wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

WIELKIE MARKI WIELKI KŁOPOT JAK UCZYĆ SIĘ NA BŁĘDACH INNYCH


TROUT J.

wydawnictwo: IFC, 2002, wydanie I

cena netto: 73.00 Twoja cena  69,35 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Na współczesnych superkonkurencyjnych rynkach wystarczy popełnić jeden błąd, by Twój biznes przejęła konkurencja. Kiedy to się stanie, szansę na odzyskanie go stają się bardzo nikłe. Najgorsze jest to, że na Twój błąd czeka nie jeden, a cała armia konkurentów. Nie tak dawno Levi's, AT&T, Crest, Xerox czy Firestone były bezpieczne na szczycie, nie dostrzegając nawet potencjalnego zagrożenia. Cóż takiego zachwiało pozycją tych firm, podobnie jak innych supermarek?

"Król pozycjonowania", Jack Trout w swojej nowej, ważnej i kontrowersyjnej książce, odsłania tragiczne potknięcia marketingowe i strategiczne, które doprowadziły do kłopotów kilka największych firm. Ponadto przeprowadza otwartą analizę, w jaki sposób można było tych błędów uniknąć. Prezentując szczegółowe badania nad najsławniejszymi światowymi firmami, książka Wielkie marki. Wielki kłopot zawiera precyzyjne opisy przypadków porządkujące wydarzenia, które doprowadziły do utraty pozycji takie megamarki jak Xerox, Levi's, Miller Brewing, Digital Equipment, Burger King i wiele innych.

Ta książka zawiera również zestaw fachowych porad i wskazówek, jak budować, chronić, zarządzać i rozwijać własną markę, a jednocześnie unikać kilku najbardziej powszechnych potknięć, które mogą doprowadzić do stoczenia się ze szczytów sukcesu w otchłań nijakości. Trout, pisząc w swoim charakterystycznym bezpośrednim stylu, wyjaśnia najpopularniejsze błędy koncepcyjne na temat wykuwania własnej niszy w umysłach konsumentów. Opowiada, dlaczego słynny benchmarking nie działa w rzeczywistości (przypadek Sierra Mist Pepsi), dlaczego badania rynkowe mogą być mylące (Xerox), dlaczego rozszerzenie asortymentu tylko utrudnia komunikację rynkową (A1-Poultry Sauce), dlaczego koncentrowanie się na zysku, zamiast na udziale w rynku doprowadza do kłopotów (Generał Motors) i na wiele innych pytań.

Trout ujawnia również najpowszechniejsze potknięcia współczesnego hiperkonkurencyjnego świata. Między innymi:

Błąd: "co sprzedajesz?": O istotnym znaczeniu prostego i zrozumiałego definiowania kategorii produktu,

Błąd: "prawda wyjdzie na jaw": W umysłach konsumentów granice rzeczywistości wyznacza percepcja. Prawda nie ma z tym nic wspólnego,

Błąd: "odnieśliśmy sukces": Sukces często prowadzi do arogancji, a arogancja do porażki,

Błąd: "wszystko dla wszystkich": Jeśli będziesz się starał być wszystkim dla wszystkich, to skończysz na niczym. Przedstawiając wszystkim powszechnie znane pułapki marketingowe i strategiczne, książka Wielkie marki. Wielki kłopot w klarowny sposób wskazuje, co może pójść źle i jak uczyć się na błędach innych.

JACK TROUT - prezes Trout & Partners, jednej z najbardziej prestiżowych firm marketingowych w Stanach Zjednoczonych, posiadającej biura w 12 krajach i klientów, takich, jak: AT&T, IBM, Merril Lynch, Southwest Airlines i inne firmy z listy 500 największych firm magazynu Fortune. Trout, uważany za jednego z najbardziej wpływowych guru marketingu, był pierwszym popularyzatorem "pozycjonowania" produktów i idei, czyli docierania z nimi do świadomości konsumentów. Jest poszukiwanym prelegentem i autorem wielu klasycznych książek z dziedziny marketingu, w tym bestsellerowych Positioning: The Battle for Your Mind, 22 nieodmienne prawa marketingu, Marketing do góry nogami (IFC PRESS) oraz Wyróżniaj się lub zgiń (IFCPRESS).

230 stron

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- TROUT O STRATEGII
TROUT J.

- PORTER O KONKURENCJI
PORTER M.

- REPOZYCJONOWANIE MARKETING W ERZE KONKURENCJI ZMIAN I KRYZYSU
TROUT J. RIVKIN ST.

- WOJUJĄCY MARKETING. ZWYCIĘSKIE STRATEGIE I KAMPANIE.
RIES A. TROUT J.

- NOWE POZYCJONOWANIE.NAJWAŻNIEJSZE OSIĄGNIĘCIA W DZIEDZINIE STRATEGI...
TROUT J. RIVKIN S.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022