wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 61.70 58,62   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

POTĘGA INFORMACJI. STRATEGICZNY PRZEWODNIK PO GOSPODARCE SIECIOWEJ


SHAPIRO C. VARIAN H.R.

wydawnictwo: HELION - ONE PRESS, 2007, wydanie I

cena netto: 61.70 Twoja cena  58,62 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Pierwsza książka wyjaśniająca mechanizmy ekonomii sieciowej
Prawo sieci. Jak informacje stają się produktami i nabierają wartości?
Wyszukiwarki, e-booki i inne modele zysku w erze informacji
Jak państwowa polityka informacyjna wpływa na sferę biznesu?

Kto zyskuje, a kto traci w realiach ekonomii sieciowej?
Światem rządzą informacje. To właśnie one, a nie dobra przemysłowe, są dziś główną siłą napędową rozwoju światowych rynków. Klienci specjalnych serwisów giełdowych płacą najwięcej za wiadomości otrzymywane w czasie rzeczywistym. Bazy danych są cenne, ponieważ oferują dostęp do informacji przefiltrowanych. Wydawcy encyklopedii elektronicznych zarabiają na eliminacji nośnika papierowego. A dostawcy plików muzycznych MP3 skutecznie obchodzą kosztowny system dystrybucji płyt. To tylko nieliczne z wielu sposobów zarabiania pieniędzy na handlu informacją.

Autorzy tej książki od dwudziestu pięciu lat badają siły ekonomiczne decydujące o sukcesie lub porażce w gospodarce sieciowej. Omawiają sprawdzone zasady gry na rynkach informacji. Skorzystaj z ich doświadczenia i dowiedz się, jak:
"opakować" informację w usługi i produkty podnoszące jej wartość,
sprzedawać podobne wiadomości po różnych cenach,
zarabiać na wdrażaniu kolejnych wersji produktów informacyjnych,
zabezpieczać swoją własność intelektualną przed piractwem,
wprowadzać nowe standardy odcinające konkurencję od klientów,
przenieść silną markę do świata wirtualnego.
Przełomowy bestseller wprost z Doliny Krzemowej,
rekomendowany przez dyrektorów firm
Intel, Novell Inc., Amazon.com oraz 3Com


Wstęp (11)

Nota od wydawcy polskiego (9)

1. Gospodarka informacyjna (13)

2. Wycena informacji (33)

3. Różnicowanie informacji (67)

4. Zarządzanie prawami autorskimi (97)

5. Rozpoznawanie efektu "zamknięcia" (117)

6. Zarządzanie efektem "zamknięcia" (151)

7. Sieci i dodatnie sprzężenie zwrotne (189)

8. Kooperacja i kompatybilność (243)

9. Wojna standardów (277)

10. Polityka informacyjna (315)

Lektury (339)

Bibliografia (345)

Skorowidz (351)

O autorach (363)

Format: B5, stron: 368, oprawa twarda

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- PRZEWAGA KONKURENCYJNA
PORTER M.

- SZTUKA ROZPOCZYNANIA 2.0
KAWASAKI G.

- ACCESS 2007 PL. KURS
MENDRALA D. SZELIGA M.

- PROWADŹ BLOG! PRZEWODNIK DLA MAŁYCH FIRM
WIBBELS A.

- SEKTOR PUBLICZNY W POLSCE I NA ŚWIECIE. MIĘDZY UPADKIEM A ROZKWITEM
RED. KLEER J.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022