wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 69.99 66,49   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW


KOPERTYŃSKA M.W.

wydawnictwo: PLACET, 2022, wydanie II

cena netto: 69.99 Twoja cena  66,49 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

W “nowej gospodarce” – gospodarce opartej na wiedzy, ludzie stanowią najważniejszy zasób, któremu przypisuje się rolę animatora i kreatora konkurencyjności. Przez pracowników firma dociera do klientów, a szanowani pracownicy, szanują klientów, którzy czując się docenieni pozostają wierni firmie, a to ma bezpośrednie przełożenie na zysk firmy i jej akcjonariuszy. Właściwe postępowanie z pracownikami jest warunkiem, aby chcieli oni uruchomić cały swój potencjał, wykazać się kreatywnością i pełnią pomysłów. To pracownicy decydują o sukcesie firmy, z drugiej strony są oni również jej ambasadorami w otoczeniu zewnętrznym. Każdy pracownik odpowiednio zmotywowany, zadowolony ze swojej pracy, przedstawia firmę w pozytywnym świetle w bliższym i dalszym otoczeniu.

W tej książce postanowiono więc zaprezentować całościowo problematykę motywowania pracowników, co jest efektem wieloletnich studiów literaturowych, jak też badań własnych autorki. Przytoczone przykłady praktyczne oraz prezentowane wyniki badań pochodzą z konkretnych, choć tu anonimowych przedsiębiorstw.

Książka adresowana jest do studentów uczelni ekonomicznych oraz wszystkich tych, którzy mają wpływ na kształtowanie systemów motywowania w przedsiębiorstwach, jak też menedżerów wszystkich szczebli (obecnych i przyszłych) we współczesnych organizacjach.


Spis treści:

Wstęp


Rozdział I Przesłanki tworzenia systemu motywowania w przedsiębiorstwie
1.1. Interpretacja pojęć motywacja i motywowanie
1.2. Przegląd teorii motywowania
1.3. Pojęcie systemu motywowania oraz czynniki wpływające na jego kształt
1.4. Oczekiwania pracowników determinantą systemu motywowania


Rozdział II Motywowanie za pomocą plac
2.1. Pojęcie i funkcje płacy
2.2. Założenia tworzenia systemu płac w przedsiębiorstwie
2.3. Formy płac
2.4. Przeszeregowania płacowe


Rozdział III Kształtowanie płacy zasadniczej oraz premiowanie pracowników
3.1. Pojęcie i metody wartościowania pracy
3.2. Wartościowanie kompetencji jako podstawa ustalania płacy zasadniczej
3.3. Wartościowanie pracy oraz wartościowanie kompetencji w praktyce przedsiębiorstw
3.4. Istota i znaczenie premii oraz warunki skutecznego premiowania
3.5. Rozwiązania praktyczne dotyczące premiowania


Rozdział IV Motywowanie pozapłacowe
4.1. Charakterystyka elementów motywowania pozapłacowego
4.2. Pozapłacowe elementy motywowania wykorzystywane w praktyce przedsiębiorstw
4.3. Szkolenie i rozwój oraz awans stanowiskowy
o elementy motywowania pozapłacowego
4.4. Równowaga między pracą zawodową a życiem pozazawodowym pracownika jako czynnik motywowania
4.4.1. Znaczenie pracy oraz czas wolny od pracy
4.4.2. Równowaga między pracą zawodową a życiem pozazawodowym w opinii ankietowanych


Rozdział V Satysfakcja pracowników podstawą oceny systemu motywowania
5.1. Istota i znaczenie satysfakcji pracowników
5.2. Doświadczenia wynikające z badania satysfakcji


Rozdział VI Kształtowanie systemów motywowania podczas postępujących zmian
6.1. Uwarunkowania zmian systemów motywowania
6.2. Zmiany systemów motywowania w małych i średnich firmach
6.3. Motywowanie w czasach kryzysu


Zakończenie
Spis tabel
Literatura


320 stron, oprawa miękka

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- MATERIALNE I NIEMATERIALNE NARZĘDZIA MOTYWOWANIA PRACOWNIKÓW
KOMIŃSKA B. WARZYŃSKI M.

- MOTYWATORY POZAPŁACOWE CZYLI DROGA DO NOWEJ JAKOŚCI PRACOWNIKÓW
LENIK P.

- KLUCZ DO ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI
SUTHERLAND J. CANWELL D.

- RYNEK PRACY W POLSCE W DOBIE INTEGRACJI EUROPEJSKIEJ I GLOBALIZACJI
NOGA M. STAWICKA M.

- PSYCHOLOGIA ZMIANY 150 SKUTECZNYCH TECHNIK JAK WYJŚĆ Z KRYZYSU
SKAŁA M.

- SYSTEMY WYNAGRODZEŃ W OKRESIE SPOWOLNIENIA GOSPODARCZEGO
POCZTOWSKI A.

- ZARZĄDZANIE MOTYWACJĄ PRACOWNIKÓW
KOZŁOWSKI W.

- MOTYWAKCJA. JAK TO ROBIĆ W TWOJEJ FIRMIE
KOBJOLL K.

- ELASTYCZNE SYSTEMY WYNAGRODZEŃ W PRZEDSIĘBIORSTWACH W POLSCE
NIEŻURAWSKA J.

- NARZĘDZIA I PRAKTYKA ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI
JUCHNOWICZ M. SIENKIEWICZ Ł. ROSTKOWSKI T.

- WYWIERANIE WPŁYWU NA LUDZI PSYCHOLOGIA PERSWAZJI
CIALDINI R.B.

- ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI
POCZTOWSKI A.

- STRATEGIE WYNAGRODZEŃ
BORKOWSKA S.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022