wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

MARKA WIZJA I TWORZENIE MARKI


CHERNATONY L.

wydawnictwo: GWP, 2003, wydanie I

cena netto: 50.00 Twoja cena  47,50 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Książka stanowi podstawowy wykład na temat zarządzania marką: przedstawia pojęcie marki, jej znaczenie dla firmy oraz proces budowania i wdrażania znaku towarowego. Została przystępnie napisana, co czyni ją zrozumiałą nawet dla osób niewtajemniczonych w tę tematykę. Przeznaczona dla menedżerów, doradców i trenerów oraz studentów kierunków społecznych i ekonomicznych.

Książka de Chernatony'ego w sposób systematyczny, przejrzysty i kompetentny pokazuje skomplikowany proces budowania marki. Ten proces odnosi się nie tylko do tworzenia jej obrazu w strategiach marketingowych. Odnosi się przede wszystkim do kształtowania komunikacyjnych relacji interpersonalnych wśród pracowników danej firmy, relacji opartych na wspólnych wartościach, a następnie do tworzenia takich relacji z marką. W ten sposób marka nabywa pewną osobowość w umysłach tak pracowników tej firmy, jak i ich klientów.
Z recenzji wydawniczej prof. Andrzeja Falkowskiego

Książka Leslie de Chernatony'ego jest podręcznikiem mającym zorientować czytelnika we współczesnym stanie wiedzy na temat samego pojęcia marki, determinant jej oceny oraz strategii budowania i podtrzymywania jej wartości. Podręcznik ten jest oparty nie tylko na rozważaniach teoretycznych, ale i na licznych opisach "przypadków z życia" - sukcesów i porażek różnych firm we wprowadzaniu na rynek poszczególnych marek i w utrzymywaniu na tym rynku silnej pozycji.
Z recenzji wydawniczej prof. Dariusza Dolińskiego


Leslie de Chernatony jest profesorem marketingu marki oraz Dyrektorem Ośrodka Badawczego Marketingu Marki w Szkole Biznesu przy Uniwersytecie Birmingham w Edgbaston. Obecnie gościnnie wykłada na Uniwersytecie Thammasat w Bangkoku oraz w Madryckiej Szkole Biznesu. Jest autorem licznych artykułów o zarządzaniu marką, publikowanych w prasie europejskiej i amerykańskiej.


Spis treści:

1. Od wizji marki do oceny marki

2. Skoordynowany punkt widzenia marki

3. Różne interpretacje "marki"

4. Strategiczny proces budowania marek zintegrowanych

5. Wykorzystanie procesu budowy marki

6. Znaczenie kultury organizacyjnej dla marki

7. Określenie celów marki

8. Audyt sfery marki

9. Syntetyzacja charakteru marki

258 stron

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- KREOWANIE MARKI PRZEWODNIK DLA MENEDŻERÓW MARKI
WHEELER A.

- SILNA MARKA ISTOTA I KREOWANIE
KALL J.

- NAJWAŻNIEJSI KLIENCI CZYLI KEY ACCOUNT MANAGEMENT W PRAKTYCE
TUREK S.

- PSYCHOLOGIA INWESTOWANIA KLASYCZNE STRATEGIE OSIĄGANIA SUKCESÓW NA GIE
PRING M.L.

- KREOWANIE MAREK Z PASJĄ
EDWARDS H. DAY D.

- INTUICJA. JEJ SIŁA I SŁABOŚĆ
MYERS D.G.

- HISTORIA NATURALNA BOGACZY
CONNIF R.

- BIOLOGICZNE PODSTAWY PSYCHOLOGII
KALAT J.

- ZARZĄDZANIE MARKĄ
KALL J. KŁECZEK R. SAGAN A.

- NIE TYLKO LOGOTYP WYRÓŻNIENIE I PRZYNALEŻNOŚĆ W BIZNESIE
NIKODEMSKA-WOŁOWIK A. GÓRSKI T. WOŁOWIK M.

- STRATEGIA MARKI
ALTKORN J.

- MARKETING. HARVARD BUSINESS REVIEW
PRACA ZBIOROWA

- TWÓJ MÓZG, TWOJE PIENIĄDZE. ZARABIAJ WYKLUCZAJĄC BŁĘDY PERCEPCJI
ZWEIG J.

- O RÓŻNYCH OBLICZACH ALTRUIZMU
RUTKOWSKA D. SZUSTER A. RED.

- JAK MYŚLĄ KLIENCI
ZALTMAN G.

- EKONOMIA WIEDZY NIEDOSKONAŁEJ KURS WALUTOWY I RYZYKO
FRYDMAN R. GOLDBERG M.D.

- GENOTYP PRZEDSIĘBIORCY CZYLI DNA SUKCESU
HARRISON TH. FRAKES M.H.

- JAK ZBUDOWAĆ SILNĄ MARKĘ OD PODSTAW
KALL J.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022