieci i dodatnie sprzężenie zwrotne (189)
8. Kooperacja i kompatybilność (243)
9. Wojna standardów (277)
10. Polityka informacyjna (315)
Lektury (339)
Bibliografia (345)
Skorowidz (351)
O autorach (363)
Format: B5, stron: 368, oprawa twarda Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- SZTUKA ROZPOCZYNANIA 2.0 KAWASAKI G.
- ACCESS 2007 PL. KURS MENDRALA D. SZELIGA M.
- PROWADŹ BLOG! PRZEWODNIK DLA MAŁYCH FIRM WIBBELS A.
- SEKTOR PUBLICZNY W POLSCE I NA ŚWIECIE. MIĘDZY UPADKIEM A ROZKWITEM RED. KLEER J.
- PRZEWAGA KONKURENCYJNA PORTER M.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|