DZIESIÊÆ ¦MIERTELNYCH GRZECHÓW MARKETINGU
KOTLER P. wydawnictwo: PWE, 2005, wydanie I cena netto: 43.50 Twoja cena 41,33 z³ + 5% vat - dodaj do koszyka Philip Kotler, guru wspó³czesnego marketingu, wyró¿ni³ dziesiêæ najczê¶ciej
pope³nianych b³êdów w marketingu, które nazwa³ ¶miertelnymi grzechami marketingu.
Jego zdaniem w firmach nale¿y ustaliæ, co przyczynia siê do niepowodzeñ, oraz
znale¼æ rozwi±zania przezwyciê¿enia tego problemu.
Jest to lektura obowi±zkowa dla ka¿dego, kto chce utrzymaæ konkurencyjno¶æ na
rynku stawiaj±cym coraz wiêksze wymagania. Zawiera m±dro¶æ marketingow±, jak±
potrafi przekazaæ tylko Ph. Kotler, i jest ¼ród³em wiedzy niezbêdnej w d±¿eniu do
opracowania lepszych wyrobów i us³ug, lepszych planów marketingowych oraz lepszych
relacji z klientami. Jest to propozycja stworzenia - od pocz±tku do koñca -
dzia³alno¶ci marketingowej przynosz±cej wyniki.
Philip Kotler jest profesorem miêdzynarodowego marketingu w Kellogg School of
Management Uniwersytetu Northwestem. Jest autorem trzydziestu ksi±¿ek, w tym Marketingu
od A do Z i Marketingu lateralnego, które ukaza³y siê nak³adem Polskiego Wydawnictwa
Ekonomicznego.
147 stron, miêkka oprawa Osoby kupuj±ce tê ksi±¿kê wybiera³y tak¿e:
- NOWE POZYCJONOWANIE.NAJWA¯NIEJSZE OSI¡GNIÊCIA W DZIEDZINIE STRATEGI... TROUT J. RIVKIN S.
- CHAOS ZARZ¡DZANIE I MARKETING W ERZE TURBULENCJI KOTLER P. CASLIONE J.A.
- TROUT O STRATEGII TROUT J.
- PLAN MARKETINGOWY WOOD M.B.
- JAK MY¦L¡ KLIENCI ZALTMAN G.
- STRATEGICZNE PLANOWANIE MARKETINGOWE K£ECZEK R. KOWAL W. WO¬NICZKA J.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy poczt± e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytu³ polskojêzyczny lub
anglojêzyczny jest aktualnie na pó³ce ksiêgarni.
|