wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 92.00 87,40   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

KONTROWERSJE WOKÓŁ MARKETINGU W POLSCE NIEPEWNOŚĆ I ZAUFANIE A


RED. GARBARSKI L.TKACZYK J./ ZACHOWANIA NABYWCÓW/

wydawnictwo: WSPIZ KOŹMIŃSKI, 2009, wydanie I

cena netto: 92.00 Twoja cena  87,40 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Rozpoczęty w 2008 roku kryzys finansowy wywołał wiele niekorzystnych zjawisk w gospodarce światowej. Zjawiska te w dużym stopniu wpływają na sytuację gospodarczą Polski, a w konsekwencji kreują liczne problemy dla uczestników rynku - producentów, pośredników handlowych, nabywców. Wszystkie te podmioty, modyfikując swoje działania, stają się interesującym przedmiotem obserwacji i badań.

Niniejsza publikacja ma na celu identyfikację wyłaniających się w tym obszarze nowych procesów i zjawisk oraz sposobów radzenia sobie z nimi.


Spis treści:

 

CZĘŚĆ I
NIEPEWNOŚĆ JAKO DETERMINANTA ZACHOWAŃ UCZESTNIKÓW RYNKU


ROZDZIAŁ 1 ISTOTA I RODZAJE NIEPEWNOSCI W DZIAŁANIACH UCZESTNIKÓW RYNKU
Dariusz Fatuła Niepewność i ryzyko w zachowaniach klientów na rynku detalicznych produktów finansowych
Andrzej K. Koźmiński Zarządzanie w warunkach niepewności
Józef Perenc Ryzyko w finansowaniu innowacji (na przykładzie portu Szczecin)
Jarosław Plichta Niepewność behawioralna a koszty transakcyjne na rynku usług
Jolanta Tkaczyk, Marcin Awdziej Istota i kategorie niepewności w odniesieniu do nabywców


ROZDZIAŁ 2 UWARUNKOWANIA NIEPEWNOŚCI W DZIAŁANIACH RYNKOWYCH
Monika Boguszewicz-Kreft Niepewność jako stan emocjonalny - implikacje marketingowe
Marek Kruk Percepcja jako czynnik wpływający na zachowanie nabywców instytucjonalnych w warunkach niepewności
Grzegorz Mazurek Wpływ zasobów informacyjnych internetu na zmniejszanie niepewności w procesach decyzyjnych konsumentów
Jadwiga Odorzyńska-Kondek Czynniki determinujące powstawanie niepewności w zachowaniach konsumenckich
Piotr Pilch Kryzys zaufania - szansa czy zagrożenie dla konsumentów?
Bogdan Sojkin, Tomasz Olejniczak Bariery rozwoju innowacji produktowych na rynku żywności
Beata Zatwarnicka-Madura Osobowość a zachowania nabywców (w warunkach niepewności)

ROZDZIAŁ 3 WPŁYW NIEPEWNOŚCI NA ZACHOWANIA NABYWCÓW
Krzysztof Andruszkiewicz Kryzys w przedsiębiorstwie jako źródło niepewności i pogorszenia relacji z klientami
Małgorzata Bomboi Czas wolny w warunkach kryzysu - szanse i zagrożenia
Lechosław Garbarski Koszty zmiany dostawcy jako determinanta zachowań uczestników rynku w warunkach niepewności
Aneta Jaworska Kryzys przed telewizorem. Pozyskiwanie i utrzymywanie widowni telewizyjnej w warunkach niepewności
Ewa Kieżel Zachowania polskich konsumentów w warunkach niepewności
Teresa Taranko, Paweł de Pourbaix Niepewność w zachowaniach konsumentów i sposoby jej ograniczania


CZĘŚĆ II
MECHANIZMY ZACHOWAŃ NABYWCÓW W WARUNKACH POGŁĘBIAJĄCEJ SIĘ NIEPEWNOŚCI


ROZDZIAŁ 4 ŹRÓDŁA INFORMACJI DLA NABYWCÓW W WARUNKACH NIEPEWNOŚCI
Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka Wiarygodność reklamy jako źródła informacji w warunkach niepewności
Sylwia Sobolewska Internet jako źródło informacji dla klienta w warunkach niepewności
Grażyna Światowy, Anna Śliwa Niepewność i zaufanie w procesie motywowania do korzystania z usług prywatnych szkół językowych


ROZDZIAŁ 5 RYZYKO POSTRZEGANE PRZEZ NABYWCÓW
Ewa Frąckiewicz Ryzyko cyfrowe nabywcy - pojęcie i znaczenie
Anna Frankowska Źródła, rodzaje i sposoby niwelowania ryzyka w procesie podejmowania decyzji o nabyciu usługi medycznej wśród młodych konsumentów
Agata Jonas Jakość usług a postrzegane przez klientów ryzyko ich zakupu
Grzegorz Maciejewski Potoczne a naukowe rozumienie pojęcia "ryzyko" - jak konsument rozumie ryzyko?
Sławomir Smyczek Ryzyko konsumentów na rynku usług finansowych - rodzaje i sposoby radzenia sobie


ROZDZIAŁ 6 ZMIANY W MECHANIZMACH PODEJMOWANIA DECYZJI PRZEZ NABYWCÓW W WARUNKACH NIEPEWNOŚCI
Krystyna Gutkowska Zachowania konsumentów na rynku żywności w warunkach niepewności
Agata Małysa-Kaleta Strategie decyzyjne konsumentów w warunkach niepewności


ROZDZIAŁ 7 WPŁYW INSTRUMENTÓW MARKETINGU NA MECHANIZMY ZACHOWAŃ NABYWCÓW
Grażyna Koniorczyk Zachowania nabywców jako podstawa strategicznych wyborów oferentów tanich usług
Tomasz Mieszko Wanat Forma prezentacji ceny a niepewność związana z wyborem produktu
Jacek Wójcik Prosument - współczesny mit marketingowy


CZĘŚĆ III BUDOWA ZAUFANIA JAKO PODSTAWA RELACJI PRZEDSIĘBIORSTWA Z NABYWCAMI


ROZDZIAŁ 8 ISTOTA ZAUFANIA I JEGO ROLA W KSZTAŁTOWANIU RELACJI PRZEDSIĘBIORSTWA Z NABYWCAMI
Barbara Dobiegała-Korona Zaufanie jako przesłanka współtworzenia wartości
Jan Kreft Media a transfer zaufania w warunkach kryzysu
Iga Rudawska Kultura organizacji oparta na zaufaniu w relacji pacjent-usługodawca
Edyta Rudawska Relacje bank-klient w warunkach kryzysu finansowego
Adam Rudzewicz Zaufanie - przegląd koncepcji


ROZDZIAŁ 9 ZAUFANIE NA RYNKU B2B
Mirosław Antonowicz Relacje dostawcy i nabywcy usług regulacyjnych na rynku transportu kolejowego
Lidia Danik Znaczenie niepewności i zaufania w umowach o dostawie systemu zawieranych na rynku instytucjonalnym
Piotr Kwiatek, Marek Zieliński Komunikacja a zaufanie na rynku business-ta-business
Maciej Mitręga Zależność i zaufanie w relacjach na rynku B2B


ROZDZIAŁ 10 DETERMINANTY BUDOWY ZAUFANIA POMIĘDZY UCZESTNIKAMI RYNKU
Agata Kilon Bariery rozwoju relacji z klientami w sektorze bankowym
Bogdan Mróz Zaufanie w relacjach firma-konsument: uwarunkowania i dylematy
Magdalena Sobocińska Zaufanie w relacjach instytucji kultury z podmiotami otoczenia
Szymon Strojny Metody planowania sprzedaży i możliwości ich aplikacji w warunkach zwiększonej niepewności funkcjonowania przedsiębiorstwa
Joanna Wiechoczek Determinanty budowy relacji z klientami na rynkach trwałych dóbr wybieralnych


ROZDZIAŁ 11 SPOSOBY BUDOWY ZAUFANIA POMIĘDZY UCZESTNIKAMI RYNKU I OGRANICZANIA NIEPEWNO$CI
Natalija Chuhraj Zaangażowanie konsumentów w procesie kreowania nowych produktów. Badania a niepewność rezultatów
Tymoteusz Doligalski Sposoby budowy zaufania klientów do firmy w internecie
Urszula Kłosiewicz-Górecka, Bożena Słomińska Formy integracji przedsiębiorstwa budowa zaufania z klientami biznesowymi oraz konsumentami
Joanna Praska-Kruszyńska Dialog samorządu terytorialnego z sektorem organizacji non profit
Agnieszka Smalec Rola komunikacji internetowej w warunkach niepewności
Olgierd Witczak Wykorzystanie badań marketingowych przez śląskie przedsiębiorstwa w zmniejszaniu niepewności funkcjonowania na rynku
Lucyna Witek Marketing społeczny jako narzędzie budowy zaufania przedsiębiorstwa z nabywcami


ROZDZIAŁ 12 EFEKTY BUDOWY ZAUFANIA POMIĘDZY UCZESTNIKAMI RYNKU
Katarzyna Majchrzak Reputacja jako podstawa relacji przedsiębiorstwa z klientami
Agata Niemczyk, Renata Seweryn Lojalność Niemców w przyjazdach turystycznych do Krakowa - mit czy rzeczywistość
Magdalena Stefańska Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw handlowych a kształtowanie wizerunku i preferencji zakupowych nabywców
Beata Tarczydło Wizerunek marki a zachowania nabywcze klientów
Danuta Szwajca Marka i reputacja firmy jako zasoby kreujące zaufanie klientów


656 stron, oprawa miękka

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- ZARZĄDZANIE RELACJAMI W USŁUGACH
RED. ROGOZIŃSKI K.

- ZARZĄDZANIE ZAUFANIEM W PRZEDSIĘBIORSTWIE
GRUDZEWSKI W.M.I INNI

- ZAUFANIE # 1
SPRENGER R.K.

- THE SPEED OF TRUST
COVEY S.

- LOGO DESIGN LOVE: ZAPROJEKTUJ GENIALNY LOGOTYP!
AIREY D.

- ZARZĄDZANIE ZAUFANIEM W ORGANIZACJACH WIRTUALNYCH
GRUDZEWSKI W., HEJDUK I., SANKOWSKA A., WAŃTUCHOWICZ M.

- ZAUFANIE
HARDIN R.

- ZAUFANIE FUNDAMENT SPOŁECZEŃSTWA
SZTOMPKA P.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022