|
MARKETING PARTYZANCKI JAK CZERPAĆ DUŻE KORZYŚCI Z MAŁEJ FIRMY
LEVINSON J. wydawnictwo: ONE PRESS, 2006, wydanie I cena netto: 84.40 Twoja cena 80,18 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Czas, energia i wyobraźnia - oto czego Ci trzeba do rozwijania biznesu. Z pewnością
słyszałeś o firmach, których założyciele mieli z początku parę groszy w kieszeni,
ale poszli jak burza i podbili świat. Jak pokonali niedostatek i stali się wielcy?
Stosowali marketing partyzancki - czy o tym wiedzieli, czy nie.
Zapomnij o tradycyjnym marketingu, tworzonym z myślą o korporacjach z potężnymi
budżetami i kadrą ekspertów w każdej dziedzinie. Twoim najważniejszym
kapitałem jest bystra i głodna sukcesu mentalność przedsiębiorcy. Twórz własną
firmę, inwestując niewielkie pieniądze i wyciągając maksymalne zyski. To właśnie
jest marketing partyzancki - idea sprawdzona przez ponad milion osób na całym świecie,
które kupiły książki dla przedsiębiorców-partyzantów. Tak wielka popularność
partyzanckiego marketingu to dowód na to, że niezwykłe pomysły skutkują.
Ta książka jest kompendium porad dla małych przedsiębiorców. Przeczytaj ją i
opanuj najważniejsze umiejętności potrzebne w małej firmie:
- znajdowanie pomysłów na biznes: najbardziej rozwojowe rynki XXI wieku, w tym najnowsze
szanse dla pracujących zdalnie;
- znajdowanie tanich i skutecznych środków promocji i reklamy;
- tworzenie sieci kontaktów;
- tworzenie skutecznego i twórczego planu marketingowego;
- dążenie do powtarzalnych, coraz większych transakcji;
- skuteczna współpraca z innymi przedsiębiorcami;
- maksymalizowanie zysków, a nie przychodów;
- korzystanie z Internetu i innych współczesnych technologii: prostych, niedrogich i
oferujących nieograniczone możliwości.
Marketing partyzancki zaczyna się od pomysłu, a kończy, gdy masz wielu stałych
klientów i duży zysk. Dołącz do grona tych, którzy byli mali i stali się wielcy.
Jay Conrad Levinson zarządza firmą Guerilla Marketing International.
Prowadzi na całym świecie wykłady o technikach partyzanckich w biznesie. Jest autorem
lub współautorem 20 książek z bestsellerowej serii "Marketing partyzancki",
kupionych przez ponad milion ludzi na całym świecie.
Spis treści
I Partyzanckie podejście do marketingu - reaktywacja
- 1. Na czym polega marketing partyzancki?
- 2. Marketing przedsiębiorczy, czyli czym się różnią partyzanci
- 3. Trzynaście najważniejszych tajemnic marketingu
- 4. Partyzanci piszą plan marketingu
- 5. Sekrety tworzenia kreatywnego planu marketingu
- 6. Sekrety wybierania metod marketingowych
- 7. Sekrety oszczędzania na marketingu
- 8. Sekrety uzyskiwania darmowych badań rynkowych
II Minimarketing
- 9. Werbowanie - marketing oko w oko z klientem
- 10. Prywatne listy - niedrogie, a skuteczne
- 11. Telemarketing, czyli pieniądze z wykręcania numerów
- 12. Broszury i ulotki
- 13. Jak zamieszczać ogłoszenia drobne, czyli niech małe będzie piękne
- 14. Znaki duże i małe
- 15. Książki telefoniczne - żyła złota
III Marketing w dużych mediach
- 16. Gazety - jak zostać geniuszem reklamy prasowej
- 17. Reklama w czasopismach
- 18. Reklama radiowa tańsza niż myślisz
- 19. Telewizja - jak jej użyć, by nie nadużyć
- 20. Reklama zewnętrzna - co może, a czego nie może
- 21. Marketing bezpośredni - celowanie wprost w klientów
IV Marketing pozamedialny
- 22. Gadżety i próbki - jeśli masz, to dawaj
- 23. Darmowe szkolenia, konsultacje i demonstracje - pokazuj i sprzedawaj
- 24. Targi, pokazy - jak robić sceny przy ludziach
- 25. Inne narzędzia marketingu: dodatkowe usługi, szperacze, konkursy, biuletyny,
internet i pozostałe partyzanckie media
- 26. Public relations - wiarygodność od zaraz
- 27. Profesjonalny marketing
V Marketingowy atak partyzancki
- 28. Jak partyzanci wykorzystują psychologię?
- 29. Jak partyzanci wygrywają bitwy?
Skorowidz
519 stron, miękka oprawa Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- JAK ZBUDOWAĆ SILNĄ MARKĘ OD PODSTAW KALL J.
- REKLAMA PARTYZANCKA. EFEKTYWNE STRATEGIE DLA MAŁEJ FIRMY LEVINSON J.
- BUDOWANIE LOJALNOŚCI KLIENTÓW DEJNAKA A.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|