wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

STRATEGICZNE PLANOWANIE MARKETINGOWE


KŁECZEK R. KOWAL W. WOŹNICZKA J.

wydawnictwo: PWE, 2001, wydanie II

cena netto: 47.00 Twoja cena  44,65 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Strategiczne planowanie marketingowe jest podstawowym zadaniem menedżerów w przedsiębiorstwach i obejmuje zarówno wybór rynków, na których firma będzie konkurować, jak i ustalenie sposobu osiqgania trwałej przewagi konkurencyjnej na tych rynkach.

Autorzy - pracownicy naukowi Instytutu Marketingu Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu - w drugim, zmienionym wydaniu popularnego podręcznika przedstawili zasady oraz techniki opracowania i realizacji strategii marketingowej, wzbogacone wieloma przykładami. Ponadto rozszerzyli treść o zagadnienia specyficzne dla marketingu dóbr przemysłowych oraz rozwinęli problematykę celów i strategii marketingowych. W książce omówili również kolejne etapy procesu strategicznego planowania marketingowego:

określenie misji przedsiębiorstwa i wyodrębnienie strategicznych jednostek biznesu;

przygotowanie analizy sytuacji;

wyznaczenie celów strategicznych;

formułowanie strategii alternatywnych i wybór najlepszej;

przygotowanie planów taktycznych;

określenie konsekwencji finansowych planu marketingowego;

organizację, wdrożenie i kontrolę realizacji strategii.

Książka jest adresowana do Czytelników zorientowanych w podstawowych problemach marketingu - studentów uczelni ekonomicznych, uczestników kursów strategicznego planowania marketingowego oraz menedżerów odpowiedzialnych za strategię marketingowq w przedsiębiorstwie.

414 stron

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- TROUT O STRATEGII
TROUT J.

- NOWE POZYCJONOWANIE.NAJWAŻNIEJSZE OSIĄGNIĘCIA W DZIEDZINIE STRATEGI...
TROUT J. RIVKIN S.

- DZIESIĘĆ ŚMIERTELNYCH GRZECHÓW MARKETINGU
KOTLER P.

- PLAN MARKETINGOWY
WOOD M.B.

- JAK MYŚLĄ KLIENCI
ZALTMAN G.

- CHAOS ZARZĄDZANIE I MARKETING W ERZE TURBULENCJI
KOTLER P. CASLIONE J.A.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022